تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :لیست شدن رمز ارز DATA درصرافی کوینکس

  • کد خبر : 2603725
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
لورس :لیست شدن رمز ارز DATA درصرافی کوینکس
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

لیست شدن رمز ارز DATA درصرافی کوینکس صرافی کوینکس ارز DATA را در تاریخ ۳ شهریور در فهرست ارزهای خود قرار داده است، همچنین شما می توانید ارز معاملاتی DATA را از تاریخ ۳ شهریور در لیست معاملات خود قرار دهید.
اطلاعاتی درباره رمز ارز DATA Streamr یک پلتفرم غیرمتمرکز است که امکان به اشتراک گذاری داده ها و کسب درآمد لحظه‌ای را فراهم می‌کند. این پروژه بر پایه چارچوب Data Union ساخته شده است، که به افراد اجازه می‌دهد در تولید داده‌های ارزشمند شرکت کنند و به عنوان پاداش برای مشارکت خود پاداش دریافت کنند. این پلتفرم از قراردادهای هوشمند و شبکه‌های غیرمتمرکز برای انتقال توکن‌ها و داده‌ها استفاده می‌کند و توسط شبکه Streamr عرضه می‌شود.
شبکه Streamr یک شبکه همتا به همتا است که امکان انتقال داده‌ها به صورت لحظه‌ای را فراهم می‌کند. تمام داده‌های مشتریان در قالب جریان داده‌ای منتشر می‌شوند که از طریق شبکه منتقل می‌شوند و به عنوان یک محصول برای فروش در بازارهای جمع‌آوری داده عرضه می‌شوند. درآمد حاصل از فروش داده بین اعضا، مدیر اتحادیه داده و Streamr (1٪) تقسیم می‌شود. هر چه تعداد اعضای فعال در اتحادی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

لیست شدن رمز ارز DATA درصرافی کوینکس

صرافی کوینکس ارز DATA را در تاریخ ۳ شهریور در فهرست ارزهای خود قرار داده است، همچنین شما می توانید ارز معاملاتی DATA را از تاریخ ۳ شهریور در لیست معاملات خود قرار دهید.

اطلاعاتی درباره رمز ارز DATA

Streamr یک پلتفرم غیرمتمرکز است که امکان به اشتراک گذاری داده ها و کسب درآمد لحظه‌ای را فراهم می‌کند. این پروژه بر پایه چارچوب Data Union ساخته شده است، که به افراد اجازه می‌دهد در تولید داده‌های ارزشمند شرکت کنند و به عنوان پاداش برای مشارکت خود پاداش دریافت کنند. این پلتفرم از قراردادهای هوشمند و شبکه‌های غیرمتمرکز برای انتقال توکن‌ها و داده‌ها استفاده می‌کند و توسط شبکه Streamr عرضه می‌شود.

بخوانید  ذخایر ۹۰۰ میلیون دلاری لازاروس، نگرانی جدید بازار! کدام رمزارز در معرض خطر بیشتری است؟

شبکه Streamr یک شبکه همتا به همتا است که امکان انتقال داده‌ها به صورت لحظه‌ای را فراهم می‌کند. تمام داده‌های مشتریان در قالب جریان داده‌ای منتشر می‌شوند که از طریق شبکه منتقل می‌شوند و به عنوان یک محصول برای فروش در بازارهای جمع‌آوری داده عرضه می‌شوند. درآمد حاصل از فروش داده بین اعضا، مدیر اتحادیه داده و Streamr (1٪) تقسیم می‌شود. هر چه تعداد اعضای فعال در اتحادیه داده بیشتر باشد، ارزش آن برای خریداران/مشترکین داده بالاتر خواهد بود.

بازارسازی خودکار (AMM) چیست؟

بازارسازی خودکار (AMM) یک سیستم است که به وسیله آن قیمت های خرید و فروش بر اساس یک فرمول محاسبه مشخص تعیین می شود تا یک میانجی مداوم برای بازار فراهم شود. در AMM، کوینکس (CoinEx) از ترکیب دفترچه سفارش و استخر نقدینگی بهره می برد، به طوری که استخر نقدینگی به صورت خودکار به دفترچه سفارش تبدیل می شود. با استفاده از الگوریتم “فرمول بازارساز محصول ثابت” در AMM، اندازه دقیق دفترچه سفارش یا حجم استخر نقدینگی مهم نیست، زیرا تأمین نقدینگی توسط شرکت برای بازار تضمین می شود به طوری که بازار همواره به خوبی فعال باشد.

بخوانید  پاداش ۱۵ هزار دلاری در صرافی کوینکس

کارمزد معاملات و درآمد بازارسازی:

بازار AMM یک بازار خودکار است که هزینه های معاملات را به صورت مستقل از خود تعیین می کند. در مقایسه با بازارهای معمول، بازار AMM یک سیستم هزینه دار جداگانه دارد. نرخ هزینه برای سازنده و گیرنده معاملات ۰.۳٪ است و برای بازارسازان ۰.۱۵٪ است. برای استفاده از امکانات VIP، نیازی به پرداخت هزینه ویژه نیست و استفاده از CET برای تخفیف هزینه ها و کارمزد ها ممکن نیست. تمام کاربران واجد شرایط هستند و می توانند درخواست بازارسازی کنند و درنهایت ۵۰ درصد از کارمزد معاملات بازار به تامین کنندگان نقدینگی تعلق می گیرد.

ویژگی‌های AMM

  1. کسب درآمد از AMM

کاربران می‌توانند نقدینگی خود را برای بازارسازی خودکار در AMM ارائه دهند. ۵۰ درصد از کارمزد معاملات بازار بر اساس نسبت نقدینگی موجود در استخر مربوطه به تأمین کنندگان نقدینگی تعلق می‌گیرد.

  1. برداشت درآمد و پاداش روزانه به صورت یکبار

پاداش کارمزد تراکنشها روزانه محاسبه می‌شود و به صورت خودکار قبل از ساعت ۷:۳۰ صبح روز بعد واریز می‌شود. کاربران می‌توانند سود کسب شده را با برداشت یکباره از مجموع نقدینگی دریافت کنند.

  1. دسترسی رایگان بدون هزینه
بخوانید  ردیابی ناشناس‏‏‌ها

انتقال دارایی‌ها بین حساب اسپات و حساب بازارسازی در AMM به سادگی و به صورت فوری انجام می‌شود. کاربران می‌توانند در هر بازار مجازی دو بار در روز بدون هیچ کارمزدی نقدینگی خود را افزایش دهند.

منبع:کوینکس

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها