تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :قیمت بیت‌کوین با تایید ETF اسپات بلک‌راک تا کجا افزایش خواهد یافت؟

  • کد خبر : 2626633
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
لورس :قیمت بیت‌کوین با تایید ETF اسپات بلک‌راک تا کجا افزایش خواهد یافت؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش متریکس پورت: قیمت بیت‌کوین با تایید ETF اسپات بلک‌راک تا کجا افزایش خواهد یافت؟ بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : شرکت متریکس‌پورت (Matrixport) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست شرکت بلک‌راک (BlackRock) برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین را تایید کند، قیمت BTC می‌تواند به محدوده ۴۲هزار تا ۵۶هزار دلار برسد. علاوه بر این، تحلیلگران بانک جی‌پی مورگان (JPMorgan) نیز در گزارشی اعلام کردند چند ETF اسپات بیت‌کوین به احتمال زیاد قبل از ۱۰ژانویه ۲۰۲۴ (۲۰دی۱۴۰۲) تایید خواهند شد. به نقل از دبلاک، متریکس‌پورت، پلتفرم خدمات مالی دارایی‌های دیجیتال ۱۵هزار شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ثبت‌شده (RIA) در آمریکا که حدود ۵تریلیون دلار را مدیریت می‌کنند، تجزیه‌و‌تحلیل کرده است. این گروه دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای هستند و حتی یک توصیه از سوی این شرکت‌ها مبنی بر تخصیص یک‌درصد سرمایه به بیت‌کوین می‌تواند سرمایه قابل توجهی را روانه صندوق‌های ETF بیت‌کوین کند. ازاین‌رو، متریکس پورت در گزارش خود تخمین زده است در صورت تایید ETF ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش متریکس پورت:

قیمت بیت‌کوین با تایید ETF اسپات بلک‌راک تا کجا افزایش خواهد یافت؟ بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : شرکت متریکس‌پورت (Matrixport) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست شرکت بلک‌راک (BlackRock) برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین را تایید کند، قیمت BTC می‌تواند به محدوده ۴۲هزار تا ۵۶هزار دلار برسد. علاوه بر این، تحلیلگران بانک جی‌پی مورگان (JPMorgan) نیز در گزارشی اعلام کردند چند ETF اسپات بیت‌کوین به احتمال زیاد قبل از ۱۰ژانویه ۲۰۲۴ (۲۰دی۱۴۰۲) تایید خواهند شد.

به نقل از دبلاک، متریکس‌پورت، پلتفرم خدمات مالی دارایی‌های دیجیتال ۱۵هزار شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ثبت‌شده (RIA) در آمریکا که حدود ۵تریلیون دلار را مدیریت می‌کنند، تجزیه‌و‌تحلیل کرده است. این گروه دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای هستند و حتی یک توصیه از سوی این شرکت‌ها مبنی بر تخصیص یک‌درصد سرمایه به بیت‌کوین می‌تواند سرمایه قابل توجهی را روانه صندوق‌های ETF بیت‌کوین کند. ازاین‌رو، متریکس پورت در گزارش خود تخمین زده است در صورت تایید ETF اسپات بیت‌کوینِ شرکت بلک‌راک حدود ۱۲ تا ۲۴میلیارد دلار سرمایه وارد این صندوق خواهد شد. این پلتفرم در ادامه این گزارش اظهار کرد:

اگر ارزش بازار تتر ۲۴میلیارد دلار رشد کند و به‌عنوان نماینده‌ای برای جریان ورودی ETF عمل کند، قیمت بیت‌کوین به ۴۲هزار دلار می‌رسد. با این حال، این پیش‌بینی تا حدودی محافظه‌کارانه است و در صورت هجوم ۵۰میلیارد دلار سرمایه به بازار کریپتو (تخصیص یک درصد از RIA)، قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا محدوده ۵۶هزار دلار هم افزایش یابد. با توجه به صندوق‌های ETF فلزات گرانبها که ارزش بازار آنها به ۱۲۰میلیارد دلار می‌رسد و با فرض اینکه بین ۱۰ تا ۲۰درصد از سرمایه‌گذاران آنها برای متنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاری و محافظت از خود در برابر تورم روی ETF بیت‌کوین نیز سرمایه‌گذاری خواهند کرد، می‌توان به این نتیجه رسید که ۱۲ تا ۲۴میلیارد دلار سرمایه وارد ETF اسپات بیت‌کوین خواهد شد.

پیش‌بینی جی‌پی‌مورگان

به نقل از دبلاک، تحلیلگران بانک جی‌پی‌مورگان نیز معتقدند SEC به زودی چند درخواست ETF اسپات بیت‌کوین را تایید خواهد کرد. دلیل آنها این است که SEC به حکم دادگاه درباره پرونده شرکت گری‌اسکیل اینوستمنتس (Grayscale Investments) اعتراض نکرده است و این موضوع موجب «خوش‌بینی فزاینده‌ای» شده است. تحلیلگران جی‌پی‌مورگان به رهبری نیکولاس پانی‌گیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou) در گزارش جدید خود نوشته‌اند: زمان تاییدیه‌ ETF اسپات بیت‌ کوین هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است؛ اما باید ظرف چند ماه آینده و به احتمال زیاد قبل از ۱۰ژانویه۲۰۲۴ (۲۰دی۱۴۰۲) انجام شود. این تاریخ، آخرین مهلت SEC برای اعلام نتیجه درخواست‌ مشترک شرکت‌های آرک اینوست (Ark Invest) و «۲۱Shares» است. این اولین مهلت نهایی SEC در بین درخواست‌های متعددی است که برای راه‌اندازیETF های اسپات بیت‌کوین دریافت کرده است.

تحلیلگران جی‌پی‌مورگان روز چهارشنبه مجددا تاکید کردند به احتمال زیاد SEC به هیچ یک از متقاضیان ETF بیت‌کوین امتیازی اول بودن را نخواهد داد و چندین ETF را به‌طور همزمان تایید خواهد کرد. آنها در این‌باره اظهار کردند: این موضوع می‌تواند به نفع سرمایه‌گذاران باشد؛ زیرا باعث رقابت بیشتر در ارائه کارمزدهای صندوق‌های ETF خواهد شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها