تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :قابلیت جدید MetaMask برای استفاده در خارج از اکوسیستم EVM

  • کد خبر : 2613544
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

MetaMask از قابلیتی انقلابی به نام Snaps رونمایی می‌کند. نرم‌افزاری که به آن اجازه می‌دهد تا فراتر از اتریوم و شبکه‌های سازگار با آن، روی بلاک‌چین‌های غیر EVM کار کند.
خلاصه‌ی خبر MetaMask یک ویژگی جدید را برای استفاده در بلاک‌چین‌های فراتر از EVM معرفی می‌کند. اسنپ‌ها ماژول‌هایی هستند که با اضافه شدن به MetaMask، کیف پول را قادر می‌سازند روی شبکه‌های مختلف بلاک‌چین کار کند. انقلاب میان‌زنجیره‌ای متاماسک: معرفی Snaps MetaMask، کیف پول پیشرو در web3، با معرفی Snaps در حال گسترش قابلیت‌های خود با است. Snaps که یک نرم‌افزار پیشگامانه محسوب می‌شود، قصد دارد عملکرد MetaMask را به فراتر از اکوسیستم ماشین مجازی اتریوم (EVM) گسترش دهد. در حالی که تاکنون، MetaMask عمدتاً در دنیای بلاک‌چین‌ اتریوم و بلاک‌چین‌های سازگار با آن از جمله شبکه‌هایی مانند BNB Chain، Polygon، Arbitrum و Optimism فعالیت می‌کرد، Snaps قرار است انقلابی در بازی ایجاد کند.
پلی به فراتر از EVM: پتانسیل میان‌زنجیره‌ای Snaps Snaps ماژول‌های نرم‌افزاری همه‌کاره‌ای هستند که به طور یکپارچه با کیف پول MetaMask ادغام می‌شوند. آن‌ه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

MetaMask از قابلیتی انقلابی به نام Snaps رونمایی می‌کند. نرم‌افزاری که به آن اجازه می‌دهد تا فراتر از اتریوم و شبکه‌های سازگار با آن، روی بلاک‌چین‌های غیر EVM کار کند.

خلاصه‌ی خبر

  • MetaMask یک ویژگی جدید را برای استفاده در بلاک‌چین‌های فراتر از EVM معرفی می‌کند.
  • اسنپ‌ها ماژول‌هایی هستند که با اضافه شدن به MetaMask، کیف پول را قادر می‌سازند روی شبکه‌های مختلف بلاک‌چین کار کند.

انقلاب میان‌زنجیره‌ای متاماسک: معرفی Snaps

MetaMask، کیف پول پیشرو در web3، با معرفی Snaps در حال گسترش قابلیت‌های خود با است. Snaps که یک نرم‌افزار پیشگامانه محسوب می‌شود، قصد دارد عملکرد MetaMask را به فراتر از اکوسیستم ماشین مجازی اتریوم (EVM) گسترش دهد. در حالی که تاکنون، MetaMask عمدتاً در دنیای بلاک‌چین‌ اتریوم و بلاک‌چین‌های سازگار با آن از جمله شبکه‌هایی مانند BNB Chain، Polygon، Arbitrum و Optimism فعالیت می‌کرد، Snaps قرار است انقلابی در بازی ایجاد کند.

بخوانید  اسکوپ: روابط سیاسی تتر با شریک جدید بانکی بریتانیا

پلی به فراتر از EVM: پتانسیل میان‌زنجیره‌ای Snaps

Snaps ماژول‌های نرم‌افزاری همه‌کاره‌ای هستند که به طور یکپارچه با کیف پول MetaMask ادغام می‌شوند. آن‌ها درها را برای استفاده از MetaMask در بلاک‌چین‌های غیر EVM مانند Cosmos، Solana، Tezos، Starknet و Algorand باز می‌کنند. این اسنپ‌ها راه را برای یک چشم‌انداز بلاک‌چین به‌هم‌پیوسته‌تر هموار می‌کنند و تطبیق‌پذیری و دسترسی MetaMask را افزایش می‌دهند.

توانمندسازی توسعه‌دهندگان: دعوت‌نامه‌ی باز MetaMask

MetaMask با رویکردی نوآورانه درها را به روی توسعه‌دهندگان باز می‌کند. آن‌ها در حال معرفی ۳۴ اسنپ هستند که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است. همه‌ی اسنپ‌ها کاملاً از نظر امنیتی تست شده و توسط تیم MetaMask تأیید شده است. علاوه بر این، بیش از ۱۵۰ توسعه‌دهنده می‌توانند به طور مستقل در Snaps خود مشارکت کرده و نوآوری را بدون موانع غیرضروری ارتقا دهند.

کریستین مونتویا، رهبر محصولات Snaps متاماسک، Snaps را به عنوان برنامه‌های جاوا اسکریپت در یک محیط امن تعریف می‌کند. این اسنپ‌ها می‌توانند رابط کیف پول را سفارشی کنند، عملکردهای API جدید اضافه کنند، سازگاری با بلاک‌چین‌های مختلف را بهبود بخشند و ویژگی‌های موجود را با استفاده از Snaps JSON-RPC API تغییر دهند.

بخوانید  سپتامبر ۲۰۲۳:معرفی ۵ مجموعه برتر NFT بر اساس حجم معامله شده 

تلاش MetaMask برای سازگاری میان‌زنجیره‌ای از طریق Snaps، آینده‌ای بازتر و مرتبط‌تر را برای کاربران و توسعه‌دهندگان بلاک‌چین نوید می‌دهد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613544

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها