تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :معاون ریپل می‌گوید ۲ سال آینده می‌تواند نقطه اوج برای پذیرش انبوه کریپتو باشد

  • کد خبر : 2604162
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
لورس :معاون ریپل می‌گوید ۲ سال آینده می‌تواند نقطه اوج برای پذیرش انبوه کریپتو باشد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

معاون ریپل می‌گوید: ۲ سال آینده می‌تواند نقطه اوج برای پذیرش انبوه کریپتو باشد به گزارش زوم ارز، یکی از مدیران ریپل جدول زمانی پیش بینی شده ای را برای پذیرش گسترده راه حل های رمزنگاری و بلاک چین ارائه کرده است.
اخیرا، Emi ​​Yoshikawa، معاون استراتژی شرکت در Ripple، گفت که دو سال آینده می تواند نقطه عطفی برای پذیرش انبوه رمزارز باشد. . یوشیکاوا این احساس را در حین طرح سوالاتی از اعضای میزگرد در Ripple Consensus بیان کرد.
اینفلوئنسر برجسته XRP Crypto Eri بخشی از مصاحبه را با جامعه رمزنگاری به اشتراک گذاشت.
۳۰۰ حرفه ای با پرداخت های رمزنگاری موافقت کردند در طول مصاحبه، یوشیکاوا بینش های کلیدی در مورد وضعیت بلاک چین در صنعت پرداخت ارائه داد. به ویژه، او نقاط داده را از گزارش پرداختی که ریپل اخیرا با همکاری شورای پرداخت سریعتر ایالات متحده منتشر کرده است، به اشتراک گذاشت.
طبق اظهارات معاون، ریپل از ۳۰۰ متخصص پرداخت در ۴۵ کشور نظرسنجی کرد. هدف این بود که وضعیت فعلی پرداخت‌های بلاک چین را از دیدگاه متخصصان ارزیابی کنیم. این نظرسنجی همچنین با هدف به دست آوردن بینشی در مورد مزایا و چالش های..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

معاون ریپل می‌گوید: ۲ سال آینده می‌تواند نقطه اوج برای پذیرش انبوه کریپتو باشد

به گزارش زوم ارز، یکی از مدیران ریپل جدول زمانی پیش بینی شده ای را برای پذیرش گسترده راه حل های رمزنگاری و بلاک چین ارائه کرده است.

اخیرا، Emi ​​Yoshikawa، معاون استراتژی شرکت در Ripple، گفت که دو سال آینده می تواند نقطه عطفی برای پذیرش انبوه رمزارز باشد. . یوشیکاوا این احساس را در حین طرح سوالاتی از اعضای میزگرد در Ripple Consensus بیان کرد.

اینفلوئنسر برجسته XRP Crypto Eri بخشی از مصاحبه را با جامعه رمزنگاری به اشتراک گذاشت.

۳۰۰ حرفه ای با پرداخت های رمزنگاری موافقت کردند

در طول مصاحبه، یوشیکاوا بینش های کلیدی در مورد وضعیت بلاک چین در صنعت پرداخت ارائه داد. به ویژه، او نقاط داده را از گزارش پرداختی که ریپل اخیرا با همکاری شورای پرداخت سریعتر ایالات متحده منتشر کرده است، به اشتراک گذاشت.

بخوانید  با انواع بلاکچین و کاربرد هرکدام آشنا شوید

طبق اظهارات معاون، ریپل از ۳۰۰ متخصص پرداخت در ۴۵ کشور نظرسنجی کرد. هدف این بود که وضعیت فعلی پرداخت‌های بلاک چین را از دیدگاه متخصصان ارزیابی کنیم. این نظرسنجی همچنین با هدف به دست آوردن بینشی در مورد مزایا و چالش های بلاک چین انجام شد.

جالب توجه است که این گزارش فاش کرد که ۱۰۰٪ از پاسخ دهندگان به مزایای استفاده از بلاک چین و ارزهای دیجیتال در فرآیندهای پرداخت اذعان داشتند.

همچنین، طبق گفته یوشیکاوا، ۹۷ درصد از متخصصان بر این باور بودند که بلاک چین و رمزارز در سه سال آینده به طور قابل‌توجهی بر سیستم‌های پرداخت تأثیر خواهند گذاشت.

بر اساس داده‌ها، معاون ریپل تاکید کرد که صنعت دیگر استفاده از بلاک چین و رمزنگاری را زیر سوال نمی‌برد. در عوض، تمرکز روی تعیین «زمان» و «چگونه» یکپارچه‌سازی رمزنگاری‌ها تغییر کرده است.

علاوه بر این، یوشیکاوا بر احساسات در حال تحول در صنعت پرداخت تاکید کرد. او یادآور شد که هفت سال پیش در مورد ارتباط بلاک چین و ارزهای رمزپایه در بخش پرداخت ها تردید وجود داشت.

بخوانید  هاردفورک استانبول اتریوم با موفقیت اجرا شد

اما، به گفته او، این تردید دیگر وجود ندارد. به قول او:

«وقتی هفت سال پیش در ریپل شروع به کار کردم، هنوز شک و تردیدهای زیادی وجود داشت که آیا صنعت پرداخت واقعاً به بلاک چین یا رمزنگاری نیاز دارد. اما ما دیگر آن سوال را نمی شنویم.»

در نهایت، یوشیکاوا تاکید کرد که دو تا سه سال آینده نقطه عطفی برای پذیرش گسترده خواهد بود.

منبع: thecryptobasic.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604162

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها