تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :مزایای معامله با اسمارت مانی

  • کد خبر : 2602637
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۷
لورس :مزایای معامله با اسمارت مانی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مزایای معامله با اسمارت مانی شاید شما نیز به این مشکل خورده اید که مارکت بر اساس چه الگوریتمی پیشروی می کند و چگونه می توان این الگوریتم را آموزش دید؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوییم که مارکت الزاما به دنبال نقدینگی است و این لیکوئیدیتی یا نقدینگی است که به مارکت جهت می دهد. حال باید بدانید که سبک اسمارت مانی همان چیزی است که به دنبال آن بودید و می تواند شما را در این مسیر بسیار کمک کند؛ در ادامه به معرفی اسمارت مانی یا پول هوشمند می پردازیم تا شما بتوانید بهترین دوره اسمارت مانی را پیدا کنید.
اسمارت مانی چیست؟ پول هوشمند سرمایه ای است که توسط سرمایه گذاران نهادی، صاحبان بازار، بانک های مرکزی، صندوق ها و سایر متخصصان مالی در بازار قرار می گیرد. به اصطلاح این اشخاص را بزرگان مارکت می دانند چرا که پول بزرگ را در اختیار دارند و با همین پول بزرگ می توانند به مارکت جهت بدهند؛ پول هوشمند یا همان اسمارت مانی (Smart money) به نیرویی اشاره دارد که بر بازارهای مالی تأثیر می گذارد و آنها را به حرکت در می آورد که اغلب توسط اقدامات بانک های مرکزی هدایت می شود. اصطلاح “پول هوشمند” از قمارباز..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مزایای معامله با اسمارت مانی

شاید شما نیز به این مشکل خورده اید که مارکت بر اساس چه الگوریتمی پیشروی می کند و چگونه می توان این الگوریتم را آموزش دید؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوییم که مارکت الزاما به دنبال نقدینگی است و این لیکوئیدیتی یا نقدینگی است که به مارکت جهت می دهد. حال باید بدانید که سبک اسمارت مانی همان چیزی است که به دنبال آن بودید و می تواند شما را در این مسیر بسیار کمک کند؛ در ادامه به معرفی اسمارت مانی یا پول هوشمند می پردازیم تا شما بتوانید بهترین دوره اسمارت مانی را پیدا کنید.

بخوانید  بهترین والت های مونرو در سال 2023 آشنا شوید

اسمارت مانی چیست؟

پول هوشمند سرمایه ای است که توسط سرمایه گذاران نهادی، صاحبان بازار، بانک های مرکزی، صندوق ها و سایر متخصصان مالی در بازار قرار می گیرد. به اصطلاح این اشخاص را بزرگان مارکت می دانند چرا که پول بزرگ را در اختیار دارند و با همین پول بزرگ می توانند به مارکت جهت بدهند؛ پول هوشمند یا همان اسمارت مانی (Smart money) به نیرویی اشاره دارد که بر بازارهای مالی تأثیر می گذارد و آنها را به حرکت در می آورد که اغلب توسط اقدامات بانک های مرکزی هدایت می شود. اصطلاح “پول هوشمند” از قماربازانی می آید که دانش عمیقی از ورزشی که روی آن شرط بندی می کردند داشتند که عموم مردم قادر به استفاده از آن نبودند. دنیای سرمایه گذاری نیز به این مفهوم بسیار شبیه است. مردم تصور می کنند که پول هوشمند توسط کسانی سرمایه گذاری می شود که درک کامل تری از بازار دارند یا با اطلاعاتی که یک سرمایه گذار عادی نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند. به این ترتیب طبیعی است که نوع معامله کردن این بزرگان بازار با نوع معامله کردن شما و سایر تریدرها متفاوت باشد.

بخوانید  آموزش تحلیل تکنیکال؛ امواج الیوت و سطوح فیبوناچی – بخش نهم

چرا باید سبک اسمارت مانی را یاد بگیریم؟

احتمالا شما که در بازارهای مالی فعالیت داشته اید با سبک های مختلفی آشنا شده اید که چندین سال شیوه معامله گران برتر بوده است اما بنا به هر دلیلی نتوانسته اید نتیجه دلخواه خود را از این بازار بگیرید. همانطور که گفته شد شیوه اسمارت مانی به شما دیدگاه عمیقی نسبت به حتی کوچک ترین تحرکات بازار خواهد داد و پس از مدتی می توانید استراتژی معامله گری خود را با استفاده از اسمارت مانی طراحی کنید؛ می توان گفت اسمارت مانی یکی از برترین شیوه های معامله گری در تمامی بازارهای مالی می باشد که درحال حاضر مورد استفاده معامله گران خبره فارکس, کریپتو و … میباشد.

چه مباحثی را باید در اسمارت مانی یاد گرفت؟

هدف اسمارت مانی این است که شما بدانید نقدینگی کجاست؟ به گفته جناب مایکل (بنیان گذار سبک ICT) اگر نمی دانید نقدینگی چیست، بدانید که خودتان نقدینگی هستید! نقدینگی جاییست که استاپ بیشتر معامله گران آنجاست. اینکه آیا واقعا بازار به استاپ چند دلاری شما کاری دارد یا ندارد نیز همچنان سوال خیلی از تریدرهای بازارهای مالیست؛ اما باید گفت که مهم نیست که به استاپ شما کاری دارد یا ندارد. مهم این است که بازار به این شکل در حال پیشروی است؛ حال آیا سبک های قدیمی در بین عام مردم جا افتاده اند یا سبک های مدرن و جدید؟ قطعا جواب به این سوال می تواند به شما این نکته را بیاموزد که استاپ گذاری این افراد توسط بزرگان بازار یا همان بانک ها شکار خواهد شد.

بخوانید  بازی‏‏‏‏‏‌خوانی در بازار رمزارزها

تشخیص روند اولین چیزی است که باید برای خودتان مشخص کنید

تشخیص روند اولین چیزی است که باید برای خودتان مشخص کنید
تشخیص روند اولین چیزی است که باید برای خودتان مشخص کنید

بدانید بازار صعودی است یا نزولی، این به معاملات شما بسیار کمک می کند؛ تشخیص روند در سبک اسمارت مانی همچون تشخیص روند در سبک کلاسیک است یعنی در روند صعودی، قیمت سقف و کف های بالاتر از هم می زند و به نظر خریداران احترام می گذارد که به آن ناحیه تقاضا نیز می گوییم. طبیعتا ادامه روند صعودی به شرط شکسته شدن سطوح و کشف قله های جدید ادامه پیدا می کند. در روندهای نزولی قاعدتا کف ها و سقف های پایین تر از هم ایجاد می شود که در این مرحله قیمت به نظر فروشندگان احترام می گذارد که به آن محدوده عرضه می گوییم. ادامه روند نزولی منوط بر شکسته شدن کف قبلی است، به شکست سقف قبلی در روند صعودی و شکست کف قبلی در روند نزولی BMS می گویند، این به معنی آن است قیمت توانسته است ساختار قبل را بریک اوت کند و بشکند.

بخوانید  اندازه قرارداد یا contract size چیست و چه استفاده‌ای در فارکس دارد؟

پس از اینکه توانستید ساختار را شناسایی کنید در جهت ساختار معامله خواهید کرد اما در روند صعودی، کجا باید بخریم و در روند نزولی کجا باید فروش بزنیم؟ پاسخ ساده است، همه چیز از شروع صعود و ریزش لگ قبل بدست می آید، قیمت پس از چه کندل ضعیف صعودی یا کندل رنگ مخالفی صعود کرده است، این ناحیه ورود برای شماست؛ اسم این ناحیه اوردر بلاک است. شما می توانید با استفاده از مدیریت سرمایه و همچنین مدیریت ریسک در این محدوده ورود خوبی داشته باشید اما استاپ لاس شما کجاست؟ استاپ و حد ضرر شما باید پشت ناحیه ورود شما یعنی اوردر بلاک قرار گیرد.

چه زمانی روند تغییر می کند؟

چنج آف کاراکتر یا به اصطلاح CHOCH به معنای تغییر ساختار در بازار است، شناخت CHOCH ها می تواند برای شما بسیار سودآور باشد، این را زمانی میبینید که قیمت در حین اینکه سقف و کف بالاتر را می زند دیگر توانایی ادامه این حرکتش را نداشته و کف یا سقف قبلی خود را می شکند و این آغاز تغییر روند است.

بخوانید  تحلیل ارز زد کش

درآمدزایی با سبک اسمارت مانی

درآمدزایی با سبک اسمارت مانی
درآمدزایی با سبک اسمارت مانی

شما با تسلط داشتن به سبک اسمارت مانی می ‌توانید به راحتی و با کمترین ضرر درآمدزایی کنید. این روش به تریدر کمک می ‌کند تا در کسری از ثانیه به درآمد بالایی در بازارهای مالی بزرگ مانند ارزهای دیجیتال دست یابد. ستاپ‌ های معاملاتی سبک اسمارت مانی، حد ضرر خیلی کوچک و در عین حال حد سود بسیار بزرگی دارند. از این رو بیشتر معاملات شما با سودهای کلان بسته می‌ شود

آیا بهترین سبک این است و نمی توان با سایر سبک های دیگر کسب سود کرد؟

در جواب به شما باید بگوییم که اسمارت مانی تنها سبکی نیست که می تواند به شما در کسب سود کمک کند، چراکه الزام سود مستمر داشتن استراتژی، مدیریت سرمایه و همچنین مدیریت ریسک می باشد؛ دلیل اینکه اسمارت مانی محبوب شده است این بوده که شما از دید گرداننده بازار در حال شکل گیری کندل ها هستید و این می تواند به شما در جهت سود بیشتر بسیار کمک کند. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این سبک، کوچک بودن استاپ شماست و شما می توانید با ریواردهای بزرگی معاملات خود را به پایان برسانید. این دلیلی است که این سبک بسیار پرطرفدار شده است؛ استراتژی های متصل به این سبک نیز زیاد است که می توانید با توجه به شخصیت معامله گری خود از میان آن ها چند عددی را انتخاب کرده و با توجه به اصل مدیریت سرمایه از آن استفاده کنید.

بخوانید  بررسی رویدادهای مهم پیش روی قیمت بیت کوین در یک سال آینده
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها