تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :فناوری متهورانه‌ کاردانو: Warp تحولی در انتقال توکن ایجاد می‌کند!

  • کد خبر : 2610984
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو از فناوری Warp رونمایی می‌کند. یک فناوری پیشگامانه در کیف پول تایفون که حداقل نیاز اجباری ADA برای انتقال توکن را حذف می‌کند و تجربه‌ای امن و کاربرپسند را ارائه می‌دهد.
خلاصه‌ی خبر جدیدترین نوآوری کاردانو یعنی، Warp Transactions، انتقال توکن را متحول می‌کند. تراکنش‌های Warp فقط در کیف پول تایفون در دسترس هستند و در هزینه‌های اضافی برای فرستندگان صرفه‌جویی می‌کنند. تراکنش‌های Warp کاردانو: انقلابی در انتقال توکن کاردانو از یک فناوری متحول‌کننده به نام Warp Transactions رونمایی کرده است. یک پیشرفت مهم که توسط چارلز هاسکینسون نیز تایید شده است. این نوآوری که در کیف پول تایفون ادغام شده، با یک چالش دیرینه مقابله می‌کند: حداقل اجباری ADA برای انتقال توکن. به طور سنتی، ارسال توکن‌ها در کاردانو به ۱٫۱۴ ADA به عنوان محافظت در برابر هرزنامه‌ها و حملات نیاز داشت. حال Warp Transactions راه حلی مبتکرانه برای این نیاز فراهم می‌کند.
Warp: انتقال ساده و ایمن برای درک تراکنش‌های Warp، اجازه دهید با خروجی‌های تراکنش خرج نشده (UTXO) شروع کنیم. تراکنش‌ها ایجاد، امضا و در سراسر شبکه ارسال می‌شون..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو از فناوری Warp رونمایی می‌کند. یک فناوری پیشگامانه در کیف پول تایفون که حداقل نیاز اجباری ADA برای انتقال توکن را حذف می‌کند و تجربه‌ای امن و کاربرپسند را ارائه می‌دهد.

خلاصه‌ی خبر

  • جدیدترین نوآوری کاردانو یعنی، Warp Transactions، انتقال توکن را متحول می‌کند.
  • تراکنش‌های Warp فقط در کیف پول تایفون در دسترس هستند و در هزینه‌های اضافی برای فرستندگان صرفه‌جویی می‌کنند.

تراکنش‌های Warp کاردانو: انقلابی در انتقال توکن

کاردانو از یک فناوری متحول‌کننده به نام Warp Transactions رونمایی کرده است. یک پیشرفت مهم که توسط چارلز هاسکینسون نیز تایید شده است. این نوآوری که در کیف پول تایفون ادغام شده، با یک چالش دیرینه مقابله می‌کند: حداقل اجباری ADA برای انتقال توکن. به طور سنتی، ارسال توکن‌ها در کاردانو به ۱٫۱۴ ADA به عنوان محافظت در برابر هرزنامه‌ها و حملات نیاز داشت. حال Warp Transactions راه حلی مبتکرانه برای این نیاز فراهم می‌کند.

بخوانید  پس از ریزش شیبا در هفته گذشته، احتمال رشد شیبا در هفته آتی

Warp: انتقال ساده و ایمن

برای درک تراکنش‌های Warp، اجازه دهید با خروجی‌های تراکنش خرج نشده (UTXO) شروع کنیم. تراکنش‌ها ایجاد، امضا و در سراسر شبکه ارسال می‌شوند. تراکنش‌های Warp تحت دسته‌ای منحصربه‌فرد از تراکنش‌های UTXO قرار می‌گیرند. آن‌ها از فناوری چند امضایی استفاده می‌کنند و بدون پیچیدگی قراردادهای هوشمند کار می‌کنند. هر دو فرستنده و گیرنده برای امضای معامله با یکدیگر همکاری می‌کنند. تراکنش‌های Warp منحصر به کیف پول تایفون است و به شما این امکان را می‌دهد که تراکنش را لغو یا رد کنید. توکن‌ها تا زمانی که تراکنش کامل یا لغو شود، به‌طور موقت قفل می‌شوند و در صورت عدم امضای گیرنده، پس از ۲۴ ساعت منقضی می‌شوند.

انتقال بدون دردسر توکن با کیف پول تایفون

کیف پول تایفون انتقال توکن را ساده می‌کند. این برنامه‌ی هوشمندانه از UTXOهای گیرنده برای پوشش حداقل نیاز ADA استفاده می‌کند، بنابراین فرستندگان هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنند. تراکنش‌های چند امضایی، مفهومی آشنا در کاردانو، توسط Typhon Wallet ساده‌سازی شده‌اند و فرآیند را تنها با چند کلیک ساده می‌کنند. گیرنده‌ها اعلان‌های تراکنش ورودی را دریافت می‌کنند و این گزینه را دارند که توکن‌ها را بپذیرند یا رد کنند.

بخوانید  سقوط بیت‌کوین رکورد زد | آخرین قیمت ارزهای دیجیتال

Mempols و تضمین امنیت

Warp Transactions از یک mempool واسطه که توسط Backend Typhon مدیریت می‌شود، استفاده می‌کند و تا زمانی که تراکنش به طور کامل امضا شود و آماده ادغام در شبکه‌ی کاردانو شود، به عنوان یک فضای ذخیره‌سازی موقت عمل می‌کند. این روش با کیف پول‌های سبک و سایر زیرساخت‌ها هماهنگ است و امنیت تراکنش را تضمین می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها