تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :مشارکت OKX و سولانا موبایل، Web3 را به تلفن‌های همراه می‌آورد

  • کد خبر : 2619466
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

OKX با Solana Mobile همکاری می‌کند تا با اضافه کردن برنامه‌ی OKX به فروشگاه dAPP تلفن‌های هوشمند Saga، دسترسی به Web3 را برای کاربران راحت‌تر کند.
خلاصه‌ی خبر برنامه OKX در فروشگاه dApp Solana Saga راه‌اندازی شد. دسترسی به OKX از طریق Solana Saga دسترسی به Web3 را گسترش می‌دهد. در ماه آوریل، Solana Saga، یک گوشی هوشمند مناسب کریپتو، معرفی شد. این محصول، نگهداری از دارایی‌های کریپتو و دسترسی ایمن به dAppهای بومی Web3 را ارائه می‌دهد. OKX برای افزایش دسترسی به Web3 به Solana Mobile می پیوندد صرافی رمزارز OKX، با Solana Mobile برای پیشبرد دسترسی به Web3 همکاری کرده است. برنامه‌ی OKX اکنون در فروشگاه dApp گوشی هوشمند Web3 سولانا یعنی Saga در دسترس است.
دسترسی بهتر Web3 برای کاربران Saga OKX با افتخار جایگاه خود را به عنوان یکی از صرافی‌های پیشگام در ارائه‌ی برنامه‌ی خود از طریق تلفن هوشمند Solana Web3 نشان می‌دهد. این مشارکت به کاربران ساگا امکان دسترسی به محصولات OKX را می‌دهد و آن‌ها را به دنیای Web3 وصل می‌کند. جیسون لاو، مدیر ارشد نوآوری OKX، بیان کرد:
این مشارکت پتانسیل بی‌حد و حصر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

OKX با Solana Mobile همکاری می‌کند تا با اضافه کردن برنامه‌ی OKX به فروشگاه dAPP تلفن‌های هوشمند Saga، دسترسی به Web3 را برای کاربران راحت‌تر کند.

خلاصه‌ی خبر

  • برنامه OKX در فروشگاه dApp Solana Saga راه‌اندازی شد.
  • دسترسی به OKX از طریق Solana Saga دسترسی به Web3 را گسترش می‌دهد.
  • در ماه آوریل، Solana Saga، یک گوشی هوشمند مناسب کریپتو، معرفی شد. این محصول، نگهداری از دارایی‌های کریپتو و دسترسی ایمن به dAppهای بومی Web3 را ارائه می‌دهد.

OKX برای افزایش دسترسی به Web3 به Solana Mobile می پیوندد

صرافی رمزارز OKX، با Solana Mobile برای پیشبرد دسترسی به Web3 همکاری کرده است. برنامه‌ی OKX اکنون در فروشگاه dApp گوشی هوشمند Web3 سولانا یعنی Saga در دسترس است.

دسترسی بهتر Web3 برای کاربران Saga

OKX با افتخار جایگاه خود را به عنوان یکی از صرافی‌های پیشگام در ارائه‌ی برنامه‌ی خود از طریق تلفن هوشمند Solana Web3 نشان می‌دهد. این مشارکت به کاربران ساگا امکان دسترسی به محصولات OKX را می‌دهد و آن‌ها را به دنیای Web3 وصل می‌کند. جیسون لاو، مدیر ارشد نوآوری OKX، بیان کرد:

این مشارکت پتانسیل بی‌حد و حصر Web3 را نشان می‌دهد. با ادغام مجموعه‌ی محصولات نسل بعدی OKX با Solana Saga، ما به طور چشمگیری دسترسی روزمره به آینده‌ی باز و غیرمتمرکز را که Web3 امکان‌پذیر می‌کند، گسترش می‌دهیم.

به سوی آینده با سولانا ساگا

در آوریل ۲۰۲۳، Solana Mobile، زیرمجموعه‌ی Solana Labs، از تلفن هوشمند مخصوص کریپتوی Saga رونمایی کرد که فروش عمومی آن از ۸ مه آغاز شد. Saga از طریق Seed Vault با سخت‌افزار قوی و رمزگذاری AES از کلیدهای خصوصی محافظت می‌کند. علاوه بر این، کاربران Saga دسترسی یکپارچه به dApps بومی Web3 دارند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها