تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :مروری بر مهم‌ترین رویدادهای صنعت دیفای در هفته‌ای که گذشت

  • کد خبر : 2617031
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
لورس :مروری بر مهم‌ترین رویدادهای صنعت دیفای در هفته‌ای که گذشت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مروری بر مهم‌ترین رویدادهای صنعت دیفای در هفته‌ای که گذشت لایه دو زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، opBNB، پس از تقریباً سه ماه تست شبکه و پردازش بیش از ۳۵ میلیون تراکنش به شبکه اصلی رسید. همچنین پل Synapse نیز این هفته از طرح خود برای Synapse Chain و Synapse Interchain Network رونمایی کرد. و در نهایت، Cosmos Hub تحت ارتقا V12 خود قرار می‌گیرد و لیکوئید استیکینگ اتم (ATOM) را به زنجیره خود می‌آورد.
هفته‌ای پر حادثه برای دیفای! بیایید نگاهی عمیق‌تر، به آنچه در هفته گذشته در صنعت دیفای رخ داد، داشته باشیم.
نمای کلی دیفای: صعود آهسته و پیوسته ارزش کل قفل شده (TVL) در تمام زنجیره‌ها اندکی رشد کرد؛ زیرا بازار پس از افت شدید در اوایل هفته، روندی صعودی پیدا کرد. افزایش قابل توجه در TVL شامل چندین زنجیره مبتنی بر کازماس (Cosmos) مانند Neutron، Archway، Juno و Umee است که همگی شاهد رشدی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد بودند.

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین Please leave this field empty.
Δ
شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید. اتریوم: yETH در Yearn Finance راه‌اندازی شد پلتفرم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مروری بر مهم‌ترین رویدادهای صنعت دیفای در هفته‌ای که گذشت

لایه دو زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، opBNB، پس از تقریباً سه ماه تست شبکه و پردازش بیش از ۳۵ میلیون تراکنش به شبکه اصلی رسید. همچنین پل Synapse نیز این هفته از طرح خود برای Synapse Chain و Synapse Interchain Network رونمایی کرد. و در نهایت، Cosmos Hub تحت ارتقا V12 خود قرار می‌گیرد و لیکوئید استیکینگ اتم (ATOM) را به زنجیره خود می‌آورد.

هفته‌ای پر حادثه برای دیفای! بیایید نگاهی عمیق‌تر، به آنچه در هفته گذشته در صنعت دیفای رخ داد، داشته باشیم.

نمای کلی دیفای: صعود آهسته و پیوسته

ارزش کل قفل شده (TVL) در تمام زنجیره‌ها اندکی رشد کرد؛ زیرا بازار پس از افت شدید در اوایل هفته، روندی صعودی پیدا کرد. افزایش قابل توجه در TVL شامل چندین زنجیره مبتنی بر کازماس (Cosmos) مانند Neutron، Archway، Juno و Umee است که همگی شاهد رشدی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد بودند.

بخوانید  لوازم یدکی تویوتا در بازار تهران

Newslatter Vector

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

اتریوم: yETH در Yearn Finance راه‌اندازی شد

پلتفرم Yearn Finance، با yETH، سبدی از مشتقات لیکوئید استیکینگ (LSD) اتریوم راه‌اندازی شد که به کاربران این امکان را می‌دهد همزمان به طیف وسیعی از توکن‌های LSD دسترسی داشته باشند. در حال حاضر، این سبد شامل توکن‌هایی از Frax Finance، Swell Network، Lido، Stader و Coinbase است.

پروتکل Mountain نیز از USDM، یک استیبل کوین که توسط اوراق خزانه کوتاه مدت ایالات متحده پشتیبانی می‌شود، رونمایی کرد. بازدهی (در حال حاضر ۵ درصد) از طریق rebasing به کاربران منتقل می‌شود.

پروتکل مشتقات لیکوئید استیکینگ استیبل کوین اتریوم، Prisma Finance، سقف بدهی خود را برای چهار توکن وثیقه پشتیبانی شده، wstETH، rETH، cbETH، sfrxETH افزایش می‌دهد.

صرافی غیرمتمرکز مولتی‌چین، WOOFi نیز WOOFi Pro، یک دفتر سفارشات لیمیت بدون گس (CLOB) را منتشر می‌کند، در حالی که امکان سپرده‌گذاری از هفت زنجیره، از جمله اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، آربیتروم، آپتیمیزم، پالیگان، بِیس و لینا را فراهم می‌کند.

بخوانید  شاخص‌ها نشان می‌دهند بیت‌کوین برای یک حرکت انفجاری آماده شده است

لایه دوها: opBNB به شبکه اصلی رسید

لایه ۲ زنجیره هوشمند بایننس، opBNB، پس از سه ماه آزمایش، که در آن بیش از ۴۳۰ هزار کیف پول با زنجیره تعامل داشتند و ۱۵۰ برنامه غیرمتمرکز (DApps) در زنجیره مستقر شدند، وارد شبکه اصلی شد.

مرکز نقدینگی آپتیمیزم، Velodrome، Velodrome Slipstream را معرفی می‌کند، گام بعدی رو به جلو برای این پروتکل، که از نقدینگی متمرکز برای افزایش کارایی سرمایه برای استخرهای پایدار و کم نوسان و همچنین مدیریت نقدینگی خودکار برای تامین خرده‌فروشی‌ها، استفاده می‌کند.

شبکه Astar ماشین مجازی اتریوم با دانش صفر (zkEVM) Astar را معرفی کرد، یک زنجیره لایه ۲ ماشین مجازی اتریوم با دانش صفر، که با همکاری Polygon Labs و با استفاده از کیت توسعه زنجیره‌ای که اخیراً منتشر شده، راه‌اندازی شد.

شبکه Manta همراه با Pacific Alpha Mainnet، پس از دو ماه استفاده از شبکه آزمایشی، به شبکه اصلی رفت. شبکه Manta امکان ادغام و استقرار آسان فناوری دانش صفر را در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز فراهم می‌کند.

بخوانید  کمک‌ های بایننس به کاربران زلزله‌زده خود در مراکش

لیکوئید استیکینگ در کازماس

Cosmos Hub ارتقا Gaia V12 خود را در این هفته با موفقیت به پایان رساند و امکان لیکوئید استیکینگ را برای کازماس فراهم کرد. سهامداران اکنون می‌توانند توکن‌های ATOM خود را به صورت لیکوئید استیک کنند، و به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون منتظر ماندن برای دوره آزاد شدن، استیک را به پایان برسانند.

پروتکل لیکوئید استیکینگ اتریوم، Lido Finance، با همکاری نوترون و اکسلار، stETH را در کازماس رونمایی می‌کند و به نقدینگی wstETH اجازه می‌دهد در اکوسیستم کازماس جریان یابد.

راه حل پل زدن و سواپ کراس‌چین، Squid Router، در کازماس مستقر شده و ۴۸ زنجیره کازماس را به ۱۴ زنجیره ماشین مجازی اتریوم (EVM) متصل می‌کند. کاربران اکنون می‌توانند توکن‌ها را در EVM و کازماس سواپ و انتقال دهند.

یک هفته دیگر، یک ایردراپ دیگر

با راه‌اندازی شبکه اصلی لایه دو زنجیره هوشمند بایننس، opBNB، کاربرانی که کمپین شبکه آزمایشی را تکمیل کرده‌اند، از ۱۵ تا ۲۰ سپتامبر واجد شرایط مینت NFT در شبکه opBNB خواهند بود.

بخوانید  فروش تعهدی و چیدمان کلاسیک در صرافی نوبیتکس!

صرافی غیرمتمرکز استارک نت، پروتکل ZKX، توکن خود، ZKX، و توکنومیک را با ۱۵% اختصاص به دو ایردراپ بماسبق قفل شده به کامیونتی اعلام کرد.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617031

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها