تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :قیمت بیت کوین برای اولین‌بار طی ۱۹ ماه گذشته از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کرد

  • کد خبر : 2632211
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
لورس :قیمت بیت کوین برای اولین‌بار طی ۱۹ ماه گذشته از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی قیمت بیت کوین برای اولین‌بار طی ۱۹ ماه گذشته از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کرد براساس داده‌های وب‌سایت «کوین‌مارکت کپ»، قیمت بیت کوین (BTC) بعد از گذشت ۱۹‌ ماه، برای اولین‌بار از مرز چهل هزار دلار عبور کرده است.
اشتراک گذاری: کپی لینک براساس داده‌های وب‌سایت «کوین‌مارکت کپ»، قیمت بیت کوین (BTC) که اوایل ماه مه ۲۰۲۲ به ۴۰‌ هزار دلار رسیده بود، بعد از گذشت ۱۹‌ ماه برای اولین‌بار از مرز چهل هزار دلار عبور کرده و بازاری سبزپوش رقم زده است.
درحال‌حاضر قیمت بیت کوین با رشد حدود ۴٫۷ درصد در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۴۱٫۲۳۲ هزار دلار و اتریوم (ETH) با رشد حدود ۴٫۵ درصد طی یک روز گذشته، با قیمت ۲۲۴۰ دلار معامله می‌شود.
قیمت بیت کوین از ۴۰ هزار و اتریوم از ۲۲۰۰‌ دلار عبور کرد قیمت بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین ارز دیجیتال جهان در آوریل ۲۰۲۲ به کمتر از ۴۰ هزار دلار رسید؛ اما طی چند ماه گذشته، با انتشار خبرهایی در مورد بیت کوین و صندوق EFT، وضعیت ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی قیمت بیت کوین برای اولین‌بار طی ۱۹ ماه گذشته از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کرد

براساس داده‌های وب‌سایت «کوین‌مارکت کپ»، قیمت بیت کوین (BTC) بعد از گذشت ۱۹‌ ماه، برای اولین‌بار از مرز چهل هزار دلار عبور کرده است.

اشتراک گذاری: کپی لینک

براساس داده‌های وب‌سایت «کوین‌مارکت کپ»، قیمت بیت کوین (BTC) که اوایل ماه مه ۲۰۲۲ به ۴۰‌ هزار دلار رسیده بود، بعد از گذشت ۱۹‌ ماه برای اولین‌بار از مرز چهل هزار دلار عبور کرده و بازاری سبزپوش رقم زده است.

درحال‌حاضر قیمت بیت کوین با رشد حدود ۴٫۷ درصد در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۴۱٫۲۳۲ هزار دلار و اتریوم (ETH) با رشد حدود ۴٫۵ درصد طی یک روز گذشته، با قیمت ۲۲۴۰ دلار معامله می‌شود.

قیمت بیت کوین برای اولین‌بار طی 19 ماه گذشته از مرز 40 هزار دلار عبور کرد

قیمت بیت کوین از ۴۰ هزار و اتریوم از ۲۲۰۰‌ دلار عبور کرد

قیمت بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین ارز دیجیتال جهان در آوریل ۲۰۲۲ به کمتر از ۴۰ هزار دلار رسید؛ اما طی چند ماه گذشته، با انتشار خبرهایی در مورد بیت کوین و صندوق EFT، وضعیت تغییر کرده و بازار روند صعودی به خود گرفته است. اتریوم نیز از ماه مه ۲۰۲۲ قیمتی بالاتر از ۲۲۰۰‌ دلار ثبت نکرده است.

یکی از تحلیلگران بازار می‌گوید قیمت بیت کوین آماده جهش و افزایش بیشتری است. برنامه‌های EFT روی قیمت این رمزارز و بازار ارزهای دیجیتال تأثیرگذار است. این تحلیلگر بازار همچنین در گزارش خود مطرح کرده که انتظار دارد نرخ بهره در سال آینده میلادی کاهش پیدا کند. به همین دلیل استدلال می‌کند که قیمت‌ برخی رمزارزها ممکن است طی هفته‌های آینده افزایش بیشتری پیدا کند.

شرکت خدمات مالی Matrixport پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ به ۱۲۵ هزار دلار می‌رسد. این درحالی است که برخی از تحلیلگران از افزایش قیمت بیت کوین و ۱۰۰‌ هزار دلاری شدن آن در سال ۲۰۲۳ صحبت کرده بودند، ولی این اتفاق نیفتاد! بااین‌وجود، این مؤسسه خدمات مالی، سال‌ آینده را برای بیت کوین صعودی پیش‌بینی کرده است.

همچنین وضعیت حاضر نشان‌دهنده بالاترین قیمت بیت کوین در سال گذشته است که از اول ژانویه تاکنون بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشته. با‌این‌حال، بیت کوین همچنان حدود ۴۲ درصد نسبت به ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته که بالاترین رقم تاریخی آن بیش از ۶۹۰۰۰ دلار است.

«مارکوس تیلن»، رئیس تحقیقات Matrixport، در یادداشتی در ۳۰ نوامبر پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا آوریل سال آینده میلادی به بیش از ۶۰ هزار دلار و تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۵‌ هزار دلار خواهد رسید. باید دید آیا واقعاً چنین پیش‌بینی درست خواهد بود یا خیر.

نکته مهم: در این خبر صرفاً نظر برخی تحلیلگران مطرح شده است و دیجیاتو توصیه‌ای مبنی بر سرمایه‌گذاری در این زمینه ارائه نمی‌دهد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632211

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها