تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :محیط‌های همیشه تمیز با جارو برقی صنعتی

  • کد خبر : 2597956
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
لورس :محیط‌های همیشه تمیز با جارو برقی صنعتی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :جارو برقی صنعتی نظافت محیط‌های کاری بسیار مهم هستند چرا که آلودگی محیط و حتی مناسب نبودن دکوراسیون و در واقع آشفتگی بصری محیط کار می‌تواند روی عملکرد کلی نیروی انسانی و حتی کارکرد دستگاه‌ها تاثیر بگذارد. در عین صرف وقت زیاد برای رفع گرد و غبار، جارو […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

جارو برقی صنعتی

نظافت محیط‌های کاری بسیار مهم هستند چرا که آلودگی محیط و حتی مناسب نبودن دکوراسیون و در واقع آشفتگی بصری محیط کار می‌تواند روی عملکرد کلی نیروی انسانی و حتی کارکرد دستگاه‌ها تاثیر بگذارد. در عین صرف وقت زیاد برای رفع گرد و غبار، جارو کردن، شستشو و به طور کلی انجام امور نظافتی محیط‌های کاری، امکان پذیر نیست.

جارو برقی صنعتی

راهکارهای نظافت صنعتی برای سبک و آسان کردن فعالیت‌های نظافتی طراحی شده اند. این دستگاه‌ها با نتیجه عالی که با خود به همراه می‌آورند، کمک می‌کنند تا زمان، هزینه و زحمت نیروی خدماتی بهینه شود.

انتخاب یک جارو برقی صنعتی برای صنایع، ادارات، سوپرمارکت ها، مدارس، سالن‌های ورزشی، کارواش ها، کارخانه ها، کارگاه‌های ساختمانی، هتل ها، کافه‌ها و رستوران ها، راه حل ایده آل برای تمیز کردن کامل و بدون دردسر است. با استفاده از این ابزار در واقع می‌توان زباله ها، گرد و غبار و خاک ناشی از بیرون را در مدت زمان کوتاهی از بین برد و در نتیجه یک محل کار سالم و تمیز داشت. در ادامه همه چیزهایی که باید برای انتخاب جارو برقی محیط کاری خود بدانید آورده شده است.

جارو برقی چگونه کار می‌کند

جارو برقی ابزاری حرفه‌ای است که به راحتی بقایای خشک را از بین می‌برد و در مورد جارو برقی‌های مرطوب/خشک، حتی باقی مانده‌های مرطوب یا مایع را نیز پاک می‌کند. در داخل ساختار آن، یک فرورفتگی هوا ایجاد می‌شود که از طریق یک لوله انعطاف پذیر با نازل، مواد مختلف را مکش می‌کند. با حرکت دادن آن، اپراتور لوله مکش را به جهات دلخواه هدایت می‌کند و آن را به هر نقطه می‌رساند.

جارو برقی

هر جارو برقی به طور کلی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است:

  • سر سیلندر، جایی که یک یا چند موتور الکتریکی در آن قرار دارد. اینها توربین‌هایی که با چرخش، اثر خلاء لازم برای مکش ایجاد می‌کنند را تامین می‌کنند.
  • سیستم فیلتر، متشکل از انواع فیلترها مانند کیسه، پارچه، هپا یا کارتریج است که گرد و غبار خشک را از هوا جدا می‌کند. در واقع گرد و غباری که پس از تمیز کردن مجدداً در محیط منتشر می‌شود.
  • ظرف جمع آوری، جایی که مواد مکش شده جمع آوری می‌شود.
  • شلنگ مکش با طول ها، مواد و سطوح مختلف انعطاف پذیری. با توجه به هدف استفاده می‌توان آن را به نازل و برس در اندازه‌های مختلف مجهز کرد. تعداد و نوع لوازم جانبی (نازل یا برس) ممکن است با توجه به مدل‌ها متفاوت باشد.

علاوه بر جارو برقی کلاسیک، یک نسخه جارو برقی مایع نیز وجود دارد که دارای چندین مدل است:

  • در قسمت سر یک سیستم (شناور) وجود دارد که اگر مخزن “بیش از حد پر” باشد، مکش را مسدود می‌کند و از تماس آب با موتور و در نتیجه با جریان الکتریکی که موتور را تغذیه می‌کند جلوگیری می‌کند.
  • هیچ سیستم فیلتری وجود ندارد زیرا هوا توسط گرانش از مایعات جدا می‌شود: آب در قسمت پایینی ظرف جمع آوری به نام مخزن قرار می‌گیرد.

جارو برقی برای شستشوی ماشین

جارو برقی در بخش‌های مختلف قابل استفاده است

جارو برقی علاوه بر محیط‌های خانگی، ادارات، مدارس، در بسیاری از بخش‌ها قابل استفاده است، مانند:

  • جارو برقی برای شستشوی ماشین، مناسب برای تمیز کردن فرش و فضای داخلی ماشین؛
  • جارو برقی برای فرش و موکت یا مبل و اثاثه یا لوازم داخلی که معمولاً به عنوان قالیشویی شناخته می‌شود، اینها محلول‌هایی هستند که برای تمیز کردن سریع و کامل این نوع پارچه‌ها طراحی شده اند: گرد و غبار را مکش کرده و سطوح را با محلول آب و مواد شوینده می‌شویند. ایده آل برای محیط‌هایی مانند هتل ها، در عین حال که با استفاده از مواد شوینده کاملاً عمل می‌کند، فرش را مرطوب نمی کند و بلافاصله آن را آماده پذیرایی از مهمانان می‌کند. همچنین برای شستشوی ماشین برای تمیز کردن کامل صندلی یا تشک ماشین ایده آل است.
  • جارو برقی برای سایت‌های ساختمانی که برای حفظ محیطی سالم برای کارگران ضروری است. در اینجا، در واقع، وجود انواع گرد و غبار در هوا رایج است. برای جلوگیری از استنشاق و ایجاد مشکلات سلامتی، تمیز کردن مکرر آن با محصولات قدرتمند مهم است. علاوه بر این، مدل‌هایی برای مکش آب فرآوری شده و منابع آلودگی و آلودگی مناطق اطراف محل ساخت و ساز وجود دارد.
  • جارو برقی فلزکاری، در این موارد نیز مهم است که براده‌های فلزی و تمام آن موادی که می‌توانند برای کارگر مضر باشند را از هوا جدا کنید و همچنین از نگهداری ابزار مورد استفاده پشتیبانی می‌کند.
  • جارو برقی برای کارگاه‌های نجاری و بدنه که از این ابزار برای سالم نگه داشتن هوا و ایجاد محیطی امن برای کارگر استفاده می‌شود.

در داخل اتاق‌های بزرگ می‌توان استفاده از جارو برقی را با یک جاروی صنعتی یا حرفه‌ای ترکیب کرد و  برای حذف انواع زباله‌های بزرگ نیز از آن استفاده می‌شود. یک مدل عالی جارو برقی صنعتی برای مصارف صنعتی مثل فرودگاه‌ها، مراکز خرید، انبارها، تدارکات و برای محیط‌های بسیار بزرگ،  SWL R1000 است. یک جاروی حرفه‌ای مجهز به یک برس مرکزی و دو طرفه است و در عین حال که تمیز کردن را آسان می‌کند حصول یک نتیجه عالی را نیز تضمین می‌کند.

جارو برقی صنعتی: کدام یک را انتخاب کنیم؟

انتخاب جارو برقی از هدف استفاده، نوع محیط، اندازه مساحت، قدرت مورد نیاز و دفعات استفاده شروع می‌شود. برای یک اتاق کوچک مهم است که یک مدل جمع و جور و قابل مدیریت انتخاب کنید. برای محیط‌های بزرگ، باید محصولاتی با مخزن بزرگ انتخاب کنید تا از کاهش سرعت کار برای تخلیه مکرر آن جلوگیری شود. برای هتل‌ها و اتاق‌های جلسه، باید جارو برقی‌هایی با سیستم فیلتر خوب و سطح کم سکوت انتخاب کنید تا از مزاحمت بیش از حد افراد جلوگیری شود.

نیاز شما هر چه باشد، ارزیابی همه این گزینه‌ها ضروری است تا مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با محیط شما سازگار باشد تا بهترین نتایج را از این ابزار به دست آورید.

سایلنت: جارو برقی عالی برای دفتر شما

برای نظافت دفاتر، بیمارستان ها، مدارس و محیط‌هایی با مساحت‌های کوچک، انتخاب یک جارو برقی فشرده اما کارآمد ضروری است که مهارت و تمیزی عمیق را تضمین می‌کند. یک جارو برقی فشرده اما پرقدرت SILENT است. این مدل شامل لوازم جانبی مختلفی مانند شلنگ فلکس ۲ متری، کابل برق ۷٫۵ متری، لوله‌های آلومینیومی، نازل، برس و فیلتر پارچه‌ای می‌باشد.

مهمترین مزایا

مهمترین مزایای این جارو برقی عبارتند از:

  • اندازه کوچک و جمع و جور: سایلنت را می‌توان به هر جایی حمل کرد و بدون مشکل حتی در فضاهای کوچک ذخیره کرد.
  • موتور خاموش کننده با راندمان بالا که عملکرد بالا و مصرف کم را تضمین می‌کند، یک راه حل تمیز کننده با تأثیر کمی بر محیط زیست و قبوض ارائه می‌دهد.
  • چرخ‌های چرخان جلو و چرخ‌های بزرگ با قطر عقب که به جارو برقی اجازه می‌دهد کاربر را در هر فضایی دنبال کند.

WINDY 378 PF: برای مکش آسان در مناطق بزرگ

اگر به دنبال محصولی برای استفاده مکرر در مناطق بزرگ یا صنعتی هستید، WINDY 378 PF  بهترین گزینه برای شماست. با توجه به ویژگی‌های آن مانند مخزن پلاستیکی ۷۸ لیتری، شلنگ انعطاف پذیر ۲٫۵ متری، کابل برق ۷٫۵ متری، لوله‌های فولادی کروم، نازل، برس، چرخ‌های بدون علامت و فیلتر پارچه ای، راه حل ایده آلی برای انواع محیط‌های صنعتی نسبتا کوچک مثل کارگاه ها، کارگاه‌های صنایع دستی و کارواش. است.

علاوه بر این، Windy 378 PF مجهز به لوازم جانبی برای مایعات و یک سیستم تخلیه مایعات است، همچنین نقش جارو برقی مرطوب را به خوبی انجام می‌دهد.

مزایای اصلی WINDY 378 PF عبارتند از:

  • ۳ موتور با خنک کننده بای پس، که قدرت را کنترل می‌کند و با توجه به عملکرد مورد نیاز به تدریج آن را افزایش می‌دهد.
  • موتورهای با راندمان بالا، که ضمن حفظ عملکرد بالا، مصرف کم را نیز تضمین می‌کند. این ویژگی Windy 378 PF را به یک راه حل عالی سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند .
  • لرزاننده فیلتر با جریان معکوس که برای تمیز کردن فیلتر بدون خاموش کردن محصول استفاده می‌شود و در نتیجه زمان استفاده و تعمیر و نگهداری را ساده تر می‌کند.

اگر می‌خواهید محیط دفتر یا کارگاه خود را با حفظ یک فضای تمیز و سالم با حداقل سرمایه گذاری از نظر زمان و تلاش بهبود ببخشید، برای محیط کار خود از یک جارو برقی صنعتی استفاده کنید. می توانید از دستگاه های اسکرابر و سوییپر نیز استفاده کنید.

 

منبع : https://blog.lavor.com/en/always-healthy-and-clean-environments-with-the-professional-vacuum-cleaner

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها