تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

لورس :مطمئن ترین روش برای سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲!

  • کد خبر : 2597602
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لورس :مطمئن ترین روش برای سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :در چند سال اخیر افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در مناطق اطراف تهران هستند، این افراد میدانند که با خرید ویلا یا زمین یک سرمایه گذاری بزرگ و پر سود انجام داده اند. کردان منطقه ای فوق العاده و خوش آب و هوا در اطراف شهر های […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در چند سال اخیر افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در مناطق اطراف تهران هستند، این افراد میدانند که با خرید ویلا یا زمین یک سرمایه گذاری بزرگ و پر سود انجام داده اند. کردان منطقه ای فوق العاده و خوش آب و هوا در اطراف شهر های تهران و کرج است، این منطقه زیبا و چشم نواز در فاصله ۶۵ کیلومتری تهران قرار گرفته است. اکثر مردم منطقه کردان را به واسطه ویلاهای شیک و لاکچری که درونش وجود دارند میشناسند. اغلب سرمایه گذاران ساکن تهران به دنبال خرید زمین یا ویلا در کردان هستند و میدانند اگر در این منطقه جذاب زمین یا ویلایی بخرند به سود بی نظیری دست پیدا میکنند. کردان ماننده یک شهر به چند منطقه و هر یک از این مناطق به چند روستا تقسیم میشود. مناطق اصلی و بزرگ کردان را میتوان به نام های سهیلیه، تهراندشت و چهارباغ اشاره کرد که هریک از این مناطق به شهرک ها و روستاهای کوچک و باصفا تقسیم میشوند.اگر میخواهید از قیمت ویلا در سهیلیه کرج باخبر شوید بر روی آدرس https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ کیلیک کنید و همچنین میتوانید برای خرید ویلا در منطقه سهیلیه نیز اقدام نمایید.اکثر ساکنین پایتخت فکر میکنند که ویلاهای کردان قیمت بالا و دست نیافتنی دارند، اما این طرز فکر اشتباه است، قیمت ویلا در کردان از ۳ میلیارد تومان شروع و تا ۵۰ میلیارد تومان هم میرسد. در کردان مکان های گردشگری زیادی وجود دارد که معروف ترین آنها رودخانه کردان، پل بانو صحرا، دهکده تفریحی کردان، سایت پرواز کردان و باشگاه سوارکاری در کردان است. یکی از ویژگی های فوق العاده کردان آب و هوای معتدل و خنک این منطقه است، که این ویژگی بی نظیر سبب شده تا کردان بسیار مورد توجه ساکنین تهرانی و کرجی قرار بگیرد. کردان در فصل های ابتدایی سال آب و هوایی معتدل و خنک دارد که بهترین موقعیت را برای فرار از گرمای شهری برای ساکنین کلان شهر ها ایجاد کرده است. حتی کردان در فصل های پایانی سال سرمای شدیدی ندارد و مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت است. اگر قصد خرید ویلا در کردان را دارید یا میخواهید از وضعیت قیمت ویلا در کردان باخبر شوید ، با ورود به سایت زاویلا میتوانید نیاز خود را برطرف کنید زیرا این سایت از معتبر ترین و فعالترین سایت های حال حاضر در منطقه کردان است.

اما ما در این ادامه مقاله میخواهیم به شما لاکچری ترین مناطق کردان را معرفی کنیم و قیمت ویلا در این مناطق را بررسی کنیم، پس تا پایان مارا همراهی کنید.

مطمئن ترین روش برای سرمایه گذاری در سال 1402!

شهرک طاووسیه لاکچری ترین منطقه کردان

طاووسیه یکی قدیمی ترین و لاکچری ترین شهرک های ویلایی منطقه کردان کرج است، طاووسیه را میتوان به عنوان برجسته ترین بهترین شهرک کردان برای سرمایه گذاری انتخاب کرد. یکی از دلایلی که باعث شده تا طاووسیه جزو یکی از قطب های سرمایه گذاری کردان باشد، نزدیکی این منطقه لاکچری به اتوبان است. فاصله شهرک طاووسیه تا تهران حدود ۴۰ کیلومتر است و طاووسیه نزدیک ترین منطقه کردان به تهران است. قیمت ویلا در طاووسیه بستگی به امکانات و موقعیت آن ویلا دارد، قیمت ویلا در طاووسیه از ۱۰ میلیارد شروع و تا ۷۰ میلیارد تومان هم میرسد. امکانات ویلاهای طاووسیه را میتوان به سند تک برگ، مجوز ساخت، انشعابات قانونی، استخر چهارفصل، روف گاردن، فوتبال دستی، هاکی روی میز، آبنما و آتشنما اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید ویلا در طاووسیه را دارید یا میخواهید از وضعیت به روز قیمت ویلا و زمین در طاووسیه کرج باخبر شوید کافیست بر روی تارنمای https://zavilla.ir/l/tavoosieh/ کلیک کنید تا مستقیما به بخش ویلای طاووسیه سایت زاویلا بروید. شما میتوانید در سایت زاویلا ویلای مد نظر خود را در طاووسیه پیدا کنید و برای خرید آن اقدام کنید.

اگر تصمیم دارید تا از منطقه طاووسیه دیدن کنید کافیست پس از گذر از عوارضی تهران-کرج وارد خروجی کردان شوید و با رد کردن جاده علی خان سلطانی به شهرک شیک و جذاب طاووسیه میرسید.

زعفرانیه انتخاب دوم برای یک سرمایه گذاری بی خطر

زعفرانیه منطقه ای سرسبز و بکر که در منطقه سهیلیه قرار گرفته است. این منطقه هم ماننده طاووسیه از قدمت بالا و ویلاهای لاکچری بهره میبرد. اکثر ویلاهای زعفرانیه را مهندسان نام دار و معروفی با معماری های خاص و روز دنیا ساخته شده اند. زعفرانیه سهیلیه در فاصله ۷۰ کیلومتری تهران و فاصله کرج تا زعفرانیه حدود ۳۰ کیلومتر است. قیمت ویلا در زعفرانیه هماننده طاووسیه بسته به موقعیت ویلا و امکانات داخل آن است. قیمت ویلا در زعفرانیه از ۱۰ میلیارد تومان شروع میشود و تا ۲۰ میلیارد تومان میرسد. نکات مثبت زعفرانیه که باعث شده تا مورد توجه سرمایه گذاران زیادی قرار بگیرد را میتوان به تفکیک شدن قطعات، سند دار بودن، دریافت سریع مجوز ساخت، امنیت بالای منطقه و نزدیکی به کلان شهر های تهران و کرج اشاره کرد. چنانچه قصد خرید ویلا در زعفرانیه کرج را دارید یا میخواهید از اخبار قیمت ویلا و زمین در زعفرانیه کردان باخبر باشید کافیست بر روی لینک https://zavilla.ir/l/zaferanieh/ کلیک کنید تا به صفحه ویلا زعفرانیه زاویلا بروید و از ویلاها و امکانات آنها دیدن کنید.

مطمئن ترین روش برای سرمایه گذاری در سال 1402!

محبوب ترین سایت خرید ویلا در کردان

اگر تصمیمتان برای خرید ویلا در کردان یا مناطق طاووسیه یا زعفرانیه نهایی شده است، یا ویلاهای این مناطق با بودجه شما همخوانی نداشت یا ویلای مد نظر خود را در این مناطق پیدا نکردید کافیست با مشاورین سایت زاویلا با شماره ۰۹۱۲۶۹۰۲۹۰۱ تماس برقرار بگیرید یا در واتساپ پیامی ارسال کنید تا به بهترین نتیجه برسید.

زاویلا محبوب ترین و معروف ترین املاک در حوزه خرید ویلا در کردان است، در سایت زاویلا مشاوران و کارشناسان باتجربه و مجربی وجود دارد که آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. چنانچه میخواهید به سایت زاویلا مراجعه کنید کافیست در موتور جستجو گر خود ماننده گوگل کلمه zavilla.ir  را سرچ کنید تا سایت زاویلا برای شما اجرا شود، حتما از این سایت دیدن کنید و از امکانات و مشاوره رایگان این سایت استفاده کنید.

زاویلا در کنار شماست…

 

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها