تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :ماینرهای بیت کوین در حالت تدافعی،عدم قطعیت در بازار باعث تنوع درآمد می شود

  • کد خبر : 2620080
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
لورس :ماینرهای بیت کوین در حالت تدافعی،عدم قطعیت در بازار باعث تنوع درآمد می شود
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ماینرهای بیت کوین در حالت تدافعی،عدم قطعیت در بازار باعث تنوع درآمد می شود اخبارارز رمزپایهبیت کوین توسط آندیا احمدی آخرین به روز رسانی ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ Bitcoin mining (cryptocurrency mining) Investors invest in bitcoin technology, they buy computers to mine bitcoins to get rich. Vector cartoon illustration flat design ۰ ۱۷ اشتراک بر اساس بینش آنتونی پاور، تحلیلگر صنعت، اپراتورهای استخراج بیت کوین در حال بررسی استراتژی های متنوع سازی هستند زیرا نوسان دارایی های دیجیتال را پیش از نصف شدن در سال آینده پیش بینی می کنند.
نصف شدن، که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد، شامل کاهش پاداش استخراج‌کنندگان برای افزودن بلاک‌های جدید به بلاک چین است. این رویداد قریب‌الوقوع ماینرها را وادار کرد تا در استراتژی‌های خود برای عبور از طوفان عدم قطعیت که اغلب با هاوینگ‌ها همراه است، تجدید نظر کنند.
داده های اخیر نشان می دهد که هش ری..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ماینرهای بیت کوین در حالت تدافعی،عدم قطعیت در بازار باعث تنوع درآمد می شود اخبارارز رمزپایهبیت کوین توسط آندیا احمدی

Bitcoin mining (cryptocurrency mining) Investors invest in bitcoin technology, they buy computers to mine bitcoins to get rich. Vector cartoon illustration flat design

۰ ۱۷ اشتراک

بر اساس بینش آنتونی پاور، تحلیلگر صنعت، اپراتورهای استخراج بیت کوین در حال بررسی استراتژی های متنوع سازی هستند زیرا نوسان دارایی های دیجیتال را پیش از نصف شدن در سال آینده پیش بینی می کنند.

نصف شدن، که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد، شامل کاهش پاداش استخراج‌کنندگان برای افزودن بلاک‌های جدید به بلاک چین است. این رویداد قریب‌الوقوع ماینرها را وادار کرد تا در استراتژی‌های خود برای عبور از طوفان عدم قطعیت که اغلب با هاوینگ‌ها همراه است، تجدید نظر کنند.

داده های اخیر نشان می دهد که هش ریت استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است و شبکه را به سمت بالا بردن سطح دشواری خود سوق می دهد. در هفته گذشته، سختی بیت کوین ۰٫۴۷ درصد افزایش یافته است، پس از افزایش قابل توجه ۱۰٫۳۳ درصدی در ۹۰ روز گذشته.

به طور همزمان، هزینه‌های برق مورد نیاز برای استخراج یک بیت‌کوین در مناطق خاصی افزایش می‌یابد و حاشیه سود را برای ماینرها تنگ‌تر می‌کند.

فزایش سختی بیت کوین منبع: Coinwarz

استراتژی های متنوع سازی و ریسک کم تر

آنتونی پاور، تحلیلگر Compass Mining به The Block گفت که این چالش ها باعث شده بسیاری از ماینرها گزینه های متنوع سازی را در نظر بگیرند. یک تغییر قابل توجه شامل تغییر کاربری بخشی از عملیات استخراج آنها به عنوان مراکز داده است.

این حرکت استراتژیک با هدف بهره‌برداری از بازار رو به رشد ناشی از تقاضای فزاینده برای قدرت پردازش GPU در برنامه‌هایی مانند هوش مصنوعی، از جمله ChatGPT، انجام می‌شود.

پاور تاکید کرد:

“اگر شما یک ماینر بیت کوین هستید که در منطقه ای با انرژی ارزان فعالیت می کنید، اکنون به این فکر می کنید که در صورت کاهش قیمت بیت کوین، به جریان های درآمدی نیاز دارید که تحت تاثیر نوسانات قیمت بیت کوین قرار نگیرد.”

اپراتورهای برجسته استخراج بیت کوین به طور فعال در حال تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود با به دست آوردن GPU یا استفاده مجدد از پردازنده های گرافیکی اضافی هستند که قبلاً برای استخراج اتریوم در دوران اثبات کار استفاده می شد.

بیت کوین (BTC) در حال حاضر با قیمت ۲۶٫۲۷۴ دلار معامله می شود. نمودار: TradingView.com

مزیت این عملیات استخراج این است که زیرساخت های اساسی مورد نیاز برای راه اندازی مراکز داده کارآمد از جمله سیستم های خنک کننده پیشرفته، اقدامات امنیتی قوی و دسترسی به منابع انرژی کم هزینه را دارند.

علاوه بر این، شرکت های معدن به طور فزاینده ای استراتژی های پوشش ریسک را برای کاهش ریسک های مرتبط با نرخ هش و هزینه های انرژی اتخاذ می کنند. آنها قراردادهای انرژی با قیمت ثابت را تضمین می کنند و از استراتژی های انرژی کارآمد برای تعیین زمان و مکان سوددهی معدن استفاده می کنند.

نوسان قیمت

به طور جالبی، تجزیه و تحلیل داده های اخیر نوسانات قابل توجهی را در قیمت سهام شرکت های استخراج بیت کوین در چند سال گذشته نشان می دهد. تحلیلگر Dylan Le Clair، با استفاده از شاخص استخراج عمومی هم وزن، در X کاهش خیره کننده ۵۴٫۵ درصدی را نسبت به اوج خود در اواسط جولای به اشتراک گذاشت.

این نوسانات شامل بیش از ۶۰۰۰ درصد افزایش از پایین ترین سطح سال ۲۰۲۰ به بالاترین حد در سال ۲۰۲۱، کاهش شدید ۹۵ درصدی از بالاترین سطح سال ۲۰۲۱ به پایین ترین سطح سال ۲۰۲۲، بهبودی نزدیک به ۵۰۰ درصدی از پایین ترین سطح سال ۲۰۲۲ به بالاترین سطح سال ۲۰۲۳ و کاهش ۵۴ درصدی دیگر است. از اوج سال ۲۰۲۳ تا به امروز.

همانطور که ماینرهای بیت کوین در چشم انداز پیچیده افزایش دشواری حرکت می کنند، به نظر می رسد هزینه های انرژی و نوسان قیمت، تنوع و پوشش استراتژیک کلید آنها برای بقا و سودآوری پایدار است.

منبع bitcoinist استخراج بیت کوینتحلیلدرامدهش بیت کوین ۰ ۱۷ اشتراک آندیا احمدی

مقاله قبلی

تجزیه و تحلیل قیمت:SPX، DXY، BTC، ETH، BNB، XRP، ADA، DOG، TON، SOL

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها