تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :فروش ۱۱۶ میلیون دلاری یک نهنگ پس از ۲۰۰% افزایش!

  • کد خبر : 2617298
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

یک نهنگ پس از افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت، ۱۱۶ میلیون دلار توکن Tellor (TRB)، یک آلت‌کوین کمتر شناخته‌شده‌ی مبتنی بر اتریوم را فروخت. این مقدار، ۳۴٫۵% از عرضه‌ی این توکن را به خود اختصاص داد.
خلاصه‌ی خبر یک نهنگ ثروتمند پس از افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی دارایی‌اش، مبلغ قابل توجهی را تخلیه کرد. قیمت توکن TRB در دوره‌ی نقدینگی کم، بیش از ۲۰۰% افزایش یافت. هدف احتمالی این نهنگ، تأثیرگذاری بر گردش توکن و نرخ بودجه است. فروش ۱۱۶ میلیون دلار در آلتکوین کمتر شناخته شده یک نهنگ ثروتمند به دنبال افزایش ۲۰۰ درصدی ارزش توکن TRB، یک دارایی کمتر شناخته‌شده‌ی مبتنی بر اتریوم ، به سرعت مبلغی ۹ رقمی را به دست آورد. این نهنگ بیش از یک سوم عرضه‌ی این آلت‌کوین را جابه‌جا کردند.
برداشت عظیم توکن یک نهنگ ثروتمند و باهوش از اواخر ماه آگوست، ۸۷۲۶۰۰ توکن TRB به ارزش تقریبی ۱۱۶ میلیون دلار را از طریق سه آدرس مختلف از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارج کرد که ۳۴٫۵% از عرضه‌ی در گردش این توکن را تشکیل می‌دهد.
معاملات بایننس در طول ماه سپتامبر، یک نهنگ سه تراکنش را روی بایننس انجام داد که هر کدام شامل ۱۰۰۰۰۰ توکن TRB بود. ای..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یک نهنگ پس از افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت، ۱۱۶ میلیون دلار توکن Tellor (TRB)، یک آلت‌کوین کمتر شناخته‌شده‌ی مبتنی بر اتریوم را فروخت. این مقدار، ۳۴٫۵% از عرضه‌ی این توکن را به خود اختصاص داد.

خلاصه‌ی خبر

  • یک نهنگ ثروتمند پس از افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی دارایی‌اش، مبلغ قابل توجهی را تخلیه کرد.
  • قیمت توکن TRB در دوره‌ی نقدینگی کم، بیش از ۲۰۰% افزایش یافت.
  • هدف احتمالی این نهنگ، تأثیرگذاری بر گردش توکن و نرخ بودجه است.

فروش ۱۱۶ میلیون دلار در آلتکوین کمتر شناخته شده

یک نهنگ ثروتمند به دنبال افزایش ۲۰۰ درصدی ارزش توکن TRB، یک دارایی کمتر شناخته‌شده‌ی مبتنی بر اتریوم ، به سرعت مبلغی ۹ رقمی را به دست آورد. این نهنگ بیش از یک سوم عرضه‌ی این آلت‌کوین را جابه‌جا کردند.

برداشت عظیم توکن

یک نهنگ ثروتمند و باهوش از اواخر ماه آگوست، ۸۷۲۶۰۰ توکن TRB به ارزش تقریبی ۱۱۶ میلیون دلار را از طریق سه آدرس مختلف از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارج کرد که ۳۴٫۵% از عرضه‌ی در گردش این توکن را تشکیل می‌دهد.

معاملات بایننس

در طول ماه سپتامبر، یک نهنگ سه تراکنش را روی بایننس انجام داد که هر کدام شامل ۱۰۰۰۰۰ توکن TRB بود. این معاملات ۲۱٫۴% از عرضه‌ی در گردش را به خود اختصاص دادند و حاکی از فروش احتمالی بود. توکن TRB که از اواخر آگوست افزایش ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده و در ۳۰ روز گذشته ۱۹۰% افزایش داشته، اخیرا شاهد کاهش ۲۴ درصدی از ۳۸٫۶ دلار به ۲۹ دلار بوده که احتمالاً به دلیل همین فروش توکن توسط نهنگ بوده است. حجم معاملات طی ۲۴ ساعت گذشته با ۵۴% افزایش به ۱۴۳ میلیون دلار رسید.

عملکرد Tellor و تأثیر نهنگ

Tellor به عنوان یک شبکه‌ی اوراکل غیرمتمرکز عمل می‌کند و به قراردادهای هوشمند اتریوم اجازه می‌دهد تا با استفاده از توکن TRB به داده‌های خارجی دسترسی داشته باشند. این فعالیت نهنگ ممکن است با هدف تأثیرگذاری بر گردش توکن برای درآمد قرارداد و نرخ بالای بودجه باشد. این اتفاق با دریافت مجوز فروش ۳ میلیارد دلار از دارایی‌های FTX برای تسویه بدهی، همزمان شده است و منجر به نگرانی در مورد تأثیر بالقوه این نهنگ در بازار می‌شود.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها