تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

لورس :قیمت سهام کوین بیس به سقوط خود ادامه می دهد، آیا به ۵۰ دلار خواهد رسید؟

  • کد خبر : 2602280
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
لورس :قیمت سهام کوین بیس به سقوط خود ادامه می دهد، آیا به ۵۰ دلار خواهد رسید؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت سهام کوین بیس به سقوط خود ادامه می دهد، آیا به ۵۰ دلار خواهد رسید به گزارش زوم ارز،
۱ قیمت سهام Coinbase طی هفت روز گذشته ۱۰.۸۱-% کاهش یافت. ۲ قیمت سهام Coinbase در حال حاضر با افت -۳.۱۴٪ در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۷.۳۷۱ میلیارد دلار ارزش فعلی ۷۳.۱۹ دلار معامله می شود. ۳ فروشندگان در جلسات معاملاتی گذشته شتاب بیشتری به دست آورده اند و تهاجمی به نظر می رسند. سهام Coinbase (COIN) به بالاترین سطح ۱۱۴.۷۴ دلار رسید اما نتوانست آن را حفظ کند و شروع به سقوط کرد و روند نزولی را از سر گرفت که نشان دهنده ضعف بیشتر در بازار است. با توجه به شرایط فعلی، بازار در زیر خط روند حمایت پویا معامله می شود که می تواند منجر به سطوح پایین تر شود. بازار همچنین بر اساس یک بازه زمانی بزرگتر در یک روند نزولی قرار دارد زیرا در حال پایین آمدن پایین تر است.
Coinbase از سطوح بالای خود نزول کرده و ساختارهای پایین به پایین ایجاد کرده است. در حال حاضر پس از شکستن به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه و ۲۰۰ روزه، روند نزولی دارد. اگر COIN نتواند فشار نزولی را متوقف کند، ممکن است به زودی یک الگوی جدید پایین‌تر به پایین تشکیل دهد..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت سهام کوین بیس به سقوط خود ادامه می دهد، آیا به ۵۰ دلار خواهد رسید

به گزارش زوم ارز،

  • ۱ قیمت سهام Coinbase طی هفت روز گذشته ۱۰.۸۱-% کاهش یافت.
  • ۲ قیمت سهام Coinbase در حال حاضر با افت -۳.۱۴٪ در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۷.۳۷۱ میلیارد دلار ارزش فعلی ۷۳.۱۹ دلار معامله می شود.
  • ۳ فروشندگان در جلسات معاملاتی گذشته شتاب بیشتری به دست آورده اند و تهاجمی به نظر می رسند.

سهام Coinbase (COIN) به بالاترین سطح ۱۱۴.۷۴ دلار رسید اما نتوانست آن را حفظ کند و شروع به سقوط کرد و روند نزولی را از سر گرفت که نشان دهنده ضعف بیشتر در بازار است. با توجه به شرایط فعلی، بازار در زیر خط روند حمایت پویا معامله می شود که می تواند منجر به سطوح پایین تر شود. بازار همچنین بر اساس یک بازه زمانی بزرگتر در یک روند نزولی قرار دارد زیرا در حال پایین آمدن پایین تر است.

Coinbase از سطوح بالای خود نزول کرده و ساختارهای پایین به پایین ایجاد کرده است. در حال حاضر پس از شکستن به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه و ۲۰۰ روزه، روند نزولی دارد. اگر COIN نتواند فشار نزولی را متوقف کند، ممکن است به زودی یک الگوی جدید پایین‌تر به پایین تشکیل دهد و روند نزولی را طولانی کند.

سناریوی فعلی مستلزم آن است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران صبور باشند و قبل از انجام هر حرکتی به دنبال یک شکست واضح در زیر یا بالاتر از محدوده باشند و از ترس از دست دادن آن اجتناب کنند. تلفات را به حداقل برسانید.

قیمت سهام Coinbase در هفته گذشته -۱۰.۸۱% کاهش یافت. در طول ماه ۳۳.۰۱-% کاهش یافت. علاوه بر این، قیمت سهام COIN تا به امروز تقریباً ۱۰۰.۵۰٪ کاهش یافته است.

علاوه بر این، سهام COIN طی شش ماه گذشته تقریباً ۱۲.۷۰ درصد افزایش و نسبت به سال گذشته ۳.۷۰ درصد کاهش یافته است. این روندها در مجموع نشان دهنده چالش های پیش روی سهام کوین بیس در تلاش های بازیابی آنها در طول سال است.

تحلیل فنی قیمت سهام Coinbase در بازه زمانی ۱-D

ef256e29295d65061da3daed61904abec3505eee

منبع: Coinbase .1D.NASDAQ توسط TradingView

در نمودارهای روزانه، سهام کوین بیس تسلط فروشندگان را نشان می‌دهد و به زیر بی‌طرفی نزول کرده است، که چشم‌انداز منفی را در نمودارها نشان می‌دهد. علاوه بر این، قیمت به زیر سطح Fib 50.00 سقوط کرد و به سمت سطح Fib 61.80% و نزدیک به باند پایین Bollinger حرکت کرد.

قیمت Coinbase در حال حاضر در یک دوراهی قرار دارد. اگر بتواند سطح فعلی را حفظ کند، می تواند تا ۱۰۱.۰۰ دلار و ۱۱۴.۷۴ دلار افزایش یابد. با این حال، اگر قیمت نتواند این سطح را حفظ کند و سقوط کند، ممکن است به نزدیک‌ترین سطوح پشتیبانی ۷۳.۰۰ دلار و ۴۷.۰۰ دلار برسد.

در حال حاضر، سهام کوین‌بیس (NASDAQ: COIN) زیر EMAهای ۵۰ و ۲۰۰ روزه (میانگین‌های متحرک نمایی) معامله می‌شود که از روند قیمت پشتیبانی نمی‌کنند. اگر گاوها بخواهند بازگردند، باید افزایش یافته و قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه حفظ کنند. با این حال، به نظر می رسد فروشندگان در مقایسه با خریداران، تهاجمی تر هستند.

قیمت COIN در حال حاضر نزدیک به سطوح پشتیبانی معامله می شود. اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت می تواند از این سطوح عبور کند و پایین بیاید. این یک سیگنال نزولی خواهد بود، زیرا نشان می دهد که روند معکوس است.

مقدار فعلی RSI 33.17 امتیاز است. SMA 14 بالاتر از خط میانه در ۴۴.۴۳ نقطه است که نشان می دهد سهام Coinbase نزولی است.

خط MACD در -۲.۶۵ و خط سیگنال در -۲.۵۶ بالای خط صفر هستند. یک متقاطع نزولی در اندیکاتور MACD مشاهده می شود که نشان دهنده نزولی بیشتر برای قیمت سهام COIN است.

خلاصه

پیش‌بینی قیمت سهام Coinbase حاکی از نزولی ملایم در نمودار است. فروشندگان در سطوح بالاتر تسلط دارند. نوسانگرهای فنی کوین بیس (NASDAQ: COIN) نیز از روند نزولی پشتیبانی می کنند. MACD، RSI و EMA بر علائم منفی تأکید می کنند و به این معناست که ممکن است روند نزولی در قیمت سهام کوین ادامه یابد.

اقدام قیمت کوین‌بیس نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در چارچوب زمانی ۱ بعدی نزولی هستند. تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که قیمت سهام کوین‌بیس در وضعیت نزولی قرار دارد و احتمال آزمایش اوج‌های قبلی در ماه‌های آینده کم است.

سطوح فنی

  • سطوح پشتیبانی: ۷۳.۰۰ دلار و ۴۷.۰۰ دلار
  • سطوح مقاومت: ۱۰۱.۰۰ دلار و ۱۱۴.۷۴ دلار

منبع: thecoinrepublic.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها