تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :مایکل سیلور از سودمندی بیت کوین MicroStrategy پرده برداری می‌کند.😱

  • کد خبر : 2632298
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
لورس :مایکل سیلور از سودمندی بیت کوین MicroStrategy پرده برداری می‌کند.😱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مایکل سیلور از سودمندی بیت کوین MicroStrategy پرده برداری می‌کند. به گزارش زوم ارز، استراتژی بیت کوین شرکت هوش تجاری و نرم افزار MicroStrategy در چند هفته اخیر به طرز بی‌سابقه‌ای عملکرد خوبی داشته است. سهام این شرکت از زمان اتخاذ این استراتژی به اوجی بی‌سابقه رسیده است.
MicroStrategy بهتر از بیت کوین مایکل سایلر، بنیانگذار و رئیس شرکت دوستدار بیت کوین، یک تصویر از نموداری را به اشتراک گذاشته است که عملکرد سهام شرکت MicroStrategy (MSTR) را از تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۰، زمانی که این شرکت استراتژی بیت کوین را پذیرفت، نشان می‌دهد. بر اساس این نمودار، MSTR نسبت به S&P 500، طلا، نقره، اوراق قرضه و حتی بیت کوین بهتر عمل کرده است.
شرکت MicroStrategy به عنوان بزرگترین دارنده بیت کوین غیرکریپتو شناخته می‌شود، با تعداد حدود ۱۷۴۵۳۰ بیت کوین در سبد سهام خود پس از آخرین خرید. استراتژی این شرکت در خصوص بیت کوین در سال ۲۰۲۰ شکل گرفت، به دنبال همه‌گیری کووید-۱۹ که باعث تکان خوردن دنیای تجارت شد. از آن زمان تاکنون، MicroStrategy همواره ارز دیجیتال پرچمدار را خریداری کرده است. یک جنبه جالب این حرکت این است ک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مایکل سیلور از سودمندی بیت کوین MicroStrategy پرده برداری می‌کند.

به گزارش زوم ارز، استراتژی بیت کوین شرکت هوش تجاری و نرم افزار MicroStrategy در چند هفته اخیر به طرز بی‌سابقه‌ای عملکرد خوبی داشته است. سهام این شرکت از زمان اتخاذ این استراتژی به اوجی بی‌سابقه رسیده است.

MicroStrategy بهتر از بیت کوین

مایکل سایلر، بنیانگذار و رئیس شرکت دوستدار بیت کوین، یک تصویر از نموداری را به اشتراک گذاشته است که عملکرد سهام شرکت MicroStrategy (MSTR) را از تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۰، زمانی که این شرکت استراتژی بیت کوین را پذیرفت، نشان می‌دهد. بر اساس این نمودار، MSTR نسبت به S&P 500، طلا، نقره، اوراق قرضه و حتی بیت کوین بهتر عمل کرده است.

شرکت MicroStrategy به عنوان بزرگترین دارنده بیت کوین غیرکریپتو شناخته می‌شود، با تعداد حدود ۱۷۴۵۳۰ بیت کوین در سبد سهام خود پس از آخرین خرید. استراتژی این شرکت در خصوص بیت کوین در سال ۲۰۲۰ شکل گرفت، به دنبال همه‌گیری کووید-۱۹ که باعث تکان خوردن دنیای تجارت شد. از آن زمان تاکنون، MicroStrategy همواره ارز دیجیتال پرچمدار را خریداری کرده است. یک جنبه جالب این حرکت این است که شرکت از فروش بیت کوین ذخیره بزرگ خود امتناع کرده است.

هفته گذشته، آدام بک، مدیر عامل Blockstream، اشاره کرد که کارشناسان شروع به توجه به افزایش مداوم بیت کوین در هر سهم MicroStrategy کرده‌اند. این ادعا پس از ارائه بینشی در مورد عملکرد قیمت MSTR توسط Ecoinometrics رخ داد. درخواست بک به سرمایه‌گذاران در آن زمان این بود که آنها را تشویق کرد “MSTR را با استفاده از بیت کوین بخرند.”

در این حالت، سایلر در حالی که عملکرد سهام MicroStrategy در مقابل بیت کوین و دیگر دارایی‌های مالی بزرگ را به تصویر می‌کشد، می‌گوید “استاندارد بیت کوین را قبول کنید”.

برای ارجاع، نموداری که سایلر به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهد که MSTR در بازه زمانی از آگوست ۲۰۲۰ تاکنون با ۳۸۵ درصد رشد کرده است، در حالی که بیت کوین با ۲۷۴ درصد افزایش قیمت همراه بوده است. این دو به طور قابل توجهی از نزدیکترین رقبای خود، به عبارت دیگر S&P 500 که تنها ۳۷ درصد رشد داشته است، جلوگیری کرده‌اند. به علاوه، سهام نزدک نیز موفق به رشد ۳۱ درصدی شدهمایکل سایلر، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت دوستدار بیت کوین، یک تصویر از یک نمودار به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد عملکرد سهام شرکت MicroStrategy (MSTR) از تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۰ تاکنون را نشان می‌دهد. این تاریخ زمانی است که MicroStrategy استراتژی بیت کوین را به عنوان یک سرمایه‌گذاری پذیرفت. طبق این نمودار، سهام MSTR عملکرد بهتری نسبت به سهام S&P 500، طلا، نقره، اوراق قرضه و حتی بیت کوین داشته است.

MicroStrategy به عنوان بزرگترین دارنده بیت کوین غیرکریپتو شناخته می‌شود و در حال حاضر بیش از ۱۷۴,۵۳۰ بیت کوین در دارایی‌های خود نگهداری می‌کند. استراتژی این شرکت برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین در سال ۲۰۲۰ پس از شیوع کووید-۱۹ و تحولات جهانی در حوزه تجارت شکل گرفت. از آن زمان به بعد، MicroStrategy به طور مداوم بیت کوین را خریداری کرده است. یک جنبه جالب این استراتژی، عدم فروش بیت کوین‌های خود توسط این شرکت است.

هفته گذشته، آدام بک، مدیرعامل شرکت Blockstream، اشاره کرد که محققان شروع به مشاهده افزایش مداوم بیت کوین در سهام MicroStrategy کرده‌اند. این ادعا پس از ارائه تحلیلی درباره عملکرد قیمت سهام MSTR توسط Ecoinometrics انجام شد. درخواست بک به سرمایه‌گذاران در آن زمان این بود که اوضاع را “خرید سهام MSTR با استفاده از بیت کوین” توصیه کرد.

در این باره، سایلر در حالی که عملکرد سهام MicroStrategy را نسبت به بیت کوین و سایر دارایی‌های مالی بزرگ نشان می‌دهد، اظهار می‌کند “استاندارد بیت کوین را قبول کنید”.

به عنوان مرجع، نموداری که سایلر به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهد که سهام MSTR در بازه زمانی از اوت ۲۰۲۰ تاکنون با ۳۸۵ درصد رشد کرده است در حالی که بیت کوین با ۲۷۴ درصد رشد همراه بوده است. این دو عملکرد خود را با رقبای نزدیک خود، به ویژه S&P 500 که تنها ۳۷ درصد رشد داشته، مقایسه کرده‌اند. همچنین، س

طلا، نقره و اوراق قرضه قرمز

بیت کوین، با تمامی نوسانات اخیر، به عنوان یک دارایه قوی‌تر از دیگر دارایی‌ها شناخته می‌شود. در حالی که دیگر دارایی‌ها از جمله طلا، نقره و اوراق قرضه با سقوط قیمت‌های خود در سمت قرمز نمودار روبه‌رو شده‌اند و نشان‌دهنده کاهش ارزش آنها در طول زمان است، بیت کوین به استحکام خود ادامه می‌دهد.

این اطلاعات جاری نشان می‌دهد که رویدادهای اخیر مرتبط با بیت کوین، از جمله انتظار برای تأیید ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، به ایجاد ارزش بازاری بیت کوین کمک کرده‌اند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با کاهش ۰.۷۵٪ با قیمت ۴۴۰۳۴.۱۹ دلار معامله می‌شد.

منبع: coingape.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها