تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :ماینرهای بیت کوین در پی منابع انرژی جایگزین هستند

  • کد خبر : 2620416
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
لورس :ماینرهای بیت کوین در پی منابع انرژی جایگزین هستند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ماینرهای بیت کوین در پی منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه ها هستند. نسل بعدی استخراج کریپتو بر منابع انرژی جایگزین برای کارایی تمرکز خواهد کرد. برای دریافت مقالات و اخبار جدید در مورد بیت کوین و دیگر رمزارزها با ما در سایت ارز دیجیتال همراه باشید.
استخراج کنندگان بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین هستند در طول بازار صعودی سال ۲۰۲۱، بسیاری از شرکت‌ های بزرگ استخراج وام‌ های هنگفتی برای خرید تجهیزات و زیرساخت‌ های مناسب مورد نیاز برای استخراج ارز دیجیتال دریافت کردند. با این حال، سقوط صرافی کریپتو FTX و سلسیوس باعث شد بسیاری از این شرکت‌ ها اعلام ورشکستگی کنند.
بازار نزولی کنونی، همراه با نرخ هش شبکه بیت‌ کوین بالا و سود کم، دوباره صنعت کریپتو را به این فکر انداخت که آیا استخراج‌ کنندگان می‌ توانند از زیان‌ ها بازگردند یا خیر. در حالی که این موضوع سوال برانگیز است، بدیهی است که امروزه شرکت های معدنی بیشتر بر منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه ها، اطمینان از سود و در برخی موارد، کاهش اثرات زیست محیطی خود تمرکز می کنند.
منابع انرژی جایگزین مورد استفاده ماینرها استیون لوبکا گفت: می..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ماینرهای بیت کوین در پی منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه ها هستند. نسل بعدی استخراج کریپتو بر منابع انرژی جایگزین برای کارایی تمرکز خواهد کرد. برای دریافت مقالات و اخبار جدید در مورد بیت کوین و دیگر رمزارزها با ما در سایت ارز دیجیتال همراه باشید.

استخراج کنندگان بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین هستند

در طول بازار صعودی سال ۲۰۲۱، بسیاری از شرکت‌ های بزرگ استخراج وام‌ های هنگفتی برای خرید تجهیزات و زیرساخت‌ های مناسب مورد نیاز برای استخراج ارز دیجیتال دریافت کردند. با این حال، سقوط صرافی کریپتو FTX و سلسیوس باعث شد بسیاری از این شرکت‌ ها اعلام ورشکستگی کنند.

بازار نزولی کنونی، همراه با نرخ هش شبکه بیت‌ کوین بالا و سود کم، دوباره صنعت کریپتو را به این فکر انداخت که آیا استخراج‌ کنندگان می‌ توانند از زیان‌ ها بازگردند یا خیر. در حالی که این موضوع سوال برانگیز است، بدیهی است که امروزه شرکت های معدنی بیشتر بر منابع انرژی جایگزین برای کاهش هزینه ها، اطمینان از سود و در برخی موارد، کاهش اثرات زیست محیطی خود تمرکز می کنند.

منابع انرژی جایگزین مورد استفاده ماینرها

استیون لوبکا گفت: میانگین نرخ استخراج یک بیت کوین حدود ۲۶۰۰۰ دلار است. شرکت های استخراج که بر منابع انرژی تجدیدپذیر متمرکز هستند نرخ هایی بین ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار به ازای هر بیت کوین مشاهده می کنند.

سخنگوی Riot Blockchain، یک شرکت استخراج بیت کوین در ایالات متحده آمریکا، گفت که انرژی باد و خورشیدی تولیدی در سراسر تگزاس به Riot کمک کرد تا برخی از کمترین هزینه ها را برای استخراج ارز دیجیتال تضمین کند. او گفت: همانطور که در سه ماهه دوم ما ذکر شد، استخراج ۱ بیت کوین برای Riot 8389 دلار هزینه دارد.

کنت هالیبرتون، رئیس و مدیر عامل Sazmining یک ارائه دهنده استخراج بیت کوین میزبان گفت که بزرگترین هزینه برای استخراج همیشه برق بوده است. ماینرهای بیت کوین به طور طبیعی انگیزه پیدا می کنند تا کمترین هزینه را پیدا کنند. برق مازاد کمترین قیمت را دارد.

هالیبرتون اضافه کرد که اطلاعات مستقل از شورای استخراج بیت کوین نشان می دهد که شبکه بیت کوین ممکن است در واقع یکی از پایدارترین صنایع باشد. این منبع گفت: ۵۹ درصد از عملیات معدنی بدون کربن است و با نرخی نزدیک به ۴٫۵ درصد در سال رشد می کند. او گفت: تمام عملیات معدنی ما در ویسکانسین و پاراگوئه از برق آبی اضافی استفاده می‌ کند.

Sabre56

به نظر می رسد تغییر به سمت منابع انرژی جایگزین روندی برای ماینرها است که به موفقیت بلندمدت فکر می کنند. فیل هاروی، مدیرعامل ارائه‌ دهنده زیرساخت استخراج رمزنگاری Sabre56، گفت که این شرکت در حال حاضر با ده‌ ها شرکت ماینینگ برای راه‌ اندازی ماشین‌ ها در سه مرکز Sabre56 واقع در وایومینگ و اوهایو کار می‌ کند.

هاروی توضیح داد که تاسیسات Sabre56 در ژیلت، وایومینگ معروف به Bonepile میزبان نزدیک به ۲۲۰۰ ماشین معدن است. این تاسیسات با ترکیبی از منابع انرژی، از جمله سهم مواد از انرژی های تجدید پذیر، تغذیه می شوند. مجموعه انرژی ترکیبی بر اساس وب سایت Basin Electric شامل ۲۴٪ باد، ۰٫۶٪ انرژی بازیافتی و ۴٫۳٪ آبی است که به ۲۸٫۹٪ انرژی های تجدید پذیر می رسد.

هاروی گفت: ماشین‌ های موجود در سایت Bonepile ما از مخلوطی از MicroBT Whatsminer M50s و Bitmain Antminer S19 تشکیل شده‌ اند. از نظر طراحی سایت و روش‌ شناسی، ما از طراحی هوای اجباری استفاده می‌ کنیم. به این معنی که هوا برای خنک کردن ماشین‌ ها به داخل تأسیسات وارد می‌ شود.

هاروی بیان کرد که تاسیسات Bonepile برای اطمینان از تامین هوای مازاد طراحی شد. او گفت که این روش گرمای زیاد و فشار بر تجهیزات معدن را کم می کند. همچنین به استخراج کنندگان اجازه می دهد تا به طور طبیعی هوای گرم را از طریق فشار بیش از حد خارج کنند.

وی خاطرنشان کرد: این با طراحی استاندارد رایج در صنعت معدن متفاوت است. در این طراحی اغلب هوای گرم را با یک مکانیسم اضافی استخراج می کند. این در حالی است که سیستمی برای کمک به هوا در تاسیسات وجود ندارد.

استخراج کنندگان بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین هستند
استخراج کنندگان بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین هستند

OceanBit

OceanBit، شرکتی که پلتفرم های انرژی تجدیدپذیر را با استفاده از منابع حرارتی اقیانوس توسعه می دهد، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفت. مایکل بنت، یکی از بنیانگذاران OceanBit، گفت که این شرکت در حال ادغام استخراج بیت کوین در طراحی نیروگاه انرژی حرارتی اقیانوسی خود است. او توضیح داد: این به ما امکان می‌ دهد بارهای متغیر را متعادل کنیم، نیرو را سریع‌ تر به عملیات‌ های فراساحلی تحویل دهیم. همچنین از انرژی اضافی برای بهبود سودآوری کارخانه درآمدزایی کنیم.

بنت گفت: انرژی حرارتی اقیانوس ها بزرگترین منبع انرژی استفاده نشده در این سیاره است. این منبع بار پایه انرژی تجدیدپذیر است، مانند آب یا زمین گرمایی، اما از اختلاف دمای آب اقیانوس ها برای تولید برق استفاده می کند.

بنت معتقد است که بیت کوین قطعه گمشده مورد نیاز برای مقیاس کردن منبع انرژی تا پذیرش جهانی است. زیرا تعدادی از چالش های تجاری تبدیل انرژی حرارتی اقیانوس (OTEC) را حل می کند.

ناتانیل هارمون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل OceanBit، توضیح داد: محصول جانبی فرآیند تولید OTEC، آب سرد چهار درجه سانتیگراد است که آن را برای خنک کردن ASIC ها ایده آل می کند، در حالی که محصول جانبی ASIC ها گرمای کم است که آن را ایده آل می کند. استفاده در فرآیند OTEC این ترکیب بازده را افزایش می دهد و در عین حال هزینه هر دو را کاهش می دهد. بنت به اشتراک گذاشت که OceanBit قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از نیروگاه تحقیق و توسعه خود در هاوایی رونمایی کند.

بحث برانگیز بودن برخی از منابع انرژی جایگزین

شرکت استخراج ارز دیجیتال پنسیلوانیا Stronghold Digital Mining از زباله زغال سنگ برای تامین انرژی عملیات استخراج خود استفاده می کند.

Greg Beard، مدیر عامل شرکت Stronghold Digital Mining، گفت که شرکت او با وزارت حفاظت از محیط زیست پنسیلوانیا و مقامات محلی محیط زیست برای پاکسازی انبوه زغال‌ سنگ زباله در جهت تامین انرژی عملیات استخراج بیت‌ کوین عمل می‌ کند.

او گفت: زهکشی معادن اسیدی از این توده‌ ها یکی از بزرگترین منابع آلودگی آب در پنسیلوانیا است. انبوه زباله‌ ها نیز دهه‌ هاست که از طریق احتراق خود به خود آتش می‌ گیرند و آلودگی سمی را در هوا منتشر می‌ کنند. Stronghold زباله‌ های زغال‌ سنگ را از طریق امکانات تخصصی به برق تبدیل می‌ کند و سپس برق را به شبکه محلی می‌ رساند یا از آن برای استخراج بیت‌ کوین استفاده می‌ کند.

بیرد افزود: استخراج بیت کوین برای ادامه فعالیت‌ های پاکسازی زغال‌ سنگ ضایعات مورد نیاز است و آن را بسیار کارآمدتر از استخراج‌ کنندگانی است که به دنبال منابع انرژی هستند. در حالی که این روشی برای پاکسازی تن‌ های زباله زغال‌ سنگ ارائه می‌ کند، اما از منظر زیست‌ محیطی، چیزی شبیه به Catch 22 است.

کارخانه های ویژه ای که می توانند از زغال سنگ زباله استفاده کنند هنوز هیدروکربن ها را می سوزانند. بازوی پروژه شبکه عدالت انرژی در پنسیلوانیا حتی ادعا کرده است که کارخانه‌ های زغال‌ سنگ انباشته بیش از نیروگاه‌ های زغال‌ سنگ جدید آلودگی دارند.

خود Stronghold زمانی که برای مجوز سوزاندن سوخت تایر در کارخانه Panther Creek خود درخواست کرد، تحت نظارت گروه های زیست محیطی قرار گرفت.

راسل زربو، فعال شورای هوای پاک اخیراً در پادکستی گفت که این کارخانه از برق تولیدی برای تولید ارز دیجیتال استفاده می‌ کند. به جای فروش آن برق به شبکه انرژی، نیروگاه باید به طور کامل به عنوان یک زباله سوز جامد که مشمول الزامات نظارت بر آلودگی هوا افزایش می یابد، مجاز شود.

چالش‌ های ماینرها ممکن است پذیرش را مختل کند

در حالی که قابل توجه است که شرکت‌ های استخراج کریپتو از منابع انرژی جایگزین استفاده می‌ کنند، چالش‌ های خاصی می‌ تواند مانع پذیرش آن شود. هالیبرتون ادعا کرد که اطلاعات غلط در مورد منابع انرژی جایگزین رایج است: مردم محلی ممکن است موانعی را ایجاد کنند زیرا متوجه نمی شوند که استخراج کنندگان بیت کوین از طریق ایجاد شغل و کسب درآمد از برق هدر رفته یا اضافی، سود خالصی را برای جوامع محلی خود فراهم می کنند. ذخیره سازی آن بسیار گران است و اگر برق در زمان تولید استفاده نشود یا ذخیره نشود، هدر می رود. به معنای واقعی کلمه در زمین ریخته می شود.

استخراج کنندگان بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین هستند
استخراج کنندگان بیت کوین به دنبال منابع انرژی جایگزین هستند

علاوه بر این، چالش های همراه با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر نیز مشهود است. هاروی اشاره کرد که ارتفاع ژیلت، وایومینگ منجر به کیفیت بسیار نازک‌ تر هوا می‌ شود. به این ترتیب، ماشین‌ های موجود در تاسیسات Sabre56’s Bonepile می‌ توانند با کشیدن هوای کافی برای خنک‌ سازی مشکل داشته باشند.

چالش آلودگی حرارتی

در آلودگی حرارتی هوای گرم از ماشین‌ های استخراج به اتمسفر رها می‌ شود. با توجه به این موضوع، برخی از شرکت های معدنی راه های منحصر به فردی برای استفاده مجدد از تولید گرما پیدا می کنند. به عنوان مثال، Genesis Digital Assets از هوای گرم تولید شده توسط تجهیزات معدن برای رشد سبزیجات در مناطق شمال اروپا استفاده می کند.

با در نظر گرفتن همه چیز، آینده عملیات معدنی احتمالاً به منابع تجدیدپذیر متکی خواهد بود. مارگی فنگ، رئیس بازاریابی در Bitmain یک تولید کننده پیشرو در تجهیزات ماینینگ کریپتو گفت که این شرکت سرعت خود را تغییر داده است و در حال حاضر سخت در حال کار بر روی ترویج فناوری های خنک کننده آبی است، زیرا او معتقد است که تقاضا برای این نوع تجهیزات فقط افزایش خواهد یافت.

فنگ اضافه کرد که Bitmain دریافته است که تقریباً یک چهارم تمام استخراج‌ کنندگان بیت‌ کوین از آب برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می‌ کنند، در حالی که باد و هسته‌ ای به ترتیب دومین و سومین کمک‌ های بزرگ هستند.

The post ماینرهای بیت کوین در پی منابع انرژی جایگزین هستند appeared first on ارز دیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها