تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :لیست پرفروش‌ترین nft های ایرانی + ان اف تی مناسب ایرانیان

  • کد خبر : 2604010
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
لورس :لیست پرفروش‌ترین nft های ایرانی + ان اف تی مناسب ایرانیان
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

لیست پرفروش‌ترین nft های ایرانی + ان اف تی مناسب ایرانیان آموزش متاورسارز دیجیتالفعالیت در بازار کریپتو کارنسی نیازمند داشتن اطلاعات در مورد اصطلاحات و عبارت‌های رایج در این بازار است. یکی از اصطلاحات رایج در این بازار که در چند سال گذشته بسیار به گوش می‌رسد NFT ها هستند. در واقع می‌توانیم بگوییم که NFT ها رمز ارزهای غیر قابل تعویض و انحصاری هستند که در زمینه‌های مختلفی تریدرها از آنها استفاده می‌کنند.
به کمک این رمز ارزها سرمایه‌گذاران می‌توانند معاملات سودمندی را انجام دهند. این توکن غیر قابل تعویض می‌تواند سند مالکیت یک اثر دیجیتال را در فضای بلاک‌چین صادر کند. این رمزارز دیجیتالی تفاوت‌های زیادی با سایر رمز ارزهای قابل تعویض در بازار کریپتوکارنسی دارد.
آشنایی با این توکن و کاربردهای آن می‌تواند فرصت‌های معاملاتی خوبی را برای تریدرها فراهم کند. به همین دلیل شناخت این رمزارز برای سرمایه‌گذاران می‌تواند مفید باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با لیست پرفروش‌ترین nft های ایرانی آشنا کنیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا با این توکن کاربردی آشنا شوید.
فهرست مطالب
مق..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

لیست پرفروش‌ترین nft های ایرانی + ان اف تی مناسب ایرانیان

  • آموزش متاورس
  • ارز دیجیتال

فعالیت در بازار کریپتو کارنسی نیازمند داشتن اطلاعات در مورد اصطلاحات و عبارت‌های رایج در این بازار است. یکی از اصطلاحات رایج در این بازار که در چند سال گذشته بسیار به گوش می‌رسد NFT ها هستند. در واقع می‌توانیم بگوییم که NFT ها رمز ارزهای غیر قابل تعویض و انحصاری هستند که در زمینه‌های مختلفی تریدرها از آنها استفاده می‌کنند.

بخوانید  ایمپلنت های دندانی چه مزایایی دارند؟

به کمک این رمز ارزها سرمایه‌گذاران می‌توانند معاملات سودمندی را انجام دهند. این توکن غیر قابل تعویض می‌تواند سند مالکیت یک اثر دیجیتال را در فضای بلاک‌چین صادر کند. این رمزارز دیجیتالی تفاوت‌های زیادی با سایر رمز ارزهای قابل تعویض در بازار کریپتوکارنسی دارد.

آشنایی با این توکن و کاربردهای آن می‌تواند فرصت‌های معاملاتی خوبی را برای تریدرها فراهم کند. به همین دلیل شناخت این رمزارز برای سرمایه‌گذاران می‌تواند مفید باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با لیست پرفروش‌ترین nft های ایرانی آشنا کنیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا با این توکن کاربردی آشنا شوید.

فهرست مطالب

مقدمه ای بر NFT و تولید آنها توسط افراد ایرانی

قبل از معرفی لیست NFT های ایرانی خوب است که با این توکن بیشتر آشنا شویم. NFT به توکن‌های غیرقابل‌تعویضی گفته می‌شوند که در بازار سرمایه‌گذاری کاربردهای فراوانی دارند. برای درک بیشتر غیر قابل تعویض بودن این توکن به این مثال توجه کنید. فرض کنید شما یک اسکناس ۱۰۰ هزارریالی دارید. شما می‌توانید این اسکناس را با یک اسکناس هم ارزش تعویض کنید.

بخوانید  استخراج ار وی ان؛ جامع‌ترین راهنمای ماینینگ ریون کوین در ۲۰۲۳

یا حتی می‌توانید آن را با تعدادی اسکناس که مجموع آن‌ها ۱۰۰ هزار ریال است تعویض کنید. در مورد ارزهای دیجیتالی قابل تعویض مانند بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و… نیز این معامله قابل‌انجام است و می‌توان این ارزهای دیجیتالی را با سایر ارزهای هم ارزش مبادله کرد؛ اما قضیه در مورد توکن‌های غیر قابل تعویض به این صورت نیست. یعنی نمی‌توان این توکن‌ها را با سایر ارزهای دیجیتالی هم ارزش مبادله کرد.

NFT ها رمز ارزهای دیجیتالی هستند که به‌عنوان سند مالکیت یک اثر دیجیتالی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این توکن‌ها بیشتر در بازی‌های متاورسی و کارتی کاربرد دارند و از آن‌ها برای تعریف دارایی‌های درون بازی استفاده می‌شود؛ زیرا NFT های مهم‌ترین ویژگی که دارند همان منحصربه‌فرد بودن آنها است. از جمله ویژگی‌های توکن NFT می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

کمیاب‌بودن

توسعه‌دهندگان NFT قادر هستند که این توکن را در مقدار بسیار بالایی تولید کنند؛ اما ترجیح می‌دهند که تولید این توکن را به تعداد محدود انجام دهند تا آنها نادر و کمیاب باشند. به همین دلیلی یکی از ویژگی‌های بارز این توکن‌ها منحصربه‌فرد بودن آنها است.

بخوانید  بدترین معامله بیت کوین در تاریخ که در یادها جاودانه خواهد بود

غیر قابل تعویض بودن

همان‌طور که توضیح دادیم NFT ها رمز ارزهای غیر قابل تعویض هستند. یعنی امکان تعویض و مبادله آن‌ها با ارزهای هم ارزش وجود ندارد؛ زیرا این توکن‌ها کاملاً منحصربه‌فرد هستند و دارایی که هم ارزش با آنها باشد تولید نمی‌شود.

غیر قابل تقسیم بودن NFT

از دیگر ویژگی‌های مهم NFT ها غیر قابل تقسیم بودن آن است. یعنی نمی‌توان این توکن را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرد. برخلاف سایر رمز ارزها که قابل بخش پذیری دارند این توکن‌ها کاملاً یکپارچه هستند.

منحصربه‌فرد بودن

تمامی ویژگی‌های NFT ها به دلیل منحصربه‌فرد بودن آن‌ها است. اطلاعات ثبت شده در مورد این رمز ارزها به‌صورت ثابت و غیر قابل تغییر است. هر NFT دارای اطلاعات خاص و منحصربه‌فردی است و هیچ توکن دیگری این اطلاعات و ویژگی‌ها را ندارد.

معرفی NFT های محبوب ایرانی، بهترین nft های ایرانی را بشناسید!

ان اف تی‌های ایرانی به توکن‌های گفته می‌شود که توسط توسعه‌دهندگان ایرانی تولید می‌شوند. معروف‌ترین سازنده ان اف تی در ایران فردی به نام نیمانی است. تا کنون تنها دوتا NFT در ایران تولید شده است که سازنده یکی از آنها تا کنون مشخص نشده است. ان اف تی فرش المپیک و ان اف تی نیمانی دوتا از توکن‌های تولید شده توسط ایرانی‌ها هستند و از آنها با نام‌های ان اف تی‌های ایرانی یاد می‌شود. تا به امروز به جز این دو توکن ان اف تی دیگری تولید نشده است. کاربران ایرانی برای خرید این توکن‌ها باید از کیف پول و اتریوم استفاده کنند. بدون این دو مورد امکان خرید NFT برای ایرانیان وجود ندارد.

بخوانید  برخی از چهره های برجسته جامعه کریپتو دوباره ترس، عدم اطمینان و شک FUD را در مورد بایننس منتشر می کنند

نحوه خرید ان اف تی‌ها به این شکل است که کاربران ابتدا باید کیف پول خود را به سایت فروشنده ان اف تی متصل کنند. سپس باتوجه‌به میزان اتریوم موردنیاز می‌توانند تصاویر ان اف تی موردنظر خود را پس از طی‌کردن مراحل موجود خریداری کنند.

بافت نخستین فرش دیجیتال و هوشمند در تبریز | خبرگزاری فارس

معرفی ان اف تی فرش المپیک ۲۰۲۰ برای ایرانیان

در حال حاضر یکی از معروف‌ترین ان اف تی ایرانی فرش المپیک ۲۰۲۰ است. این ان اف تی شامل ۳۰۳ نقش است که کاربران با نصب یک اپلیکیشن روی موبایل خود می‌توانند این نقش‌های را اسکن کنند و اطلاعات مربوط به هر نقش را مشاهده کنند. روی فرش المپیک یک کد QR وجود دارد که کاربران می‌توانند با اسکن این کد وارد سایت دانلود اپلیکیشن مورد نیاز برای مشاهده ان اف تی شوند. این فرش شامل نقش‌های از ۲۸ دوره قبلی المپیک است. با اسکن‌کردن کد این فرش اطلاعات دقیقی در مورد دوره‌های قبل مانند مدال‌های توزیع شده قابل استخراج است. ان فرش قرار است در یکی از وب‌سایت‌های فروشگاهی ان اف تی به فروش برسد.

بخوانید  پلتفرم آموزشی یونی سواپ در میان توسعه نسخه ۴ راه اندازی می شود

معرفی ان اف تی نیمانی، ساخت یک فرد ایرانی

یکی دیگر از ان اف تی‌های معروف ایرانی که توسط فردی به نام نیما بهنود تولید شده است. ان اف تی نیمانی یک انیمیشن کوتاه با حرف “ه” فارسی است. در واقع نیمانی یک برند معروف تولید کنند اکسسوری، پوشاک و طراحی مد مستقر در آمریکا است. آقای نیما با الهام‌گرفتن از حروف و اعداد فارسی اقدام به تولید محصولات خودکرده است. حرف “ه” به‌عنوان یک امضا در اکثر طرح‌های برند نیمانی دیده می‌شود. نیمانی تجربه همکاری با افراد سرشناسی مانند کانی وِست و فارِل ویلیامز را دارد.

nft چیست؟ +ویدیو آموزش گام به گام ساخت ان اف تی در opensea

آیا بازی nft ایرانی هم وجود دارد؟

کاربران ایرانی در دنیای رمز ارزها بسیار فعال هستند؛ اما در زمینه ان اف تی‌ها تا کنون ایرانیان کمی وارد شده‌اند. در حال حاضر در بازی‌های nft هیچ‌گونه ان اف تی ایرانی تولید نشده است. بااین‌وجود ممکن است که در آینده ان اف تی‌های ایرانی جزو گران‌قیمت‌ترین توکن‌های بازار معرفی شوند. در حال حاضر دو ان اف تی فرش المپیک و نیمانی توسط توسعه‌دهندگان ایرانی تولید شده‌اند.

بخوانید  دلایل شایع دندان درد و درمان آن

برای مشاهده ان اف تی‌های ایرانی باید به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از سؤالاتی متداولی که در مورد nft های ایرانی پرسیده می‌شود این است که برای مشاهده این توکن‌ها باید به کجا مراجعه شود؟ برای مشاهده تصاویر ان اف تی‌های ایرانی می‌توانید به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. یا می‌توانید با جستجوی نام ان اف تی‌های ایرانی در گوگل تصاویر مربوط به این توکن‌ها را باکیفیت بالایی دانلود و مشاهده کنید.

برای راحتی کار می‌توانید به بخش تصاویر گوگل مراجعه کنید و با واردکردن نام هر کدام از ان اف تی‌های ایرانی تصاویر آنها را مشاهده کنید. یا حتی می‌توانید با جستجوی نام ان اف تی به تصاویر موجود در این زمینه دست یابید.

گران‌قیمت‌ترین ان اف تی ایرانی کدام است؟

افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی ان اف تی‌های ایرانی هستند معمولاً این سؤال را می‌پرسند که کدام یک گران‌قیمت‌تر است؟ ان اف تی‌های ایرانی که اسم آنها به‌صورت رسمی در لیست nft ها قرار گرفته است تا کنون قیمت آنها مشخص نشده است. به همین دلیل به طور دقیق نمی‌توان گفت که کدام یک از ان اف تی‌های ایرانی گران‌قیمت‌تر هستند. با این وجود احتمال این که ان اف تی‌های ایرانی جزو گران‌قیمت‌ترین ان اف تی‌ها در آینده باشند بسیار زیاد است. به همین دلیل امروزه افراد زیادی اقدام به سرمایه‌گذاری بر روی این توکن‌ها می‌کنند. ان اف تی نیمانی توسط فرد ایرانی تولید شده که شهرت جهانی دارد. به همین دلیل احتمال افزایش قیمت و فروش این ان اف تی بسیار زیادی است.

بخوانید  تحلیل بایننس کوین | بررسی قیمت BNB

با این وجود نمی‌توان به طور دقیق گفت که کدام یک از ان اف تی‌های ایرانی فروش بیشتری دارد. به همین دلیل سرمایه‌گذاری بر روی این توکن‌ها تنها از راه حدس و گمان انجام می‌شود.

بررسی نهایی لیست ان اف تی های ایرانی

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که در بازار کریپتوکارنسی یکی از توکن‌های که مورد معامله قرار می‌گیرد nft ها هستند. در حال حاضر تنها دو ان اف تی ایرانی وجود دارد که توسعه‌دهندگان آنها افراد ایرانی هستند. این دو ان اف تی با نام‌های فرش المپیک ۲۰۲۰ و نیمانی شناخته می‌شوند. هر کدام از این ان اف تی‌ها احتمال اینکه در لیست ان اف تی‌های گران‌قیمت قرار بگریند را دارند.

به همین دلیل افراد زیادی بر روی این دو ان اف تی سرمایه‌گذاری می‌کنند. ان اف تی نیمانی توسط فردی به نام نیما بهنود که صاحب یک برند معروف مد است معرفی شده است. به دلیل شهرت جهانی که نیما بهنود دارد احتمال فروش و افزایش قیمت این ان اف تی بسیار بالا است.

بخوانید  این هفته چه مقدار از توکن‌های آوالانچ، لیدو و YGG آزاد می‌شوند؟
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها