تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :مرحله سوم ایردراپ اپتیمیسم (Optimism) آغاز شد

  • کد خبر : 2617849
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
لورس :مرحله سوم ایردراپ اپتیمیسم (Optimism) آغاز شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

برخلاف اکثر پروژه‌ها که تنها در ابتدا ایردراپ ارائه می‌دهند و پس از آن علاقه کاربران را از دست می‌دهند، اپتیمیسم موفق شده از ایردراپ‌ها به عنوان ابزاری برای حفظ مشارکت در طول زمان استفاده کند. پس از ایردراپ OP در مارس (فروردین) ۲۰۲۲ و مه (اردیبهشت) ۲۰۲۲، بنیاد اپتیمیسم دور سوم ایردراپ خود را برای کاربران فعال شبکه اصلی OP آغاز کرده است.
فهرست مطالبایردراپ شماره ۳ اپتیمیسمچه کسانی برای ایردراپ سوم اپتیمیسم واجد شرایط هستند؟نحوه دریافت ایردراپ سوم اپتیمیسمایردراپ سوم اپتیمیسم را از دست داده‌اید؟ موارد بیشتری وجود داردچرا این مهم است؟سوالات پرتکرار ایردراپ شماره ۳ اپتیمیسم در دوشنبه ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور)، بنیاد اپتیمیسم اعلام کرد که سومین دور ایردراپ OP را آغاز می‌کند.
بهترین شبکه انتقال تتر در صرافی‌های ایرانی کدام است؟ در این ایردراپ، ۱۹ میلیون OP (به ارزش تقریبی ۲۶٫۲۲ میلیون دلار) به ۳۱۰۰۰ کیف پول توزیع خواهد شد. مانند ایردراپ دوم OP، هدف ایردراپ سوم پاداش دادن به اعضای کامیونیتی برای مشارکت در حکمرانی است.
چه کسانی برای ایردراپ سوم اپتیمیسم واجد شرایط هستند؟ برای صلاحیت دریافت ایر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

برخلاف اکثر پروژه‌ها که تنها در ابتدا ایردراپ ارائه می‌دهند و پس از آن علاقه کاربران را از دست می‌دهند، اپتیمیسم موفق شده از ایردراپ‌ها به عنوان ابزاری برای حفظ مشارکت در طول زمان استفاده کند. پس از ایردراپ OP در مارس (فروردین) ۲۰۲۲ و مه (اردیبهشت) ۲۰۲۲، بنیاد اپتیمیسم دور سوم ایردراپ خود را برای کاربران فعال شبکه اصلی OP آغاز کرده است.

فهرست مطالب

  • ایردراپ شماره ۳ اپتیمیسم
  • چه کسانی برای ایردراپ سوم اپتیمیسم واجد شرایط هستند؟
  • نحوه دریافت ایردراپ سوم اپتیمیسم
  • ایردراپ سوم اپتیمیسم را از دست داده‌اید؟ موارد بیشتری وجود دارد
  • چرا این مهم است؟
  • سوالات پرتکرار
بخوانید  استخراج بیت کوین غیرمتمرکزتر از قبل می‌شود!

ایردراپ شماره ۳ اپتیمیسم

در دوشنبه ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور)، بنیاد اپتیمیسم اعلام کرد که سومین دور ایردراپ OP را آغاز می‌کند.

  • بهترین شبکه انتقال تتر در صرافی‌های ایرانی کدام است؟

در این ایردراپ، ۱۹ میلیون OP (به ارزش تقریبی ۲۶٫۲۲ میلیون دلار) به ۳۱۰۰۰ کیف پول توزیع خواهد شد. مانند ایردراپ دوم OP، هدف ایردراپ سوم پاداش دادن به اعضای کامیونیتی برای مشارکت در حکمرانی است.

چه کسانی برای ایردراپ سوم اپتیمیسم واجد شرایط هستند؟

برای صلاحیت دریافت ایردراپ سوم اپتیمیسم، باید حداقل برای ۷ روز بین ۲۰ ژانویه تا ۲۰ ژوئیه (۳۰ دی تا ۲۹ تیر)، توکن‌های OP خود را delegate کرده باشید. علاوه بر این، تعداد توکن‌های OP شما ضربدر تعداد روزهای delegate ‌شده باید بیشتر از ۱۸۰۰۰ واحد باشد.

پاداش کاربران با ضرب واحدهای محاسبه‌شده در عدد تقریبی ۰٫۰۰۱۸ به دست آمده است. این پاداش برای کاربرانی که به آدرسی delegate کرده بودند که حداقل یک بار در بلاکچین رأی داده بودند، دو برابر شد. با این حال، بنیاد اپتیمیسم سقف پاداش ۱۰۰۰۰ OP برای هر کیف پول تعیین کرد.

بخوانید  بیانیه اوکی اکسچنج: تعداد محدودی از عکس کاربران عمومی شده است

نحوه دریافت ایردراپ سوم اپتیمیسم

معمولاً به دلیل هیجان و شور اطراف ایردراپ‌ها، یکی از روش‌هایی که معمولاً توسط کلاهبرداران در این موارد استفاده می‌شود، کلاهبرداری فیشینگ است که سعی می‌کند کاربران را فریب دهد تا کیف پول خود را به وب‌سایت‌های مخرب متصل کنند.

اپتیمیسم با حذف فرایند claim، شانس افتادن کاربران در این تله‌ها را به حداقل می‌رساند و به جای آن پاداش‌ها را بدون نیاز به اقدام کاربران به صورت مستقیم ارسال می‌کند.تیم آنها هشدار داده:

نیازی به claim این ایردراپ نیست. با هیچ سایتی که از شما چنین درخواستی می‌کند تعامل نکنید.

ایردراپ سوم اپتیمیسم را از دست داده‌اید؟ موارد بیشتری وجود دارد

در آغاز، اپتیمیسم ۱۹٪ از عرضه OP را برای ایردراپ‌ها اختصاص داده بود (تقریباً ۸۱۶ میلیون OP). ایردراپ اول ۵٪ از عرضه OP را به کاربران (حدود ۲۱۴٫۷ میلیون OP) و ایردراپ دوم بیش از ۱۱٫۷ میلیون توکن OP توزیع کرد.

با محاسبه اعداد و در نظر گرفتن آخرین ایردراپ ۱۹ میلیون توکنی، حداقل ۵۷۰ میلیون OP برای ایردراپ‌های آینده باقی مانده است.

بخوانید  اتریوم ۲.۰ یک ساله شد؛ مروری بر وضعیت شبکه اتریوم در یک سال گذشته!

اگرچه ایردراپ‌ها معمولاً به عنوان رویدادهای فروش دیده می‌شوند، اما قیمت OP نسبتاً پایدار مانده است. در زمان نگارش این مقاله این دارایی در ۱٫۳۹ دلار داد و ستد می‌شود که نشان‌دهنده ۰٫۰۱٪ افزایش در ۲۴ ساعت گذشته است.

چرا این مهم است؟

اپتیمیسم به یکی از محبوب‌ترین راه حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم تبدیل شده است. اکوسیستم مولتی‌چین آن میزبان پایگاه کوینبیس است. استراتژی ایردراپ بنیاد اپتیمیسم امیدوار است مشارکت فعال در شبکه را برای مدت طولانی ترغیب کند.

منبع: DailyCoin

سوالات پرتکرار

اپتیمیسم چیست؟

اپتیمیسم یکی از محبوب‌ترین راه حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم است. که موجب افزایش سرعت و ارزانتر شدن تراکنش‌ها می‌شود.

چه کسانی برای ایردراپ سوم اپتیمیسم واجد شرایط هستند؟

برای صلاحیت دریافت ایردراپ سوم اپتیمیسم، باید حداقل برای ۷ روز بین ۲۰ ژانویه تا ۲۰ ژوئیه (۳۰ دی تا ۲۹ تیر)، توکن‌های OP خود را delegate کرده باشید.

نوشته مرحله سوم ایردراپ اپتیمیسم (Optimism) آغاز شد اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

بخوانید  تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی در هفته دوم شهریور ۱۴۰۲

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها