تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

لورس :قیمت بیت‌ کوین به بیش از ۲۷ هزار دلار رسید

  • کد خبر : 2598067
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت بیت‌ کوین به بیش از ۲۷ هزار دلار رسید قیمت بیت‌ کوین در روز جمعه اندکی رشد کرد، و مسائلی مانند گزارشات مثبت شغلی و آشفتگی‌های مربوط به سقف بدهی آمریکا، مذاکرات نهایی و نگرانی‌های جدید درباره تورم تاثیر چندانی روی ارزش این رمزارز نداشتند
به گزارش والکس و به نقل از coindesk، بزرگترین ارز دیجیتال بازار از لحاظ مارکت کپ با قیمت حدوداً ۲۷،۱۸۰ دلاری معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته ۱/۲ درصد رشد داشته است. بیت کوین کمی پیش از باز شدن بازارهای سهام ایالات متحده در روز جمعه، پس از گذراندن دو روز گذشته در زیر آستانه ۲۷ هزار دلاری، به تازگی به بالای این سقف رسیده است. این جهش قیمت بیشتر به دلیل ترس از تورم بوده که در ۱۸ ماه گذشته باعث کاهش قیمت‌ها شده است.
ادوارد مویا (Edward Moya)، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda، در ایمیلی نوشته است:
قیمت بیت‌کوین پس از یک هفته پرتنش به علت اخبار منتشر شده درباره سقف بدهی، گزارشی پیچیده درباره افزایش استخدام‌ها و از سوی دیگر افزایش شدید اخراج‌ها، و همچنین حرکت قانونگذاران به سمت پیدا کردن راهکاری برای تنظیم ارزهای دیجیتال، در حال حاضر تثبیت شده ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت بیت‌ کوین به بیش از ۲۷ هزار دلار رسید

قیمت بیت‌ کوین در روز جمعه اندکی رشد کرد، و مسائلی مانند گزارشات مثبت شغلی و آشفتگی‌های مربوط به سقف بدهی آمریکا، مذاکرات نهایی و نگرانی‌های جدید درباره تورم تاثیر چندانی روی ارزش این رمزارز نداشتند

به گزارش والکس و به نقل از coindesk، بزرگترین ارز دیجیتال بازار از لحاظ مارکت کپ با قیمت حدوداً ۲۷،۱۸۰ دلاری معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته ۱/۲ درصد رشد داشته است. بیت کوین کمی پیش از باز شدن بازارهای سهام ایالات متحده در روز جمعه، پس از گذراندن دو روز گذشته در زیر آستانه ۲۷ هزار دلاری، به تازگی به بالای این سقف رسیده است. این جهش قیمت بیشتر به دلیل ترس از تورم بوده که در ۱۸ ماه گذشته باعث کاهش قیمت‌ها شده است.

ادوارد مویا (Edward Moya)، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda، در ایمیلی نوشته است:

قیمت بیت‌کوین پس از یک هفته پرتنش به علت اخبار منتشر شده درباره سقف بدهی، گزارشی پیچیده درباره افزایش استخدام‌ها و از سوی دیگر افزایش شدید اخراج‌ها، و همچنین حرکت قانونگذاران به سمت پیدا کردن راهکاری برای تنظیم ارزهای دیجیتال، در حال حاضر تثبیت شده است.

ادوارد مویا گفته که قانون شفافیت اوراق بهادار به وضوح مشخص می‌کند که کدام توکن‌ها اوراق بهادار ثبت‌ نشده محسوب می‌شوند.

بخوانید  بدترین ماه طلا در دو سال گذشته /روند صعودی بیت کوین مختل شد

اتریوم با نرخ حدود ۱۹۰۵ دلاری معامله می‌شود که تقریباً ۲ درصد نسبت به روز پیش افزایش قیمت داشته است. با این حال، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار روزهای گذشته را در قیمت‌های پایین‌تری نسبت به این سطح گذرانده است، زیرا سرمایه‌گذاران اتر نیز با عوامل بازدارنده اقتصاد کلان مواجه بوده‌اند.

نوشته های مشابه

  • قیمت بیت‌ کوین به بیش از ۲۷ هزار دلار رسید ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
  • قیمت بیت کوین به ۲۸ هزار دلار رسید؛ انباشت نهنگ‌ ها ادامه دارد ۰۸ خرداد ۱۴۰۲

تقریباً بدون استثنا، سایر رمزارزهای بزرگ نیز بیشتر روز را در وضعیت مثبتی سپری کردند و از این بین، ADA و SOL، توکن‌های پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو و سولانا به ترتیب ۴ درصد و ۳/۵ درصد افزایش قیمت داشتند. با توجه به شاخص بازار CoinDesk که عملکرد کل بازارهای رمزارزی را اندازه‌گیری می‌کند، بسیاری از پروتکل‌های کوچک متمرکز بر DeFi بزرگترین برندگان هفته گذشته بود‌ه‌اند. بر این اساس، لیدو (LDO)، سیناپس (SYN) و پنکیک سواپ (CAKE) به ترتیب ۱۵ درصد، ۱۳ درصد و ۱۲ درصد رشد داشتند. شاخص بازار CoinDesk در حال حاضر ۱/۶ درصد افزایش داشته است.

بخوانید  بازار رمزارزها و رکورد ریزش بیت‌کوین

بازار سهام به دنبال انتشار گزارش رسمی وزارت کار ایالات متحده که نشان می‌دهد در ماه می حدود ۳۳۹ هزار شغل جدید ایجاد شده، جهش قابل توجهی داشت. این میزان شغل از ۷۵ درصد پیش‌بینی اقتصاددانان بیشتر بوده و به طور قابل توجهی نسبت به ۲۹۴ هزار شغل ایجاد شده در ماه آوریل افزایش یافته است. داده‌های شغلی شواهدی را مبنی بر ضعیف بودن بازار اشتغال ارائه می‌دهند، و این یعنی اقتصاد همچنان در حال گسترش است و در نتیجه تورم یک نگرانی باقی خواهد ماند. با این حال، نرخ بیکاری در ماه می با ۳/۷ درصد، بالاتر از نرخ پیش‌بینی شده ۳/۵ درصدی بوده و بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است از آن برای توجیه توقف افزایش نرخ بهره استفاده کند. افزایش نرخ بهره به بازارهای رمزارزی آسیب رسانده است.

شاخص‌های فناوری محور Nasdaq Composite و S&P 500 که ترکیب خوبی را از شرکت‌های حوزه فناوری در خود جای داده‌اند، به ترتیب ۱/۴ درصد و ۱ درصد افزایش یافته‌اند. طلا به عنوان یک پناهگاه امن که کمتر از یک ماه پیش به بالاترین رکورد قیمتی خود نزدیک شده بود، ۱/۵ درصد کاهش یافته و با نرخ ۱۹۶۵ دلار معامله می‌شود.

بخوانید  فروپاشی بیت کوین امکان پذیر است؟

ادوارد مویا گفت که بانک مرکزی ایالات متحده با تصمیم دشواری در مورد افزایش نرخ بهره در ماه ژوئن مواجه خواهد شد و ممکن است تحت تأثیر موسسه مدیریت منابع (ISM) و شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه می قرار گیرد.

مویا نوشت:

فدرال رزرو خود را در گوشه رینگ گیر انداخته و منتظر نشست ماه ژوئن است. ولی بسیار واضح است که کار آنها هنوز با افزایش نرخ بهره تمام نشده است.

او همچنین به این نکته اشاره کرد که “در نیمه اول سال جاری، اقتصاد سیگنال‌های قابل اتکایی برای رکود در نیمه دوم سال صادر نکرده است”.

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها