تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :لوازم یدکی آریزو ۶ رو با قیمت عمده فقط از اینجا بخر

  • کد خبر : 2637368
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
لورس :لوازم یدکی آریزو ۶ رو با قیمت عمده فقط از اینجا بخر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :لوازم یدکی آریزو ۶ رو با قیمت عمده فقط از اینجا بخر : نمایندگی رسمی مدیران خودرو  https://mvm5086.ir/product-category/arrizo-6-spare-parts  همین حالا اقدام کن. tel:02122940711 بیشترین محصولات پر فروش ما  : پلوس ، روغن گیربکس ، دیسک و صفحه لنت ترمز ، جلو پنجره مشبک ، چراغ خطر عقب یا جلو ، سپر عقب […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

لوازم یدکی آریزو ۶ رو با قیمت عمده فقط از اینجا بخر : نمایندگی رسمی مدیران خودرو  https://mvm5086.ir/product-category/arrizo-6-spare-parts  همین حالا اقدام کن. tel:02122940711

بیشترین محصولات پر فروش ما  : پلوس ، روغن گیربکس ، دیسک و صفحه لنت ترمز ، جلو پنجره مشبک ، چراغ خطر عقب یا جلو ، سپر عقب یا جلو ، روغن موتور و فیلترها اشاره کرد ، نمایندگی مجاز فروش قطعات یدکی arizo 6 عاملیت فروش کد ۵۰۸۶ اولین فروشگاه مجاز قطعات یدکی در شمال و شمال شرق تهران در راستای فعالیت خودروهای چری  فونیکس ام وی ام می باشد این فروشگاه در سال ۱۳۹۹ فعالیت خودر در امر فروش قطعات یدکی خودرو تاسیس شد و به پشتوانه شرکت و باتامین قطعات اصلی و اورجینال توانسته ایم سهم بزرگی از این منطقه را از آن خود کنیم. با توجه به رسالت ما مبنی بر اطمینان از جلب رضایت مشتری در فروش لوازم یدکی آریزو ۶  و سایر اتوموبیل ها تمامی قیمت‌ها طی سیاست لازم الاجرای شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو بوده و گاهی اوقات در خرید عمده نیز مشتریان با تخفیف های خوبی و شرایط استسنایی مواجه می شوند که ما ضمانت و اصالت کالا و تحویل در اسرع وقت در محل می دهیم.

این مجموعه بر اساس جامعه فنی در بخش خودرو فعالیت داشته و با پشتوانه و تجربه و تخصص اعضا و با ارائه طیف گسترده ای با معتبر ترین برند قطعات در بخش تامین فعالیت دارد.
اولویت های مجموعه این انگیزه رادر ما ایجاد کرده تا با تشکیل گروه تهیه و توزیع بتوانیم خدمت شایسته قابل اعتماد ودرخور مشتریان گرانقدر خود ارایه نماییم.

تا کنون با بیش از دویست هزار مصرف کننده در کل کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند،این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده وهمچنین این شرکت در زمینه حفظ محیط زیست با ارتقای کیفیت محصولات خود استاندارد آلایندگی را کسب نموده است.

نکات مهم و قابل توجه :

در هر معامله خودرویی احتمال فسخ معامله از سوی طرفین وجود دارد. اما برای آن که همه چیز به خوبی قابل کنترل باشد و هیچ یک از دو طرف با مشکل مواجه نشوند نیاز است که به قوانینی که در این خصوص وضع شده اند توجه شود. فسخ معامله خودرو دارای شرایط و قوانین خاص خود است که دو طرف باید زمانی که قصد داشته معامله را به هر دلیلی فسخ کنند به آن ها پایبند باشند.

یکی از رایج ترین سرقت های دنیا، سرقت اتومبیل است. با توجه به افزایش قیمت خودرو، هر روزه به آمار این سرقت افزوده می شود و طبیعی است که نگرانی افراد در مورد ایمنی خودروها نیز بیشتر شود. یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با سرقت خودرو، استفاده از یک قفل فرمان خوب برای آن است.

کالیپر ترمز وظیفه ایجاد اصطکاک بین لنت و روتور را دارد. در صورتی که این قطعه دچار خرابی شود، ایجاد اصطکاک لازم نیز رخ نمی دهد و به همین دلیل فرمان لرزش خواهد داشت، در صورتی که دیسک ترمز تاب داشته باشد بین لنت و دیسک، اصطکاک لازم وجود نخواهد داشت و به همین دلیل فرمان می لرزد.

رادیاتور یکی از قطعات اصلی سیستم خنک کننده خودرو است که از مهم ترین وظایف آن می توان به کاهش دمای سیال خنک کننده و حفظ دمای بهینه موتور اشاره نمود. این قطعه همچنین در جلوگیری از آسیب دیدگی پیشرانه خودرو نقش موثری دارد.

شرکت مدیران خودرو در صدد است تا با ارائه مدلهای کم مصرف ایمن زیبا و متنوع و همین طور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان با تامین و توزیع سریع و دردسترس خواسته آنهارا براورده نمایید، ما در صدد این هم ایده توانسته ای با همکار های لازم و تأمین قطعات نظر مصرف کنندگان را جلب نماییم.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها