تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :ماینرها بیشتر از مقدار استخراج‌شده، بیت‌کوین فروختند

  • کد خبر : 2630637
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
لورس :ماینرها بیشتر از مقدار استخراج‌شده، بیت‌کوین فروختند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ماینرها بیشتر از مقدار استخراج‌شده، بیت‌کوین فروختند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : برای اولین‌بار در سه‌ماه گذشته، ۱۳شرکت برتر استخراج ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین (BTC) بیشتری را نسبت به مقدار استخراج‌شده‌ خود فروخته‌اند. نرخ فروش به تولید برای ماینرها در اکتبر ۱۰۵درصد بود؛ به این معنی که آنها تمام کوین‌های استخراج‌شده خود را به اضافه دارایی‌های خود فروختند. نرخ فروش به تولید توسط ۱۳شرکت برتر استخراج بیت‌کوین به سود ماهانه ۳۰درصدی بیت‌کوین منجر شد؛ زیرا شرکت‌ها ۵۴۹۲بیت‌کوین به ارزش تقریبا ۱۶۴میلیون دلار را فروختند. برخی از شرکت‌های ماینینگ به‌طور مداوم تمام بیت‌کوین استخراج‌شده خود را هر ماه فروخته‌اند؛ اما شرکت‌هایی مانند Marathon، Hut ۸، Cipher، CleanSpark و Bit Digital از استراتژی مالی ترکیبی استفاده می‌کنند و در ماه اکتبر بیشتر از ماه‌های قبل اقدام به فروش کردند. ماینرهای بیت‌کوین می‌توانند بخش بیشتری از دارایی‌های استخراج‌شده خود را به دلایل متعددی از جمله پر کردن ذخایر نقدی خود یا کسب سود ناشی از افزایش قیمت، بفروشند. یکی دیگر از دلایل اصلی برای انباشتن نقدینگی، آمادگی برای هاوینگ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ماینرها بیشتر از مقدار استخراج‌شده، بیت‌کوین فروختند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : برای اولین‌بار در سه‌ماه گذشته، ۱۳شرکت برتر استخراج ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین (BTC) بیشتری را نسبت به مقدار استخراج‌شده‌ خود فروخته‌اند. نرخ فروش به تولید برای ماینرها در اکتبر ۱۰۵درصد بود؛ به این معنی که آنها تمام کوین‌های استخراج‌شده خود را به اضافه دارایی‌های خود فروختند. نرخ فروش به تولید توسط ۱۳شرکت برتر استخراج بیت‌کوین به سود ماهانه ۳۰درصدی بیت‌کوین منجر شد؛ زیرا شرکت‌ها ۵۴۹۲بیت‌کوین به ارزش تقریبا ۱۶۴میلیون دلار را فروختند. برخی از شرکت‌های ماینینگ به‌طور مداوم تمام بیت‌کوین استخراج‌شده خود را هر ماه فروخته‌اند؛ اما شرکت‌هایی مانند Marathon، Hut ۸، Cipher، CleanSpark و Bit Digital از استراتژی مالی ترکیبی استفاده می‌کنند و در ماه اکتبر بیشتر از ماه‌های قبل اقدام به فروش کردند.

ماینرهای بیت‌کوین می‌توانند بخش بیشتری از دارایی‌های استخراج‌شده خود را به دلایل متعددی از جمله پر کردن ذخایر نقدی خود یا کسب سود ناشی از افزایش قیمت، بفروشند. یکی دیگر از دلایل اصلی برای انباشتن نقدینگی، آمادگی برای هاوینگ بیت‌کوین است که باعث نصف شدن پاداش استخراج آنها خواهد شد. این رویداد باعث می‌شود که ماینرها به دلیل کاهش پیش‌بینی‌شده در پاداش استخراج خود، نقدینگی را افزایش دهند. رویداد هاوینگ بیت‌کوین تقریبا هر چهار سال یا بعد از هر ۲۱۰هزار بلاک اتفاق می‌افتد و تا زمانی که تمام ۲۱میلیون بیت کوین استخراج شود به همین ترتیب ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630637

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها