تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :معرفی امن ترین کیف پول ارز دیجیتال (۵ کیف پول مطمئن)

  • کد خبر : 2637172
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
لورس :معرفی امن ترین کیف پول ارز دیجیتال (۵ کیف پول مطمئن)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اگر میخواهید در بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید باید یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید. بدون کیف پول امکان خرید و فروش هیچ کدام از ارزهای دیجیتال وجود ندارد. فرقی هم نمی کند که بخواهید بیت کوین معامله کنید یا به سراغ خرید ارز دیجیتال ناشناخته تر مانند تلور (TRB) بروید. البته کیف پولی که انتخاب می کنید باید از ارز دیجیتال مورد نظر شما پشتیبانی کند. ما در روز های گذشته مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای اندروید را منتشر کردیم که شاید برای شما جذاب باشد و در این مطلب تعدادی از بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال را به شما معرفی می کنیم تا با خیال راحت تری بتوانید دارایی هایتان را ذخیره و مدیریت کنید.

تراست ولت (Trust Wallet) بدون شک یکی از مشهورترین و در عین حال امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال، تراست ولت است. این کیف پول نرم افزاری در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد و از آن زمان تاکنون مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه رمز ارزها قرار گرفته است. کار با این کیف پول بسیار آسان بوده به همین دلیل افراد مبتدی هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این تراست ولت از هزاران کوین و توکن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر میخواهید در بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید باید یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید. بدون کیف پول امکان خرید و فروش هیچ کدام از ارزهای دیجیتال وجود ندارد. فرقی هم نمی کند که بخواهید بیت کوین معامله کنید یا به سراغ خرید ارز دیجیتال ناشناخته تر مانند تلور (TRB) بروید. البته کیف پولی که انتخاب می کنید باید از ارز دیجیتال مورد نظر شما پشتیبانی کند. ما در روز های گذشته مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای اندروید را منتشر کردیم که شاید برای شما جذاب باشد و در این مطلب تعدادی از بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال را به شما معرفی می کنیم تا با خیال راحت تری بتوانید دارایی هایتان را ذخیره و مدیریت کنید.

تراست ولت (Trust Wallet)

بدون شک یکی از مشهورترین و در عین حال امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال، تراست ولت است. این کیف پول نرم افزاری در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد و از آن زمان تاکنون مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه رمز ارزها قرار گرفته است. کار با این کیف پول بسیار آسان بوده به همین دلیل افراد مبتدی هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این تراست ولت از هزاران کوین و توکن پشتیبانی می‌ کند. بنابراین شما با خیال راحت می توانید ارزهای دیجیتال مختلف را درون آن ذخیره کنید.

تراست ولت در دو نسخه مختلف برای سیستم عامل اندروید و iOS ساخته شده است. لذا همه افراد می توانند این ولت را در داخل تلفن همراه خود ذخیره کنند. همچنین این کیف پول نرم افزاری به صورت رایگان در اختیار همه مردم دنیا قرار دارد. جالب است بدانید که تعداد کاربران تراست ولت در حال حاضر به بیش از ده میلیون کاربر می رسد که این رقم برای یک کیف پول نرم افزاری عدد قابل توجهی است. از نکات منفی تراست والت هم می توان به عدم پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری و نداشتن نسخه دسکتاپ اشاره کرد.

مشاهده وب سایت تراست ولت

متامسک (MetaMask)

متامسک نام یکی دیگر از مشهورترین کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال است. این کیف پول نرم افزاری هم به صورت رایگان عرضه شده و شما به راحتی می توانید آن را دانلود و نصب کنید. متامسک هم به صورت اپلیکیشن بر روی تلفن های همراه هوشمند قابل نصب است و هم نسخه مرورگر دارد. با این حال همانند بسیاری از کیف پول های دیگر فاقد نسخه دسکتاپ است.

متامسک از حدود هفتصد هزار کوین و توکن مختلف پشتیبانی می کند. بنابراین به ندرت با محدودیتی برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال در این کیف پول رو به رو خواهید شد. کیف پول متامسک در میان فعالان بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از برترین کیف پول های اتریوم شناخته می شود. بسیاری از افراد برای نگهداری ارزهایی که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده اند از این کیف پول استفاده می کنند، زیرا از همه رمز ارزها بی کم و کاست پشتیبانی می کند.

البته به جز اتریوم شما می توانید با اضافه کردن بلاک چین های پالیگان، آربیتروم، بایننس اسمارت چین و اوالانچ، رمز ارزهای متنوع ترین را در این کیف پول نگهداری کنید. البته باید یادآوری کنیم که متاسفانه این کیف پول از بیت کوین، سولانا و ریپل پشتیبانی نمی کند و کارمزد دریافتی برای هر تراکنش هم رقم زیادی محسوب می شود.

مشاهده وب سایت متامسک

اکسودوس (Exodus)

نمی توانیم درباره امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال صحبت کنیم، اما نامی از کیف پول اکسودوس نبریم. این کیف پول یک تفاوت مهم با دو کیف پول قبلی دارد و آن هم دارا بودن نسخه دسکتاپ است. اگر این ویژگی ‌برای شما اهمیت زیادی دارد، اکسودوس انتخاب بسیار خوبی برایتان محسوب می شود. این کیف پول بر روی سیستم عامل های مختلفی مانند ویندوز، لینوکس و مک قابل اجرا بوده و علاوه بر این شما می توانید نسخه اندروید و iOS را هم بر روی تلفن های همراه خود نصب کنید. در ضمن این کیف پول از تعداد بی ‌شماری از رمز ارزها پشتیبانی می کند. بنابراین از این نظر مشکلی برای کار با آن به خصوص برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

از دیگر ویژگی های کیف پول اکسودوس می توان به وجود صرافی داخلی، پشتیبانی ۲۴ ساعته و قابلیت دریافت پاداش های مربوط به سهام گذاری نام برد. با این حال کیف پول نرم افزاری اکسودوس هم مانند کیف پول های دیگر نقطه ضعف هایی دارد. به عنوان مثال اکسودوس منبع باز نیست و از قابلیت چند امضایی برای انجام تراکنش ها استفاده نمی کند.

مشاهده وب سایت اکسودوس

کیف پول الکتروم (Electrum)

این کیف پول برای کسانی مناسب است که فقط بر روی بیت کوین سرمایه گذاری انجام می دهند. اگر شما هم جزو این افراد هستید؛ ما به شما دانلود و نصب این کیف پول نرم افزاری را پیشنهاد می ‌کنیم. این کیف پول فقط از بیت کوین پشتیبانی می کند و جزو امن ترین و قابل اعتمادترین کیف پول های نرم افزاری دنیا محسوب می شود. در ضمن الکتروم برخلاف اکسودوس به صورت منبع باز منتشر شده؛ بنابراین کاربران می توانند کارمزد معاملاتی که انجام می دهند را به صورت سفارشی تنظیم کنند.

از دیگر ویژگی های ممتاز الکتروم می توان به پشتیبانی از احراز هویت چند امضایی و دو مرحله ای اشاره کرد. این ویژگی باعث شده است که تریدرهای حرفه ای بیت کوین، جزو کاربران اصلی این کیف پول باشند. با این حال همانند هر کیف پول دیگری الکتروم هم معایبی دارد. یکی از معایب آن عدم پشتیبانی از رمز ارزهای متنوع است و دومین عیب بزرگ این کیف پول نرم افزاری را هم می توان طراحی رابط کاربری پیچیده اش دانست؛ به طوری که کار کردن با آن برای افراد مبتدی کمی دشوار و سخت به نظر می رسد.

مشاهده وب سایت الکتروم

گواردا (Guarda)

اگر هیچ کدام از کیف پول هایی که در بخش‌ های قبلی به آنها اشاره کردیم شما را راضی نکرده اند، باید به سراغ کیف پول نرم افزاری گواردا بروید. این کیف پول یکی از کاربرپسندترین و البته امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال در جهان است که از حدود چهارصد هزار ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند. شما به راحتی می توانید از این کیف پول برای ذخیره و نگهداری یا مبادله دارایی های خود استفاده کنید، بدون اینکه نگرانی بابت امنیت معاملات داشته باشید.

در ضمن هر سه نسخه مرورگر، دسکتاپ و موبایلی این کیف پول هم موجود است، بنابراین از این نظر محدودیتی نخواهید داشت. یکی دیگر از ویژگي های منحصر به فرد کیف پول گواردا امکان ادغام آن با کیف پول لجر است. افرادی که از این کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده می کنند، می توانند از قابلیت ذخیره سازی سرد برای نگهداری دارایی هایشان استفاده کنند. کیف پول نرم افزاری گواردا از سیستم تشخیص چهره و احراز هویت چند امضایی هم پشتیبانی می کند. تنها نقطه ضعف این کیف پول کارمزد زیادی است که کاربران باید بابت تراکنش در خریدهای درون برنامه ای بپردازند.

مشاهده وب سایت گواردا

امن ترین کیف پول های جهان در یک نگاه

ما در این مطلب پنج مورد از بهترین و امن ترین کیف پول برای ذخیره ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کردیم. هر کدام از این کیف پول ها ویژگی های منحصر به فردی دارند، بنابراین شما با توجه به نیازهایتان می توانید یکی از‌ آنها را برای فعالیت در بازار رمز ارزها انتخاب کنید. به عنوان مثال الکتروم به طور اختصاصی از بیت کوین پشتیبانی می کنند و متامسک محبوب ‌ترین کیف پول فعالان بلاکچین اتریوم است. ما در این مطلب به محدودیت ها و معایب کیف پول های مختلف هم اشاره کردیم، بنابراین در هنگام انتخاب کیف پول به این محدودیت ها هم توجه داشته باشید.

نوشته معرفی امن ترین کیف پول ارز دیجیتال (۵ کیف پول مطمئن) اولین بار در صرافی آنلاین اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها