تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :مدیرعامل کوین‌بیس: وضعیت بازار کریپتو پس از اتفاقات صرافی بایننس می‌تواند تغییر ‌کند

  • کد خبر : 2632231
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
لورس :مدیرعامل کوین‌بیس: وضعیت بازار کریپتو پس از اتفاقات صرافی بایننس می‌تواند تغییر ‌کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی مدیرعامل کوین‌بیس: وضعیت بازار کریپتو پس از اتفاقات صرافی بایننس می‌تواند تغییر ‌کند مدیر عامل صرافی کوین‌بیس می‌گوید اقدامات دولت آمریکا علیه بایننس می‌تواند به صنعت کریپتو این امکان را بدهد تا ورق را برگرداند.
اشتراک گذاری: کپی لینک «برایان آرمسترانگ»، مدیرعامل صرافی کوین‌بیس (Coinbase)، می‌گوید اقدامات اجرایی دولت ایالات متحده علیه صرافی بایننس می‌تواند به صنعت کریپتو این امکان را بدهد تا تغییر وضعیت داده و ورق را برگرداند.
بایننس هفته گذشته با جریمه ۴ میلیارد دلاری توسط دولت ایالات متحده، ضربه سختی خورد که منجر به کناره‌گیری مؤسس و مدیرعامل آن «چانگ‌پنگ ژائو» و اعتراف به اتهامات نقض قوانین پولشویی شد.
برایان آرمسترانگ این موضوع را که رمزارزها عمدتاً برای مقاصد شومی مانند کلاهبرداری، پولشویی و تأمین مالی تروریسم مورد استفاده قرار می‌گیرد، تأیید نمی‌کند. مدیرعامل صرافی کوین‌بیس می‌گوید: «فصل رسوایی‌ها و مشکلات متعدد صن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی مدیرعامل کوین‌بیس: وضعیت بازار کریپتو پس از اتفاقات صرافی بایننس می‌تواند تغییر ‌کند

مدیر عامل صرافی کوین‌بیس می‌گوید اقدامات دولت آمریکا علیه بایننس می‌تواند به صنعت کریپتو این امکان را بدهد تا ورق را برگرداند.

اشتراک گذاری: کپی لینک

«برایان آرمسترانگ»، مدیرعامل صرافی کوین‌بیس (Coinbase)، می‌گوید اقدامات اجرایی دولت ایالات متحده علیه صرافی بایننس می‌تواند به صنعت کریپتو این امکان را بدهد تا تغییر وضعیت داده و ورق را برگرداند.

بایننس هفته گذشته با جریمه ۴ میلیارد دلاری توسط دولت ایالات متحده، ضربه سختی خورد که منجر به کناره‌گیری مؤسس و مدیرعامل آن «چانگ‌پنگ ژائو» و اعتراف به اتهامات نقض قوانین پولشویی شد.

برایان آرمسترانگ این موضوع را که رمزارزها عمدتاً برای مقاصد شومی مانند کلاهبرداری، پولشویی و تأمین مالی تروریسم مورد استفاده قرار می‌گیرد، تأیید نمی‌کند. مدیرعامل صرافی کوین‌بیس می‌گوید: «فصل رسوایی‌ها و مشکلات متعدد صنعت کریپتو، پس از اینکه بایننس با جریمه تاریخی توسط وزارت دادگستری ایالات متحده مواجه شد، به پایان می‌رسد.»

مدیرعامل کوین‌بیس: وضعیت بازار کریپتو پس از اتفاقات صرافی بایننس می‌تواند تغییر ‌کند

برایان آرمسترانگ: بعد از جریمه تاریخی بایننس ورق در صنعت کریپتو برمی‌گردد

برایان آرمسترانگ در مصاحبه‌ای با CNBC می‌گوید: «اقدامات اجرایی علیه بایننس، به ما این امکان را می‌دهد که به نوعی ورق را در صنعت کریپتو برگردانیم و فصل جدیدی از تاریخ را در این بازار آغاز کنیم.»

شرکت‌های زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند که به ایجاد اقتصاد کریپتو و تغییر سیستم مالی آن در سطح جهانی کمک می‌کنند. اما بسیاری از آن‌ها هنوز استارتاپ‌های کوچکی هستند. برایان آرمسترانگ می‌گوید: «من فکر می‌کنم شفافیت نظارتی به سرمایه‌گذاری بیشتر به‌ویژه از سوی مؤسسات کمک می‌کند.»

با وجودی که برخی فعالیت‌های غیرقانونی در حوزه کریپتو انجام شده اما به اعتقاد آرمسترانگ این فعالیت‌ها چندان زیاد نیست. او می‌گوید: «اگر به استفاده غیرقانونی از پول نقد نگاه کنید، [فعالیت‌های مجرمانه] اغلب بیشتر از این است.»

او می‌گوید برخی از بازیکنان این صنعت همچون پرونده بایننس و همچنین فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX و محکومیت بنیانگذار آن سم بنکمن-فرید به زندان به دلیل اتهامات کلاهبرداری، بازیگران بدی بوده‌اند. ولی حالا او می‌گوید ورق برمی‌گردد و شرایط تغییر می‌کند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632231

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها