تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :مشکل بزرگ در ۶۶٪ از قراردادهای هوشمند برتر Base

  • کد خبر : 2627400
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۶۶% از قراردادهای هوشمند پرمصرف گس در Base، مانند Friend.tech، فاقد تأیید اعتبار هستند و باعث نگرانی در مورد امنیت می‌شوند.
خلاصه‌ی خبر ۱۴ مورد از ۲۱ مورد یا ۶۶% از قراردادهای هوشمند برتر مصرف‌کننده‌ی گس در Base تأیید نشده است. tech، یکی از مصرف‌کنندگان عمده‌ی گس، شاهد کاهش ۴۷ درصدی در هزینه‌های گس بود که احتمالاً نشان‌دهنده‌ی کاهش معاملات است. قراردادهای تایید نشده با افزایش قابل توجه کارمزد نگرانی‌های امنیتی را ایجاد می‌کنند، زیرا منشا و کیفیت کد آن‌ها نامشخص است. افزایش قراردادهای هوشمند تاییدنشده یک روند نگران‌کننده درپلتفرم قرارداد هوشمند Base که در آن ۶۶٪ از قراردادهای برتر مصرف‌کننده‌ی گس تأیید نشده‌اند، ظاهر شده است. همانطور که روند اخیر هزینه‌های گس نشان می‌دهد این قراردادهای تأییدنشده همچنین از جمله فعال‌ترین قراردادهایی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مساله سؤالات امنیتی مهمی را در جامعه کریپتو ایجاد می‌کند.
Friend.tech پیشتاز است Friend.tech از ۲۴ اکتبر برترین مصرف‌کننده‌ی گس در Base بوده است. این پلتفرم کاربران را قادر می‌سازد تا کلیدهای خود را برای دسترسی به مح..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۶۶% از قراردادهای هوشمند پرمصرف گس در Base، مانند Friend.tech، فاقد تأیید اعتبار هستند و باعث نگرانی در مورد امنیت می‌شوند.

خلاصه‌ی خبر

  • ۱۴ مورد از ۲۱ مورد یا ۶۶% از قراردادهای هوشمند برتر مصرف‌کننده‌ی گس در Base تأیید نشده است.
  • tech، یکی از مصرف‌کنندگان عمده‌ی گس، شاهد کاهش ۴۷ درصدی در هزینه‌های گس بود که احتمالاً نشان‌دهنده‌ی کاهش معاملات است.
  • قراردادهای تایید نشده با افزایش قابل توجه کارمزد نگرانی‌های امنیتی را ایجاد می‌کنند، زیرا منشا و کیفیت کد آن‌ها نامشخص است.

افزایش قراردادهای هوشمند تاییدنشده

یک روند نگران‌کننده درپلتفرم قرارداد هوشمند Base که در آن ۶۶٪ از قراردادهای برتر مصرف‌کننده‌ی گس تأیید نشده‌اند، ظاهر شده است. همانطور که روند اخیر هزینه‌های گس نشان می‌دهد این قراردادهای تأییدنشده همچنین از جمله فعال‌ترین قراردادهایی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مساله سؤالات امنیتی مهمی را در جامعه کریپتو ایجاد می‌کند.

Friend.tech پیشتاز است

Friend.tech از ۲۴ اکتبر برترین مصرف‌کننده‌ی گس در Base بوده است. این پلتفرم کاربران را قادر می‌سازد تا کلیدهای خود را برای دسترسی به محتوای انحصاری مبادله کنند. Friend.tech علیرغم تسلط، کاهش قابل توجهی در هزینه‌های گس تجربه کرده که حاکی از کاهش احتمالی فعالیت معاملاتی است.

افزایش قراردادهای تایید نشده

قراردادهای تایید نشده در Base شاهد افزایش قابل توجه هزینه‌ها در ماه گذشته بوده است. یک قرارداد شاهد افزایش ۱۶۹۰ درصدی کارمزدها بود. این قراردادها فاقد تأیید شخص ثالث هستند، و در مورد منشأ آن‌ها و خطرات امنیتی احتمالی، مانند کدهای مخربی که می‌توانند آدرس‌های کاربران را به خطر بیندازند، نگرانی‌هایی وجود دارد. دنیای کریپتو باید به این نگرانی‌های فزاینده رسیدگی کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها