تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه TRC20 ترون + مناسب ایرانیان

  • کد خبر : 2604047
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
لورس :لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه TRC20 ترون + مناسب ایرانیان
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه TRC20 ترون + مناسب ایرانیان آموزش ثبت نام صرافیارز دیجیتالمعرفی صرافی هااگر به این موضوع اعتراف کنیم که صنعت کریپتوکارنسی بدون وجود ارزهای دیجیتال به جایگاه امروزی نمی‌رسید، اغراق نکرده‌ایم. امروزه صرافی ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت کریپتوکارنسی است.
از ابتدای ظهور دنیای کرپیتوکارنسی، تلاش بر تمرکززدایی بوده است. از طرف دیگر در میان ارزهای دیجیتال، ترون به یکی از مشهورترین ارزهای دیجیتال و بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند تبدیل شده است. به همین جهت روز به روز بر تعداد صرافی‌های غیرمتمرکز ترون اضافه می‌شود. در ادامه قصد داریم که توضیح دهیم منظور از صرافی غیرمتمرکز چیست؟ و بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون کدام‌اند؟
فهرست مطالب
مفهوم صرافی غیرمتمرکز در ارز دیجیتال چیست؟
صرافی غیرمتمرکز یا به اختصار Dex، بستری است که با کمک قراردادهای هوشمند، امکان ایجاد معامله بدون واسطه را فراهم می‌کند. صرافی‌های غیرمتمرکز بر پایه شبکه بلاک چینی که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند، ساخته می‌شود. به بیان بهتر در صرافی غیرمتمرکز، سازمان یا شخص ثالثی ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه TRC20 ترون + مناسب ایرانیان

  • آموزش ثبت نام صرافی
  • ارز دیجیتال
  • معرفی صرافی ها

اگر به این موضوع اعتراف کنیم که صنعت کریپتوکارنسی بدون وجود ارزهای دیجیتال به جایگاه امروزی نمی‌رسید، اغراق نکرده‌ایم. امروزه صرافی ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت کریپتوکارنسی است.

از ابتدای ظهور دنیای کرپیتوکارنسی، تلاش بر تمرکززدایی بوده است. از طرف دیگر در میان ارزهای دیجیتال، ترون به یکی از مشهورترین ارزهای دیجیتال و بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند تبدیل شده است. به همین جهت روز به روز بر تعداد صرافی‌های غیرمتمرکز ترون اضافه می‌شود. در ادامه قصد داریم که توضیح دهیم منظور از صرافی غیرمتمرکز چیست؟ و بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون کدام‌اند؟

بخوانید  آموزش خرید اسکین در بازی کالاف دیوتی موبایل

فهرست مطالب

مفهوم صرافی غیرمتمرکز در ارز دیجیتال چیست؟

لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون

صرافی غیرمتمرکز یا به اختصار Dex، بستری است که با کمک قراردادهای هوشمند، امکان ایجاد معامله بدون واسطه را فراهم می‌کند. صرافی‌های غیرمتمرکز بر پایه شبکه بلاک چینی که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند، ساخته می‌شود. به بیان بهتر در صرافی غیرمتمرکز، سازمان یا شخص ثالثی برای مدیریت مالی وجود ندارد. پس صرافی غیرمتمرکز با جلوگیری از دخالت شخص سوم، این فرصت را فراهم می‌آورد که افراد مستقل از هر سازمانی، معاملات خود را انجام دهند.

نحوه عملکرد صرافی‌ های غیرمتمرکز چگونه است؟

پیش‌تر گفته شد که صرافی غیرمتمرکز بر بستر بلاک چین فعالیت می‌کند و تراکنش‌ها در این فضا براساس قراردادهای هوشمند صورت می‌گیرند. قراردادهای هوشمند، مجموعه‌ای از دستورات کدنویسی شده است که به شکل خودکار اجرا می‌شوند و قابل توقف نیست. به بیان بهتر در چنین پلتفرم‌هایی، کاربر پس از آن‌که کیف پول خود را به صرافی غیرمتمرکز متصل کرد، یک سفارش خرید یا فروش ثبت می‌کند. سپس اگر کاربر دیگری سفارشی مطابق با سفارش او ثبت کند، تراکنش مربوطه توسط یک قرارداد هوشمند انجام می‌شود.

بخوانید  رشد بازار ارزهای دیجیتال؛ بهترین عملکرد برای ترون

ویژگی‌های معامله در صرافی غیرمتمرکز چیست؟

صرافی‌های غیرمتمرکز مزایا و ویژگی‌های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. از جمله ویژگی‌های معامله در صرافی غیرمتمرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایین بودن کارمزد معامله
  • ناشناس بودن معاملات
  • تعداد رمزارزهای قابل معامله در این سیستم‌ها محدود است
  • به دلیل کم بودن حجم معاملات، زمان تطبیق سفارش‌ها پایین است

رابطه شبکه ترون با صرافی غیرمتمرکز چیست؟

لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون

امروزه ترون به یکی از برترین پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند تبدیل شده است. طی ۲ سال گذشته صرافی غیرمتمرکز برای ترون، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. با نگاه به آمار متوجه خواهیم شد که تعداد صرافی‌های غیرمتمرکز بر پایه شبکه ترون به سرعت در حال رشد است؛ به گونه‌ای که سایت DappRadar.com حدودا ۱۲۳۴ اپلیکیشن صرافی غیرمتمرکز ترون را لیست کرده است.

معرفی بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون برای ایرانیان

از میان ۱۲۳۴ اپلیکیشن صرافی غیرمتمرکز ترون که توسط DappRadar.com معرفی شده است، به ۵ مورد می‌پردازیم.

بخوانید  بررسی داده‌های آنچین بیت کوین؛ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

صرافی غیرمتمرکز TRX Market

لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های صرافی غیرمتمرکز بر پایه شبکه ترون، صرافی TRX Market است. این صرافی از نخستین صرافی‌های غیرمتمرکز بر پایه شبکه ترون است و از طریق قراردادهای هوشمند، امنیت و شفافیت خیره کننده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران از طریق TRX Market به راحتی توکن‌های مبتنی بر شبکه ترون را با کارمزد صفر مبادله می‌کنند.

کاربران صرافی غیرمتمرکز TRX Market، مطمئن هستند که قراردادهای هوشمند برای تمامی معاملات استفاده می‌شود و این تراکنش‌ها از طریق کیف پول کاربر صورت می‌گیرند. در چنین بستری، صرافی هرگز کوین‌های TRC20 را در اختیار خود نمی‌گیرد. همچنین با کمک قرارداد هوشمند بر پایه شبکه ترون، کاربر می‌داند که معاملات به شکل غیرقابل حذفی در بلاک چین ذخیره می‌شوند.

صرافی غیرمتمرکز شبکه ترون TRonTrade

لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون

یکی دیگر از صرافی‌های غیرمتمرکز بر پایه شبکه ترون، صرافی TronTrade است. این صرافی غیرمتمرکز بر پایه شبکه ترون است که فرصتی برای تبادل انواع توکن‌های TRC20 و TRC10 فراهم می‌کند. TronTrade اولین صرافی غیرمتمرکزی بود که از شبکه TRC20 پشتیبانی کرد. این صرافی روزانه حدودا ۱۲۰۰ کاربر فعال دارد. این موضوع سبب شده است تا در رقابت با دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز ترون، بسیار عالی عمل کند. شما می‌توانید برنامه صرافی غیرمتمرکز TronTrade را از اینجا دانلود کنید.

بخوانید  تلگرام کیف پول TON Crypto را ادغام می کند، قیمت TON 7 درصد جهش می کند

صرافی غیرمتمرکز TronWatch Market

لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون

صرافی TronWatch Market یکی از صرافی‌های محبوب غیرمتمرکز است که از شبکه ترون و شبکه TRC20 پشتیبانی می‌کند. روزانه تعداد کاربران فعال این صرافی غیرمتمرکز حدودا ۵۰۰ نفر هستند و این صرافی تلاش می‌کند تا از حدود ۳ هزار معامله ترون پشتیبانی کند. همچنین شما با استفاده از این صرافی می‌توانید انواع توکن‌های TRC10 یا TRC20 را به ترون تبدیل کنید. اگر درنظر دارید که از TronWatch Market برای سفارشات بزرگتر استفاده کنید، باید منتظر حجم قابل قبولی در بازار بمانید. همچنین برنامه صرافی غیرمتمرکز TronWatch Market می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

صرافی غیرمتمرکز شبکه TRC20 جاست سواپ

لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون

صرافی جاست سواپ بر پایه شبکه ترون کار می‌کند و از شبکه TRC20 برای انجام مبادلات دیفای استفاده می‌کنند. در این صرافی به راحتی می‌توانید توکن‌های TRC20 را با جفت توکن‌های دیگر مبادله کنید. صرافی غیرمتمرکز جاست سواپ برخلاف رقبای خود دارای ویژگی‌های استیکینگ رمز ارز و پاداش نیست.

بخوانید  معامله Zcash در صرافی کوین بیس محدود شد، زیرا ViaBTC خطر حمله ۵۱٪ را به همراه دارد

جاست سواپ از آن‌جایی که صرافی غیرمتمرکز ترون است، هنوز هم صرافی اصلی برای توکن‌های TRC20محسوب می‌شود. این صرافی غیرمتمرکز برای سرمایه گذارانی که می‌خواهند توکن‌های خود را به راحتی و با در اختیار داشتن امکانات پیچیده‌تری معامله کنند، شرایط ساده‌ای را فراهم کرده است. رابط کاربری جاست سواپ به کاربران خود اجازه می‌دهد بدون پرداخت کارمزد ثابت، جفت معاملات مدنظر خود را ایجاد کنند.

صرافی غیرمتمرکز سان سواپ

لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون

صرافی غیرمتمرکز سان سواپ نسخه‌ رشد یافته جاست سواپ است! پس از خرید جاست سواپ توسط SUN.io، پلافرم جاست سواپ که مبتنی بر شبکه ترون بود، به روزرسانی شد و به سان سواپ تبدیل شد. جاست سواپ و سان سواپ به لطف شبکه ترون، امروزه به دو مورد از محبوب‌ترین و موفق‌ترین ابتکارات بلاک چین تبدیل شده‌اند. سان سواپ همچون جاست سواپ، برای کاربران خود، امکان معامله توکن‌ TRC20 را فراهم می‌کند. کاربران در چنین فضایی می‌توانند قیمت سیستم را تعیین کنند و به ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دسترسی پیدا می‌کنند.

بخوانید  استخراج زی کش؛ بهترین راهنمای ماینینگ ZEC در ۲۰۲۳

بررسی نهایی لیست بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه ترون

در این مقاله تلاش کردیم تا تعدادی از برترین صرافی‌های غیرمتمرکز ترون را معرفی کنیم. اگرچه ترون چند سالی است که وارد عرصه کریپتوکارنسی شده است، اما باتوجه به میزان تاثیرگذاری آن بر دنیای ارزهای دیجیتال، می‌توان ترون را به عنوان قوی‌ترین اکوسیستم موجود در بلاک چین بدانیم. به همین جهت روز به روز بر تعداد صرافی‌های غیرمتمرکز ترون اضافه می‌شود و انتظار می‌رود سرعت رشد آن‌ها تا دو سال آینده، دو برابر شود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها