تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :قابلیت همکاری بلاکچین‌ها، تهدیدی برای اتریوم؟!

  • کد خبر : 2620783
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
لورس :قابلیت همکاری بلاکچین‌ها، تهدیدی برای اتریوم؟!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهفناوری بلاکچین در حال تغییر است؛ زیرا این صنعت به طور فزاینده‌ای بر دستیابی به قابلیت همکاری بین شبکه‌های مختلف تمرکز می‌کند و توجه ویژه‌ای به بیت کوین (BTC) دارد.
از سوی دیگر، اتریوم (ETH) با قابلیت‌های قراردادهای هوشمند همه‌کاره خود، مدت‌ها است که بر بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) تسلط داشته، اما نفوذ بی‌نظیر بیت کوین در بازار اکنون در مرکز توجه قرار گرفته است. این تغییر به سمت قابلیت همکاری بلاکچین‌ها، کارشناسان را در مورد کاهش احتمالی تسلط اتریوم نگران کرده است.وعده همکاری با بیت کوین به دلیل موقعیت آن به عنوان غول صنعت ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار و ثبات، فریبنده است. مؤسسات به طور مداوم بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش در نظر می‌گیرند و جذابیت آن را بیشتر می‌کنند.
رامانی راماچاندران، مدیرعامل روتر (Router)، تمایل به یک بلاکچین به‌هم‌پیوسته‌تر، به ویژه با پیشرفت راه‌حل‌های لایه ۲ را برجسته کرد. نقش بیت کوین در DeFi می‌تواند به طور قابل‌توجهی از طریق قابلیت همکاری، ارائه گزینه‌های نقدینگی و وثیقه گسترش یابد. این امر قراردادهای هوشمند را قادر می‌سازد تا در چند..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فناوری بلاکچین در حال تغییر است؛ زیرا این صنعت به طور فزاینده‌ای بر دستیابی به قابلیت همکاری بین شبکه‌های مختلف تمرکز می‌کند و توجه ویژه‌ای به بیت کوین (BTC) دارد.

از سوی دیگر، اتریوم (ETH) با قابلیت‌های قراردادهای هوشمند همه‌کاره خود، مدت‌ها است که بر بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) تسلط داشته، اما نفوذ بی‌نظیر بیت کوین در بازار اکنون در مرکز توجه قرار گرفته است. این تغییر به سمت قابلیت همکاری بلاکچین‌ها، کارشناسان را در مورد کاهش احتمالی تسلط اتریوم نگران کرده است.bitcoin-interoperability-destroy-ethereum-وعده همکاری با بیت کوین به دلیل موقعیت آن به عنوان غول صنعت ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار و ثبات، فریبنده است. مؤسسات به طور مداوم بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش در نظر می‌گیرند و جذابیت آن را بیشتر می‌کنند.

رامانی راماچاندران، مدیرعامل روتر (Router)، تمایل به یک بلاکچین به‌هم‌پیوسته‌تر، به ویژه با پیشرفت راه‌حل‌های لایه ۲ را برجسته کرد. نقش بیت کوین در DeFi می‌تواند به طور قابل‌توجهی از طریق قابلیت همکاری، ارائه گزینه‌های نقدینگی و وثیقه گسترش یابد. این امر قراردادهای هوشمند را قادر می‌سازد تا در چندین زنجیره عمل نمایند و تراکنش‌های مالی و همکاری‌های میان زنجیره‌ای را تسهیل کنند.

با این حال، فقدان قابلیت‌های قرارداد هوشمند انعطاف‌پذیر بیت ‌کوین یک چالش فنی را به همراه دارد. دستیابی به قابلیت همکاری معنادار با بلاکچین‌های دیگر نیازمند چارچوب‌هایی است که می‌توانند عملکرد محدود بیت‌ کوین را در زنجیره‌های دیگر بدون به خطر انداختن امنیت اجرا کنند.

تایانگ ژانگ، مدیرعامل رن (Ren)، بر اهمیت یک پروتکل قابلیت همکاری پیشرفته برای تسریع پذیرش انبوه بیت کوین در بازارهای پولی جهانی تأکید کرد.

در حالی که برخی استدلال می‌کنند که بیت کوین باید برای حفظ ارزش‌های اصلی خود منزوی بماند، طرفداران این موضوع بر این باورند که اساساً ماهیت بیت کوین را تغییر نمی‌دهد؛ بلکه منافع بالقوه را در مقابل ریسک‌ها متعادل می‌کند.

با شتاب گرفتن قابلیت همکاری، تسلط اتریوم در بخش DeFi با چالش رو‌به‌رشدی روبه‌رو است. با این وجود، تقویت تلاش‌های مشترک بین شبکه‌های بلاکچین ممکن است کلید تحقق توان کامل صنعت رمزارزها باشد. در آینده ممکن است بیت کوین و سایر بلاکچین‌های برتر به قابلیت همکاری کامل، تقویت نقدینگی مشترک و پیشبرد اهداف دست یابند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته قابلیت همکاری بلاکچین‌ها، تهدیدی برای اتریوم؟! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620783

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها