تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :ماجرای ضرر ۱۸۰ هزار پوندی در کلاهبرداری کریپتویی

  • کد خبر : 2610472
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زنی از نورفولک با پر کردن یک فرم آنلاین، ۱۸۰۰۰۰ پوند دارایی را در یک کلاهبرداری ارزهای دیجیتال از دست داد. این حادثه بر خطرات کلاهبرداری‌های فرم تماس تأکید می‌کند؛ جایی که کلاهبرداران برای سرقت دارایی‌ها دست به جلب اعتماد کاربران می‌زنند.
خلاصه‌ی خبر یک زن در نورفولک قربانی کلاهبرداری سرمایه‌گذاری فرم تماس شد. کلاهبردار در طول شش ماه با قربانی رابطه‌ی نزدیک برقرار کرد. ضررهای ناشی از کلاهبرداری کریپتو بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ افزایش چشمگیری داشته است. کلاهبرداری ۱۸۰ هزار پوندی در دنیای کریپتو ضرر ۱۸۰ هزار پوندی یک زن نورفولک یک یادآوری آشکار از خطرات موجود در دنیای ارزهای دیجیتال است. کلاهبرداری از طریق فرم تماس، منجر به ضرر شدید مالی او شد. در این نوع کلاهبرداری، مجرمان سایبری تبلیغاتی را در موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی ارسال می‌کنند و از افراد می‌خواهند تا فرم استعلام را تکمیل کنند. هدف اولیه برقراری ارتباط با قربانی با استفاده از فرم است.
از خود در برابر کلاهبرداری‌ها محافظت کنید برای اینکه قربانی چنین کلاهبرداری‌هایی نشوید، احتیاط کنید. در مورد پروژه‌ها و شرکت‌های رمزارز به ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زنی از نورفولک با پر کردن یک فرم آنلاین، ۱۸۰۰۰۰ پوند دارایی را در یک کلاهبرداری ارزهای دیجیتال از دست داد. این حادثه بر خطرات کلاهبرداری‌های فرم تماس تأکید می‌کند؛ جایی که کلاهبرداران برای سرقت دارایی‌ها دست به جلب اعتماد کاربران می‌زنند.

خلاصه‌ی خبر

  • یک زن در نورفولک قربانی کلاهبرداری سرمایه‌گذاری فرم تماس شد.
  • کلاهبردار در طول شش ماه با قربانی رابطه‌ی نزدیک برقرار کرد.
  • ضررهای ناشی از کلاهبرداری کریپتو بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ افزایش چشمگیری داشته است.

کلاهبرداری ۱۸۰ هزار پوندی در دنیای کریپتو

ضرر ۱۸۰ هزار پوندی یک زن نورفولک یک یادآوری آشکار از خطرات موجود در دنیای ارزهای دیجیتال است. کلاهبرداری از طریق فرم تماس، منجر به ضرر شدید مالی او شد. در این نوع کلاهبرداری، مجرمان سایبری تبلیغاتی را در موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی ارسال می‌کنند و از افراد می‌خواهند تا فرم استعلام را تکمیل کنند. هدف اولیه برقراری ارتباط با قربانی با استفاده از فرم است.

از خود در برابر کلاهبرداری‌ها محافظت کنید

برای اینکه قربانی چنین کلاهبرداری‌هایی نشوید، احتیاط کنید. در مورد پروژه‌ها و شرکت‌های رمزارز به طور کامل تحقیق کنید. درخواست‌ برای کلیدهای خصوصی یا پول را نادیده بگیرید و به تایید افراد مشهور یا تاکتیک‌های فروش با فشار بالا اعتماد نکنید. مراقب پیوست‌های ایمیل‌های ناشناخته باشید و هرگز به هیچ دستگاهی دسترسی از راه دور ندهید. هنگام در نظر گرفتن سرمایه‌گذاری از خانواده و دوستان مورد اعتماد خود مشورت بگیرید.

افزایش ۶۰ برابری تلفات

از آن‌جایی که کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال همچنان در حال افزایش هستند، هوشیاری بسیار حائز اهمیت است. طبق گزارش کمیسیون تجارت فدرال، فعالیت غیرقانونی رمزارزها تنها ۰٫۲% از تراکنش‌ها را در سال ۲۰۲۲ به خود اختصاص داد، اما ضررهای ناشی از این نوع کلاهبرداری به طور چشمگیری افزایش یافته و از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ به ۶۰ برابر رسیده است. این امر بر تمرکز بی‌وقفه‌ی کلاهبرداران بر دارایی‌های دیجیتال و نیاز به احتیاط مداوم تأکید می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها