تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :فعالیت کاهش یافته، مهاجرت L2 اتریوم را به تورم تبدیل می کند

  • کد خبر : 2618973
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
لورس :فعالیت کاهش یافته، مهاجرت L2 اتریوم را به تورم تبدیل می کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

فعالیت کاهش یافته، مهاجرت L2 اتریوم را به تورم تبدیل می کند به گزارش زوم ارز،
اخیراً اتریوم شاهد تغییر به سمت تورم بوده است که جرقه آن کاهش فعالیت شبکه و هزینه های زنجیره ای بوده است. داده ها نشان می دهد که با کاهش فعالیت و کارمزد کمتر، نرخ تورم اتریوم به ۰.۲۷۰ درصد می رسد. کاهش فعالیت کلی و انتقال افراد به شبکه های لایه دو (L2) به طور قابل توجهی کاهش هزینه پایه را کاهش داده است.
از کاهش قیمت تا تورم: دوره تغییرات نرخ صدور اتریوم پس از ادغام و تا سه ماه پیش، عرضه اتریوم روند کاهشی داشت. داده های تاریخی نشان می دهد که در ۲۷ می ۲۰۲۳، ultrasound.money نرخ تورم اتریوم را در -۰.۶۵۴٪ در سال تعیین کرد. با این حال، تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۳، این نرخ به ۰.۲۷۰٪ افزایش یافته بود.
نرخ تورم اتریوم تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۳. تغییر اتریوم به سمت کاهش تورم توسط دو رویداد مهم انجام شد: اجرای EIP-1559 که به عنوان هارد فورک لندن شناخته می شود، و تغییر The Merge از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام ( PoS).
بعد از اجرای EIP-1559، کارمزد پایه تراکنش اتریوم اکنون با ارسال آن به یک آدرس پوچ “سوخته” می شود. پس از ادغام، نر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

فعالیت کاهش یافته، مهاجرت L2 اتریوم را به تورم تبدیل می کند

به گزارش زوم ارز،

اخیراً اتریوم شاهد تغییر به سمت تورم بوده است که جرقه آن کاهش فعالیت شبکه و هزینه های زنجیره ای بوده است. داده ها نشان می دهد که با کاهش فعالیت و کارمزد کمتر، نرخ تورم اتریوم به ۰.۲۷۰ درصد می رسد. کاهش فعالیت کلی و انتقال افراد به شبکه های لایه دو (L2) به طور قابل توجهی کاهش هزینه پایه را کاهش داده است.

از کاهش قیمت تا تورم: دوره تغییرات نرخ صدور اتریوم

پس از ادغام و تا سه ماه پیش، عرضه اتریوم روند کاهشی داشت. داده های تاریخی نشان می دهد که در ۲۷ می ۲۰۲۳، ultrasound.money نرخ تورم اتریوم را در -۰.۶۵۴٪ در سال تعیین کرد. با این حال، تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۳، این نرخ به ۰.۲۷۰٪ افزایش یافته بود.

فعالیت کاهش یافته، مهاجرت L2 اتریوم را به تورم تبدیل می کند نرخ تورم اتریوم تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۳.

تغییر اتریوم به سمت کاهش تورم توسط دو رویداد مهم انجام شد: اجرای EIP-1559 که به عنوان هارد فورک لندن شناخته می شود، و تغییر The Merge از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام ( PoS).

بعد از اجرای EIP-1559، کارمزد پایه تراکنش اتریوم اکنون با ارسال آن به یک آدرس پوچ “سوخته” می شود. پس از ادغام، نرخ انتشار به طور قابل توجهی کاهش یافت. اگر انتقال از PoW نبود، تورم به میزان قابل توجهی ۳.۶۸۹ درصد در سال می رسید.

فعالیت کاهش یافته، مهاجرت L2 اتریوم را به تورم تبدیل می کند داده های Dune Analytics و Blockworks Research نشان می دهد که در حالی که سال ۲۰۲۳ شاهد یک روند راکد در تراکنش های ETH بود، پلتفرم های L2 مانند Arbitrum و Optimism افزایش قابل توجهی در نقل و انتقالات تجربه کردند.

با توجه به همه این‌ها، سکون قابل توجهی در معاملات روزانه وجود دارد، با کاهش قابل توجه در اواسط سال و با نزدیک شدن به پایان ماه اوت و اوایل سپتامبر، کاهش قابل توجهی داشت. در واقع، ۱۰ سپتامبر شاهد کاهش به ۸۶۶۵۴۸ تراکنش بود که ۶۲۸۵۲ تراکنش نسبت به روز قبل کاهش داشت.

علاوه بر این، کارمزدهای شبکه اتریوم در مسیر نزولی قرار گرفته است که نشان دهنده کاهش فعالیت است. این کاهش از ماه مه ۲۰۲۳ ادامه داشته است، به طوری که ۹ و ۱۰ سپتامبر کمترین هزینه روزانه سال را نشان می دهد.

از طرف دیگر، شبکه های لایه دو (L2) فعالیت بیشتری را تجربه کرده اند که منجر به کاهش تراکنش های بلاک چین اتریوم شده است. این دینامیک منجر به سوختگی پایه کمتر شده است و فشار کاهش تورم هنگام انتشار را کاهش می دهد.

نظر شما در مورد تورم شدن نرخ عرضه اتریوم چیست؟ نظرات و نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها