تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :ماندگاری لیزر فوتونا چه مدت و چند روز می باشد؟

  • کد خبر : 2618760
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
لورس :ماندگاری لیزر فوتونا چه مدت و چند روز می باشد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :لیزر فوتونا یک تکنولوژی پیشرفته است که در عمل‌های زیبایی کاربرد زیادی دارد. این تکنولوژی برای درمان مشکلات پوستی مانند جوانسازی، کاهش چین و چروک، کنترل آکنه و لک‌های پوستی استفاده می‌شود که در بخش‌های بعدی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. یکی از ویژگی‌های بارز این روش، […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

لیزر فوتونا یک تکنولوژی پیشرفته است که در عمل‌های زیبایی کاربرد زیادی دارد. این تکنولوژی برای درمان مشکلات پوستی مانند جوانسازی، کاهش چین و چروک، کنترل آکنه و لک‌های پوستی استفاده می‌شود که در بخش‌های بعدی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. یکی از ویژگی‌های بارز این روش، ماندگاری اثرات آن است. برخلاف روش‌های دیگر مانند عملیات جراحی پلاستیک، اثرات لیزر فوتونا بر روی پوست بسیار طولانی مدت است. بعد از انجام این روش، پوست به طور قابل توجهی تجدید می‌شود و مشکلات پوستی کاهش می‌یابند. این جوان شدن پوست معمولاً تا چندین سال ادامه دارد، بنابراین بیماران نیاز به تکرار مراجعه به پزشک خود ندارند. علاوه بر ماندگاری اثرات، استفاده از لیزر فوتونا دارای دوره بازگشت سریع است.

یعنی پس از انجام این روش، بیماران بلافاصله می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند. نیازی به استراحت طولانی پس از عمل نیست و این امر برای افراد بسیار مهم است. این ویژگی به خصوص برای کسانی که نمی‌توانند دوران نقاهت طولانی را تحمل کرده و یا نمی‌توانند مرخصی‌های طولانی داشته باشند بسیار با اهمیت است. بنابراین، لیزر فوتونا به عنوان یک روش غیرتهاجمی و غیرجراحی برای بهبود پوست و زیبایی است، که ماندگاری اثرات طولانی و بازگشت سریع را به بیماران ارائه می‌دهد.

لیزر فوتونا چیست؟

همان‌طور که در بخش قبل نیز اشاره شد لیزر فوتونا یا تراپی لیزر فوتونا یک روش درمانی است که با استفاده از نور لیزر به درمان بیماری‌های مختلف در بدن انسان می‌پردازد. این روش درمانی از مزایای بسیاری اعم از جمله عدم نیاز به جراحی، عدم استفاده از داروها و عدم تحمل درد توسط بیمار برخوردار است. به‌عنوان‌مثال، لیزر فوتونا می‌تواند در درمان درد مزمن، التهابات، ورم‌ها و زخم‌ها مؤثر باشد. جالب است بدانید که استفاده از این لیزر نه تنها می‌تواند باعث درمان‌های مؤثر شود؛ بلکه این روش عملکرد سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به ترمیم بافت‌های آسیب دیده نیز کمک می‌کند. اگر بخواهیم در رابطه با نحوه استفاده از این لیزر توضیح دهیم باید گفت که استفاده از این لیزر در عمل‌های مختلف متفاوت است.

با این حال به صورت کلی می‌توان گفت پزشک با استفاده از دستگاه لیزر نور را به صورت متمرکز به بخش‌هایی از بدن می‌تاباند. این نور به سلول‌ها و بافت‌های بدن انرژی می‌دهد و فرایندهای بازسازی آن‌ها را تحریک می‌کند. همچنین، لیزر فوتونا می‌تواند به راحتی به عمق بافت‌ها نفوذ کند و تأثیر مثبتی بر روی عملکرد سلول‌ها و بافت‌های بدن داشته باشد. جالب‌تر اینکه، این روش درمانی در حال حاضر در بیش از ۵۰ کشور جهان استفاده می‌شود و برای درمان‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

پیشنهاد مطالعه: ماندگاری لیزر فوتونا چند روز است؟

چه درمان‌هایی با لیزر فوتونا امکان پذیر است؟

در بخش قبل سعی کردیم شما را با ماندگاری و نحوه استفاده لیزر فوتونا آشنا کنیم. همان‌طور که متوجه شدید با استفاده از این لیزر می‌توان عمل‌های متفاوتی انجام داد. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید از این روش برای لاغری موضعی استفاده کنید. احتمالاً با شنیدن این موضوع به یاد عمل‌های سخت و طاقت فرسا می‌افتید که با استفاده از جراحی‌ها انجام می‌شوند. این موضوع در حالی است که در استفاده از این روش برای لاغری موضعی هیچ نیازی به جراحی نیست و همه مراحل با استفاده از تابش نور لیزر انجام می‌شود. البته این تنها کارکرد این لیزر نیست و یکی دیگر از موارد با اهمیتی که استفاده از این لیزر در آن کاربرد دارد از بین بردن چین و چروک دور چشم و خط لبخند است. در ادامه سعی خواهیم کرد به صورت خلاصه برخی از درمان‌هایی که با استفاده از لیزر فوتونا انجام می‌شود را عنوان کنیم.

  • رفع چین و چروک دور چشم
  • رفع چین و چروک پیشانی
  • لیفت و جوان سازی صورت
  • رفع افتادگی پوست صورت و گردن
  • رفع لک و تیرگی پوست صورت و بدن
  • رفع واریس‌های کوچک
  • درمان خر و پف
  • رفع چین و چروک شکم پس از لاغری و زایمان
  • سفت کردن پوست شکم و بازو

بهترین مرکز لیزر فوتونا

تا به اینجا متوجه شدیم که یکی از روش‌های درمانی بسیار مؤثر امروزی که در درمان بسیاری از مشکلات زیبایی کاربرد داشته و ماندگاری بالایی دارد، استفاده از لیزر فوتونا است. در عین حال یک موضوع در استفاده از این لیزر بسیار مهم است. هنگامی که شما می‌خواهید برای رفع یکی از مشکلات خود به یک پزشک مراجعه کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که پزشک مورد نظر شما در این زمینه چه تجربه و سابقه‌ای دارد. همین قدر که استفاده از این لیزر می‌تواند برای شما مفید باشد، ممکن است در استفاده نادرست به شما آسیب وارد کند. به همین دلیل است که شما باید به یک پزشک با تجربه و متخصص مانند دکتر عباس غلامی مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات دکتر غلامی و یا پرسیدن موضوعاتی مانند ماندگاری لیزر فوتونا می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت دکتر عباس غلامی تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618760

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها