تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
0

لورس :فروش ARB توسط نهنگ‌ها در میان چالش‌های قیمتی

  • کد خبر : 2612762
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هفت سرمایه‌گذار بزرگ اخیراً توکن‌های ARB خود را به ارزش ۱۶ میلیون دلار فروخته‌اند که منجر به زیانی ۸٫۱۵ میلیون دلاری شد. ARB در یک ماه گذشته با ۳۰% کاهش قیمت مواجه شده است.
خلاصه‌ی خبر هفت سرمایه‌گذار بزرگ، ARB خود را با ضرر فروختند. ARB در افت اخیر بازار کریپتو ضربه‌ی سختی خورده است. این توکن اکنون در حدود ۰٫۷۸ دلار معامله می‌شود که ۵۴% نسبت به اوج خود در آوریل کاهش داشته است. نهنگ‌ها در ۳۰ ساعت ۸٫۱۵ میلیون دلار از دست دادند هفت نهنگ کریپتو اخیراً مجموعاً ۱۶ میلیون دلار توکن ARB فروختند که منجر به زیان خیره‌کننده‌ی ۸٫۱۵ میلیون دلاری فقط در ۳۰ ساعت شد. این اتفاق قابل توجه توسط Lookonchain به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل شد و وضعیت نگران‌کننده‌ی ARB را آشکار کرد.
توکن ARB بیش از ۳۰% در آشفتگی بازار کریپتو سقوط کرد در ماه گذشته، ARB، توکن اصلی راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم، با کاهش شدید ۳۰ درصدی قیمت مواجه شده است. این کاهش، ARB را در میان ارزهای دیجیتالی قرار می‌دهد که بیشترین ضربه را در آشفتگی بازار فعلی داشته‌اند.
افزایش زیان سرمایه‌گذاران تجزیه و تحلیل توسط Lookonchain نشان داد که..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هفت سرمایه‌گذار بزرگ اخیراً توکن‌های ARB خود را به ارزش ۱۶ میلیون دلار فروخته‌اند که منجر به زیانی ۸٫۱۵ میلیون دلاری شد. ARB در یک ماه گذشته با ۳۰% کاهش قیمت مواجه شده است.

خلاصه‌ی خبر

  • هفت سرمایه‌گذار بزرگ، ARB خود را با ضرر فروختند.
  • ARB در افت اخیر بازار کریپتو ضربه‌ی سختی خورده است.
  • این توکن اکنون در حدود ۰٫۷۸ دلار معامله می‌شود که ۵۴% نسبت به اوج خود در آوریل کاهش داشته است.

نهنگ‌ها در ۳۰ ساعت ۸٫۱۵ میلیون دلار از دست دادند

هفت نهنگ کریپتو اخیراً مجموعاً ۱۶ میلیون دلار توکن ARB فروختند که منجر به زیان خیره‌کننده‌ی ۸٫۱۵ میلیون دلاری فقط در ۳۰ ساعت شد. این اتفاق قابل توجه توسط Lookonchain به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل شد و وضعیت نگران‌کننده‌ی ARB را آشکار کرد.

بخوانید  بازی متاورس چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

توکن ARB بیش از ۳۰% در آشفتگی بازار کریپتو سقوط کرد

در ماه گذشته، ARB، توکن اصلی راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم، با کاهش شدید ۳۰ درصدی قیمت مواجه شده است. این کاهش، ARB را در میان ارزهای دیجیتالی قرار می‌دهد که بیشترین ضربه را در آشفتگی بازار فعلی داشته‌اند.

افزایش زیان سرمایه‌گذاران

تجزیه و تحلیل توسط Lookonchain نشان داد که از میان هفت نهنگ، یکی با ضرر ۳٫۲ میلیون دلاری مواجه شد و ۲٫۶ میلیون دلار توکن ARB را با بازگشت سرمایه ۲۹-% فروخت. یک سرمایه‌گذار دیگر پس از فروش ۲٫۶ میلیون دلار ARB که با قیمت حدود ۴٫۷ میلیون دلار خریده بود، متحمل ضرر بیش از ۲ میلیون دلار شد.

ارزش ARB به حدود ۰٫۷۸ دلار کاهش یافته که نشان‌دهنده‌ی کاهش ۵۴ درصدی نسبت به بالاترین قیمت تاریخ (ATH) در آوریل است. این کاهش، همراه با فروش اخیر نهنگ‌ها، نگرانی‌هایی را برای سرمایه گذاران ARB و جامعه‌ی گسترده‌تر ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند.

بخوانید  به‌روزرسانی لیست رمزارزهای مورد تأیید دپارتمان خدمات مالی نیویورک: ریپل، دوج کوین و لایت کوین حذف شدند!
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها