تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

لورس :متا تگ: مهاجرت به کانادا – اقامت کانادا – دفتر مهاجرتی کانادا| گروه مشاوران طالع

  • کد خبر : 2597564
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لورس :متا تگ: مهاجرت به کانادا – اقامت کانادا – دفتر مهاجرتی کانادا| گروه مشاوران طالع
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :متا دسکریپشن: گروه مشاوران طالع از برترین دفاتر مهاجرت به کانادا، اخذ ویزای کانادا برای شما عزیزان که قصد انجام این فرآیند را دارید می باشد. دفتر مهاجرتی گروه مشاوران طالع در خیابان اندرزگو می باشد. کلمات کلیدی: دفتر مهاجرتی کانادا – مهاجرت به کانادا چرا گروه مشاوران […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

متا دسکریپشن: گروه مشاوران طالع از برترین دفاتر مهاجرت به کانادا، اخذ ویزای کانادا برای شما عزیزان که قصد انجام این فرآیند را دارید می باشد. دفتر مهاجرتی گروه مشاوران طالع در خیابان اندرزگو می باشد.

کلمات کلیدی: دفتر مهاجرتی کانادا – مهاجرت به کانادا

چرا گروه مشاوران سرمایه گذاری و مهاجرتی طالع ؟

گروه مشاوران مهاجرتی طالع بر مبنا مقررات دولت کانادا ثبت شده و بیش از یک دهه مشغول به کار بوده و با یک دهه تجربه و بیش از ۹۰% پرونده ی موفق و تحت مدیریت آقای آریو برزین طالع یزدی عضو رسمی انجمن نظارت برمشاورین مهاجرت CICC آماده ی خدمات رسانی در ارتباط با چگونگی انجام پروسه مهاجرت به کانادا است و قادر است تمام سوالات و نیاز های شما را درباره ی مهاجرت و امور مهاجرتی برطرف کندو تا جای ممکن این پروسه ی مشکل را برایتان اسان کند.

مشاوران طالع همچنین با توضیح انواع روش های مهاجرتی ، بهترین و مناسب ترین راه مهاجرتی مختص شما را در اختیاران میگذارند و در تمامی گام ها کنارتان هستند.

متا تگ: مهاجرت به کانادا – اقامت کانادا – دفتر مهاجرتی کانادا| گروه مشاوران طالع

مهاجرت و اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل چگونه است؟

در تصمیم گیری برای تحصیل در خارج از کشور، همیشه مسئله پول مطرح است. اگر شما نیز از افرادی هستید که نگران هزینه های مهاجرت هستید لازم است بدانید تحصیل و زندگی در کانادا نسبت به سایر کشورهای انگلیسی زبان از جمله آمریکا و انگلیس و… هزینه های خیلی کمتری دارد. بعلاوه برنامه ها، دوره ها و موسسات آموزشی متعدد به شما امکان میدهد تا مکانی ای را انتخاب کنید که با بودجه ی شما تناسب بیشتری دارد. اگر از دانش آموزان برتر هستید میتوانید از کمک هزینه ها و بورسیه هایی که این مدارس به دانش آموزان و دانش جویان خاص میدهد استفاده کنید. این را نیز بدانید که بیش از ۹۰ درصد از فارغ التحصیلان کالج در کانادا در مدت ۶ ماه پس از فارغ التحصیلی در رشته ی خود مشغول به کار میشوند.

معمولا دانشجو پس از اینکه به مدت یک سال کار کنند، میتوانند اجازه اقامت در کشور کانادا (PR CARD) را دریافت کند. بعلاوه در برخی استان ها از جمله استان مانیتوبا به فارغ التحصیلانی که در آنجا میمانند تا کار کنند، جزئی از شهریه بازپرداخت میشود. از اینرو بسته به برنامه تحصیلی و استانی که به آم مهاجرت میکنید، میتوانید از شرایط و بونس های ویژه ای استفاده کنید و فرصت های متعددی برای خود بسازید.

متا تگ: مهاجرت به کانادا – اقامت کانادا – دفتر مهاجرتی کانادا| گروه مشاوران طالع

اخذ اقامت از طریق کسب و کار در کشور کانادا چگونه است؟

کانادا کشوری با اقتصاد توسعه یافته، استاندارد زندگی بالا، سیستم مراقبت های پزشکی عالی، حقوق رقابتی با فرصت های بسیاری برای رشد و برای افرادی که دنبال یشرفت  شغلی اند، میباشد. ویزای کاری کانادا به شما اجازه ی اقامت و شهروندی و این امکان را میدهد که در هر نقطه از کانادا کار و زندگی کنید و از تمام مزایای این کشور اعم از خدمات اجتماعی، بهداشت، و … بهره مند شوید. کانادا برنامه های رسمی زیادی در حیطه مهاجرت کاری در نظر گرفته و مدت زیادی است که در صدر فهرست کشورهای مقصد مهاجرین از کشور های مختلف و ایران است.

متا تگ: مهاجرت به کانادا – اقامت کانادا – دفتر مهاجرتی کانادا| گروه مشاوران طالع

شرایط اخذ ویزای کار کانادا کدام اند؟

برای اخذ ویزای کار کشور کانادا در سال ۲۰۲۲ باید یک سری از شرایط را داشته باشید تا اجازه کار و اقامت در این کشور را به دست آورید. اصولا شرایط اخذ ویزای کار کانادابستگی به نوع ویزا و روش مهاجرتی دارد. لازم به ذکر است که۶۰ درصد از پذیرش مهاجرت ها در بین سال های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ از طریق برنامه های کاری وارد کشور کانادا شدند. با اینحال برای اخذ ویزای کار کانادا یک سری شرایط های عمومی و اختصاصی داشته باشیدکه برخی از مهمترین آنها عبارتند از::

_ متقاضی ویزای کار کانادا باید افسر مهاجرتی ویزا را متقاعد کند که زمانی که ویزای کار کانادا منقضی شود، کانادا را ترک خواهد کرد.

_ متقاضی ویزای کار کانادا باید ثابت کند که تمکن مالی کافی حمایت از خود و خانواده اش در طول مدت اقامت در کانادا را دارد.

_ متقاضی باید بپذیرد که در مدت اقامت‌ خود با ویزای کار کانادا از قوانین این کشور تبعیت میکند و نباید سابقه کیفری داشته باشد.

_ متقاضی نباید برای نظم اجتماعی کانادا خطری ایجاد کند.

_ متقاضی ویزای کار کانادا باید با ارائه گزارش پزشکی ثابت کند که سلامت روحی و جسمی کامل دارد.

_ به طور معمول سن متقاضی برای ویزای کار کانادا بجز در روش ICT بهتر است کمتر از ۴۰ سال باشد.

_ هر چند محدودیت تحصیلی وجود ندارد، اما مدرک بالاتر میتواند امتیاز بالایی را برای شما داشته باشد.

چگونه میتوان اسپانسرشیپ کانادا را گرفت؟

اسپانسرشیپ یکی دیگر ازروش های مهاجرتی کشور کانادا است که به افراد اجازه می دهد تا برای پیوستن به خانواده شان به کانادا بیایند . این راهی برای متحد کردن اعضای خانواده در کانادا است و این امکان را به اعضای خانواده می دهد تا به در کانادا اقامت بگیریند. در واقع اسپانسرینگ توافقی است بین دولت کانادا و یکی از اعضای خانواده شما که شهروند کانادا هستند یا اقامت دائم کانادا را دارند (اسپانسر) که الزامات اولیه برای زندگی در کانادا را در اختیار شما قرار دهد.

در واقع  ویزای اسپانسرشیپ کانادا به معنای حمایت مالی است و از دریافت غذا، سرپناه، پوشاک و هرگونه نیاز بهداشتی میباشد که توسط سیستم مراقبت بهداشت عمومی کانادا پوشش داده نمیشود. این تعهد تضمین می کند که شما نیازی به دسترسی به کمک های اجتماعی نخواهید داشت. منتها همانطور که اشاره کردیم اسپانسر شما باید از اعضای نزدیک خانواده شما باشد شخصا  اقامت دائم شهروندی کانادا را داشته باشد.

شرایط و مراحل دریافت اسپانسرشیپ چیست؟

اداره مهاجرت کانادا از طریق قرعه کشی ( لاتاری ) اسپانسرشیپ را میپذیرد. با اینحال مدارک احراز هویت، صدور گواهی و صدور ویزا و هزینه های مربوط به آن نیز بخشی از پروسه دریافت اسپانسرشیپ میباشد. شما میتوانید برای اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز و مراحل این ویزا به سایت رسمی سازمان مهاجرت کانادا مراجعه و فرم های مورد نظر اسپانسرشیپ را دریافت کرده و مراحل آنرا بطور دقیق تر مطالعه کنید.

متا تگ: مهاجرت به کانادا – اقامت کانادا – دفتر مهاجرتی کانادا| گروه مشاوران طالع

اخذ اقامت کانادا از طریق استارت آپ چگونه است؟

  1. جهت اخذ ویزای کانادا می بایست ایده ای خلاقانه برای کسب وکار داشته باشید، باید ایده ای را انتخاب کنید که قابلیت ایجاد موقعیت شغلی برای شهروندان کانادایی را داشته باشد و بتواند در مقیاس جهانی با سایر ایده ها و برنامه های بیزینسی رقابت کند.
  2. پس از انتخاب ایده باید ایده تان را به یکی از شرکت های معتبر مانند صندوق سرمایه گذاری کار آفرینی ، فرشتگان سرمایه گذاری و مرکز رشد استارتاپی ارائه نماید که آنها تصمیم بگیرند تمایل به حمایت از ایده شما درند یا خیر
  3. در این مرحله شرکت های معتبر ایده وطرح پیشنهادی شمارا بررسی میکنند و پس از آن نتیجه را به شما اعلام میکنند. لازم به ذکر است پاسخ به درخواست شما ممکن است ۳۲ ماه طول بکشد.

در نظر داشته باشید استان های مختلفی کانادا با توجه به قوانین و مقررات متفاوت و شرایط متفاوتی که دارند، قوانین ومتفاوتی برای ویزای اقامت به سما میدهند به طور مثال :استان فرانسوی زبان کبک دارای قوانین و برنامه مهاجرتی مختص به خود را دارد که شما می توانید جهت دریافت اطلاعات جدید و دقیق از طریق وب سایت رسمی گروه مشاوران طالع  و یا  با ارتباط با کارشناسان  میتوانید از آنها مطلع شوید.گروه مشاورین طالع با خدمات نوین ،در صدد است تا هر روش ماجرتی که بیشترین متابقت را با شرایط شما دارد پیدا کرده و اخذ اقامت کانادا را از طریق این روش ها را برایتان ممکن کند.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها