تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :قیمت Chainlink به اوج خود در سال ۲۰۲۳ رسید

  • کد خبر : 2626664
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش فعالیت شبکه و افزایش تراکنش‌های نهنگ‌ها و به دلیل پروتکل تعامل‌پذیر، Chainlink (LINK) به اوج قیمت در سال ۲۰۲۳ می‌رسد.
خلاصه‌ی خبر قیمت لینک در یک ماه بیش از ۴۵% افزایش یافت و به ۱۰٫۲ دلار رسید که ناشی از افزایش فعالیت شبکه و تراکنش‌های نهنگ‌ها بود. تراکنش‌های نهنگ‌ها، آدرس‌های منحصربه‌فرد و حجم معاملات به بالاترین حد خود در ۳ ماه گذشته رسیدند و عملکرد LINK را برجسته کردند. LINK بیش از ۲۲۰ تراکنش نهنگ، نزدیک به ۵۰۰۰ آدرس منحصر به فرد و ۸۰۰ میلیون حجم معاملات را ثبت کرد که منجر به سود هفتگی ۳۷ درصدی شد. سود ۴۵ درصدی در میان بازگشت بازار در ماه گذشته، Chainlink (LINK) شاهد افزایش چشمگیر ۴۵ درصدی بود و با قیمت ۱۰٫۲ دلار در میان جهش گسترده‌ی بازار به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۳ رسید. این رشد مستمر در اوایل سپتامبر آغاز شد. تراکنش‌های نهنگ‌ها، آدرس‌های منحصربه‌فرد و حجم معاملات همگی به بالاترین حد در ۳ ماه گذشته رسیده است.
معاملات نهنگ‌ها و فعالیت شبکه Chainlink ($LINK) در میان آلتکوین‌هایی که از توزیع مجدد بیت‌کوین سود می‌برند، عملکرد درخشانی داشته است. در ۲۱ اکتبر، فعالیت شبکه ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش فعالیت شبکه و افزایش تراکنش‌های نهنگ‌ها و به دلیل پروتکل تعامل‌پذیر، Chainlink (LINK) به اوج قیمت در سال ۲۰۲۳ می‌رسد.

خلاصه‌ی خبر

  • قیمت لینک در یک ماه بیش از ۴۵% افزایش یافت و به ۱۰٫۲ دلار رسید که ناشی از افزایش فعالیت شبکه و تراکنش‌های نهنگ‌ها بود.
  • تراکنش‌های نهنگ‌ها، آدرس‌های منحصربه‌فرد و حجم معاملات به بالاترین حد خود در ۳ ماه گذشته رسیدند و عملکرد LINK را برجسته کردند.
  • LINK بیش از ۲۲۰ تراکنش نهنگ، نزدیک به ۵۰۰۰ آدرس منحصر به فرد و ۸۰۰ میلیون حجم معاملات را ثبت کرد که منجر به سود هفتگی ۳۷ درصدی شد.

سود ۴۵ درصدی در میان بازگشت بازار

در ماه گذشته، Chainlink (LINK) شاهد افزایش چشمگیر ۴۵ درصدی بود و با قیمت ۱۰٫۲ دلار در میان جهش گسترده‌ی بازار به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۳ رسید. این رشد مستمر در اوایل سپتامبر آغاز شد. تراکنش‌های نهنگ‌ها، آدرس‌های منحصربه‌فرد و حجم معاملات همگی به بالاترین حد در ۳ ماه گذشته رسیده است.

معاملات نهنگ‌ها و فعالیت شبکه

Chainlink ($LINK) در میان آلتکوین‌هایی که از توزیع مجدد بیت‌کوین سود می‌برند، عملکرد درخشانی داشته است. در ۲۱ اکتبر، فعالیت شبکه با بیش از ۲۲۰ تراکنش نهنگ از سوی نهنگ‌ها، تقریبا ۵۰۰۰ آدرس منحصر به فرد و ۸۰۰ میلیون دلار حجم معاملات به اوج خود رسید. این عوامل منجر به سود قابل توجه ۳۷ درصدی هفتگی برای LINK شد.

پروتکل تعامل‌پذیر و مشارکت

کاربران دسترسی اولیه Chainlink اکنون به پروتکل تعامل‌پذیر میان‌زنجیره‌ای (CCIP) در بلاک‌چین‌های Avalanche، Ethereum، Optimism و Polygon دسترسی دارند. پس از آزمایش موفقیت‌آمیز با ۲۵ شرکت‌کننده، مانند Aave و Synthetix، این پروتکل آماده‌ی پذیرش سایر پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز است. پروتکل تعامل‌پذیر نقش مهمی در مشارکت Chainlink با SWIFT، پلتفرم پرداخت سیستم بانکی جهانی ایفا می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها