تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :ماینرهای بیت کوین دوباره در حال فروش؛ منتظر کاهش بیشتر قیمت باشیم؟

  • کد خبر : 2608042
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
لورس :ماینرهای بیت کوین دوباره در حال فروش؛ منتظر کاهش بیشتر قیمت باشیم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهکاهش اخیر قیمت بیت کوین را می‌توان در نوسانات موجود در موجودی ماینرها مشاهده کرد. هفته گذشته، نرخ هش یا هش ریت بیت کوین نسبت به سقف قبلی خود یعنی ۴۰۰ اگزاهش بر ثانیه (eh/s) حدود ۵ درصد کاهش یافت. این مورد همزمان با کاهش پیش‌بینی‌شده حدودا ۳٫۵ درصدی در سختی شبکه بود، معیاری که نشان می‌دهد استخراج یک بلاک جدید برای بلاکچین بیت‌کوین چقدر سخت است.
این تغییر فنی در چشم‌انداز استخراج بیت کوین در موجودی ماینرها منعکس شد که کاهش تقریباً ۴۰۰۰ بیت کوین را به همراه داشت. منبع اصلی این فروش، استخر F2Pool بود که موجودی بیت کوین خود را با یک کاهش قابل توجه، به نصف رساند.با این حال، افزایش جزئی در موجودی ماینرها، نشان‌دهنده امکان کاهش فشار فروش است و اشاره به این موضوع دارد که احتمالاً بدترین حالت ممکن به پایان رسیده باشد. با این حال، باید احتیاط کرد؛ زیرا ممکن است یک کاهش دیگر در ارزش بیت‌کوین باعث شروع مجدد مرحله تسلیم ماینرها شود که بر پویایی بازار تأثیر بیشتری می‌گذارد.
در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاهش اخیر قیمت بیت کوین را می‌توان در نوسانات موجود در موجودی ماینرها مشاهده کرد. هفته گذشته، نرخ هش یا هش ریت بیت کوین نسبت به سقف قبلی خود یعنی ۴۰۰ اگزاهش بر ثانیه (eh/s) حدود ۵ درصد کاهش یافت. این مورد همزمان با کاهش پیش‌بینی‌شده حدودا ۳٫۵ درصدی در سختی شبکه بود، معیاری که نشان می‌دهد استخراج یک بلاک جدید برای بلاکچین بیت‌کوین چقدر سخت است.

این تغییر فنی در چشم‌انداز استخراج بیت کوین در موجودی ماینرها منعکس شد که کاهش تقریباً ۴۰۰۰ بیت کوین را به همراه داشت. منبع اصلی این فروش، استخر F2Pool بود که موجودی بیت کوین خود را با یک کاهش قابل توجه، به نصف رساند.bitcoin-miner-balance-decline-mirrorsبا این حال، افزایش جزئی در موجودی ماینرها، نشان‌دهنده امکان کاهش فشار فروش است و اشاره به این موضوع دارد که احتمالاً بدترین حالت ممکن به پایان رسیده باشد. با این حال، باید احتیاط کرد؛ زیرا ممکن است یک کاهش دیگر در ارزش بیت‌کوین باعث شروع مجدد مرحله تسلیم ماینرها شود که بر پویایی بازار تأثیر بیشتری می‌گذارد.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ماینرهای بیت کوین دوباره در حال فروش؛ منتظر کاهش بیشتر قیمت باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها