تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :مالکیت ۱۱,۴۳۹ بیت کوین توسط ETF‌ بلک راک در دو روز

  • کد خبر : 2633960
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آی‌شِرز بیت‌کوین تراست (iShares Bitcoin Trust) با نماد IBIT که ETF عرضه‌شده توسط بلک‌راک است، در عرض ۲ روز ۵۰۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرد و با در اختیار داشتن ۱۱,۴۳۹ بیت‌کوین، تسلط خود بر بازار را نشان داد.
خلاصهٔ خبر ETF بیت‌کوین بلک‌راک، اکنون دارای ۱۱,۴۳۹ بیت‌کوین به ارزش نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار است. علیرغم تایید یازده ETF بیت‌کوین توسط SEC، گنسلر رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تاکید می‌کند که ETFهای بیت کوین به‌معنی تایید خود بیت کوین نیست. موجودی ای‌تی‌اف IBIT بلک‌راک به سرعت ۱۱,۴۳۹ بیت‌کوین رسید و طی دو روز معامله در نزدک به ارزش بازار ۵۰۰ میلیون دلار نزدیک شد. IBIT اکنون ۹۹.۹۹٪ از دارایی‌های امانی خود را در قالب بیت‌کوین نگه می‌دارد و تأثیر قابل توجهی در بازار ایجاد کرده است. وب‌سایت صندوق با انتشار جزئیات دارایی‌ها را در تاریخ ۱۲ ژانویه ادعا کرد:
ارزش نشان‌داده‌شده برای سهم‌ها نشان‌دهنده‌ی کل بیت‌کوین‌های نگهداری شده توسط IBIT است.
تحلیل‌گری با نام مستعار Martyparty، به تغییر استراتژی بلک‌راک در ۱۱ ژانویه اشاره می‌کند و معتقد است IBIT در ابتدا، ۵۰% بیت‌کوین و ۵۰..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آی‌شِرز بیت‌کوین تراست (iShares Bitcoin Trust) با نماد IBIT که ETF عرضه‌شده توسط بلک‌راک است، در عرض ۲ روز ۵۰۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرد و با در اختیار داشتن ۱۱,۴۳۹ بیت‌کوین، تسلط خود بر بازار را نشان داد.

خلاصهٔ خبر

  • ETF بیت‌کوین بلک‌راک، اکنون دارای ۱۱,۴۳۹ بیت‌کوین به ارزش نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار است.
  • علیرغم تایید یازده ETF بیت‌کوین توسط SEC، گنسلر رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تاکید می‌کند که ETFهای بیت کوین به‌معنی تایید خود بیت کوین نیست.

موجودی ای‌تی‌اف IBIT بلک‌راک به سرعت ۱۱,۴۳۹ بیت‌کوین رسید و طی دو روز معامله در نزدک به ارزش بازار ۵۰۰ میلیون دلار نزدیک شد. IBIT اکنون ۹۹.۹۹٪ از دارایی‌های امانی خود را در قالب بیت‌کوین نگه می‌دارد و تأثیر قابل توجهی در بازار ایجاد کرده است. وب‌سایت صندوق با انتشار جزئیات دارایی‌ها را در تاریخ ۱۲ ژانویه ادعا کرد:

ارزش نشان‌داده‌شده برای سهم‌ها نشان‌دهنده‌ی کل بیت‌کوین‌های نگهداری شده توسط IBIT است.

تحلیل‌گری با نام مستعار Martyparty، به تغییر استراتژی بلک‌راک در ۱۱ ژانویه اشاره می‌کند و معتقد است IBIT در ابتدا، ۵۰% بیت‌کوین و ۵۰٪ وجه نقد داشت. با کمال تعجب، تا ۱۲ ژانویه، صندوق به سرعت دوباره تراز شد و ۱۰۰% بیت‌کوین را در اختیار داشت. Martyparty در مورد چابکی مدیران صندوق ETF عنوان می‌کند که آن‌ها می‌توانند دارایی‌ّای خود را ماهرانه بین پول نقد و ارزهای مختلف از جمله ارزهای بازار فارکس جابه‌جا کنند.

قیمت بیت کوین در ابتدای تایید ETFها به ۴۹,۰۰۰ دلار افزایش یافت اما بعداً در روز دوم به زیر ۴۲,۰۰۰ دلار رسید و در زمان نوشتن این خبر در محدودهٔ ۴۲,۹۲۶ دلار معامله می‌شود.

IBIT بلک‌راک یکی از یازده ETF بیت‌کوین است که توسط SEC تایید شده است. با این حال، گری گنسلر، رئیس هیئت مدیره SEC، تاکید کرد که این تایید به معنای تایید بیت‌کوین نیست. او به سرمایه‌گذاران در مورد خطرات مرتبط با کریپتو هشدار داد. هیستر پیرس، کمیسیونر SEC درباره این سخنان گنسلر ابراز ناامیدی کرد و ادعا کرد که تاخیر در تایید ETFهای بیت‌کوین “یک دهه فرصت‌ را هدر داد.”

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته مالکیت ۱۱,۴۳۹ بیت کوین توسط ETF‌ بلک راک در دو روز اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها