تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :مشارکت کاردانو و پولکادات در انقلاب Web3

  • کد خبر : 2629699
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو و پولکادات در حال همکاری با یکدیگر هستند تا نحوه‌ی کار بلاک‌چین‌ها را در Web3 تغییر دهند. هدف آن‌ها حل مشکلات مربوط به امنیت، توکنومیک، قابلیت همکاری و بهبود دنیای بلاک‌چین است.
خلاصه‌ی خبر کاردانو از Substrate، پایه و اساس Polkadot SDK، برای ساخت پروژه‌ی “زنجیره‌ی شریک” خود استفاده خواهد کرد. زنجیره‌های شریک با ترکیب فناوری ماژولار با نقاط قوت کاردانو، نحوه‌ی راه‌اندازی بلاک‌چین‌های جدید را متحول خواهند کرد. امنیت توسط Stake Pool Operators تضمین می‌شود و پل‌های trustless، زنجیره‌های شریک را به کاردانو متصل می‌کنند. اتحاد کاردانو و پولکادات برای تکامل Web3 مشارکت پیشگامانه‌ی کاردانو و پولکادات قرار است دنیای وب ۳ را تغییر دهد و سطوح جدیدی از قابلیت همکاری و مقیاس‌پذیری بلاک‌چین را به ارمغان بیاورد.
چشم‌انداز کاردانو برای دنیای بلاک‌چین به‌هم‌پیوسته Input Output Global یا IOG در یک پست وبلاگ دیدگاه خود را برای ادغام زنجیره‌های شریک در اکوسیستم کاردانو به اشتراک گذاشت. چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار و مدیر عامل IOG، چارچوبی را معرفی کرد که به توسعه‌دهندگان و اعتباردهندگان این امکا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو و پولکادات در حال همکاری با یکدیگر هستند تا نحوه‌ی کار بلاک‌چین‌ها را در Web3 تغییر دهند. هدف آن‌ها حل مشکلات مربوط به امنیت، توکنومیک، قابلیت همکاری و بهبود دنیای بلاک‌چین است.

خلاصه‌ی خبر

  • کاردانو از Substrate، پایه و اساس Polkadot SDK، برای ساخت پروژه‌ی “زنجیره‌ی شریک” خود استفاده خواهد کرد.
  • زنجیره‌های شریک با ترکیب فناوری ماژولار با نقاط قوت کاردانو، نحوه‌ی راه‌اندازی بلاک‌چین‌های جدید را متحول خواهند کرد.
  • امنیت توسط Stake Pool Operators تضمین می‌شود و پل‌های trustless، زنجیره‌های شریک را به کاردانو متصل می‌کنند.

اتحاد کاردانو و پولکادات برای تکامل Web3

مشارکت پیشگامانه‌ی کاردانو و پولکادات قرار است دنیای وب ۳ را تغییر دهد و سطوح جدیدی از قابلیت همکاری و مقیاس‌پذیری بلاک‌چین را به ارمغان بیاورد.

چشم‌انداز کاردانو برای دنیای بلاک‌چین به‌هم‌پیوسته

Input Output Global یا IOG در یک پست وبلاگ دیدگاه خود را برای ادغام زنجیره‌های شریک در اکوسیستم کاردانو به اشتراک گذاشت. چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار و مدیر عامل IOG، چارچوبی را معرفی کرد که به توسعه‌دهندگان و اعتباردهندگان این امکان را می‌دهد تا از نقاط قوت و فناوری‌های پیشرفته‌ی کاردانو برای ایجاد زنجیره‌های شریک بهینه استفاده کنند. این زنجیره‌های شریک نحوه‌ی راه‌اندازی و عملکرد بلاک‌چین‌های جدید را تغییر می‌دهند و از امنیت، نقدینگی و قابلیت اطمینان کاردانو بهره‌مند می‌شوند.

طراحی منحصربه‌فرد کاردانو، لایه‌ی تسویه کاردانو (CSL) را از لایه‌ی محاسباتی کاردانو (CCL) جدا می‌کند. CSL به عنوان یک لایه‌ی حل و فصل میان‌زنجیره‌ای قوی و مقیاس‌پذیر عمل می‌کند. با زنجیره‌های شریک، شبکه‌ها انعطاف‌پذیری لازم برای ساخت لایه‌های محاسباتی خود را با استفاده از یک چارچوب ماژولار به دست می‌آورند در حالی که همچنان از قدرت CSL برای تسویه در زنجیره‌ها استفاده می‌کنند.

هم‌افزایی بین کاردانو و پولکادات

این رویکرد ماژولار، همراه با Substrate، تضمین می‌کند که زنجیره‌های شریک می‌توانند هر پروتکل توافقی را اجرا و الزامات پروژه Minotaur را برآورده کنند. این کاملاً با دیدگاه کاردانو از یک دنیای بلاک‌چین قابل همکاری هماهنگ است. اولین بلاک‌چینی که این چارچوب را پیاده‌سازی کرد Midnight است، یک بلاک‌چین متمرکز بر حفاظت از داده توسط IOG. این رویکرد امکان سفارشی‌سازی انعطاف‌پذیر ترکیب منابع برای پروتکل‌های اجماع را فراهم می‌کند.

حل چالش‌ها در فضای بلاک‌چین

این مشارکت به چالش‌های حیاتی در فضای بلاک‌چین، از جمله قابلیت همکاری، امنیت، توکنومیک و وابستگی به فروشنده می‌پردازد. امنیت توسط Stake Pool Operators یا SPOs حفظ می‌شود و پروتکل اجماع Minotaur به اعتبارسنجی‌های بلاک‌چین‌های مختلف اجازه مشارکت می‌دهد. انتظار می‌رود که هزینه‌های Babel چالش‌های توکنومیک را حل کند و از جبران خسارت SPOها در ADA اطمینان حاصل کند. پل‌های Trustless، زنجیره‌های شریک را به کاردانو متصل می‌کنند و قابلیت همکاری یکپارچه را تسهیل می‌کنند.

ADA در حال حاضر با قیمت ۰٫۳۵۴ دلار معامله می‌شود.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها