تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :معرفی برنامه تبدیل عکس به NFT + مناسب گوشی و کامپیوتر

  • کد خبر : 2615341
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
لورس :معرفی برنامه تبدیل عکس به NFT + مناسب گوشی و کامپیوتر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

معرفی برنامه تبدیل عکس به NFT + مناسب گوشی و کامپیوتر آموزش متاورسارز دیجیتالاگر امروز در حال خواندن اخبار مربوط به دنیای دیجیتال هستید، حتما با دنیای متاورس آشنا شده‌اید. در حال حاضر، برای حضور در بسیاری از پلتفرم‌های متاورس، باید یک آواتار بسازید تا نماینده شما باشد. این آواتارها در واقع NFT یا توکن‌های غیر قابل تعویض هستند که به عنوان توکن‌های منحصر به فرد تولید می‌شوند.
برای ایجاد یک آواتار NFT، باید از برنامه‌های خصوصی استفاده کنید. خوشبختانه، برخی از برنامه‌ها نیازی به نوشتن کد ندارند و ایجاد آواتار در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در این مقاله از پلازا قصد داریم شما را با تعدادی از این برنامه‌های تبدیل عکس به NFT آشنا کنیم.
فهرست مطالب
معرفی برنامه های تبدیل عکس به NFT برای اندرویداگر به دنیای بلاک چین نگاهی بیندازید، خواهید دید که افراد زیادی در حال تلاش برای ساختن nft هستند و استراتژی‌های زیادی در این زمینه دارند. به طور کلی خرید و فروش توکن‌های غیر سکه‌ای نیز رونق زیادی دارد که نشان از اهمیت بسیار زیاد آنها دارد. شما این امکان را دارید که حتی با موبایل خود بدون نیاز به بر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

معرفی برنامه تبدیل عکس به NFT + مناسب گوشی و کامپیوتر

  • آموزش متاورس
  • ارز دیجیتال

اگر امروز در حال خواندن اخبار مربوط به دنیای دیجیتال هستید، حتما با دنیای متاورس آشنا شده‌اید. در حال حاضر، برای حضور در بسیاری از پلتفرم‌های متاورس، باید یک آواتار بسازید تا نماینده شما باشد. این آواتارها در واقع NFT یا توکن‌های غیر قابل تعویض هستند که به عنوان توکن‌های منحصر به فرد تولید می‌شوند.

برای ایجاد یک آواتار NFT، باید از برنامه‌های خصوصی استفاده کنید. خوشبختانه، برخی از برنامه‌ها نیازی به نوشتن کد ندارند و ایجاد آواتار در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در این مقاله از پلازا قصد داریم شما را با تعدادی از این برنامه‌های تبدیل عکس به NFT آشنا کنیم.

بخوانید  ۴ سناریوی احتمالی پیش روی بیت کوین در آینده

فهرست مطالب

معرفی برنامه های تبدیل عکس به NFT برای اندروید

اگر به دنیای بلاک چین نگاهی بیندازید، خواهید دید که افراد زیادی در حال تلاش برای ساختن nft هستند و استراتژی‌های زیادی در این زمینه دارند. به طور کلی خرید و فروش توکن‌های غیر سکه‌ای نیز رونق زیادی دارد که نشان از اهمیت بسیار زیاد آنها دارد. شما این امکان را دارید که حتی با موبایل خود بدون نیاز به برنامه نویسی nft انجام دهید.

یکی از برجسته ترین برنامه‌هایی که می‌توانید برای ایجاد آواتار nft خود استفاده کنید، برنامه GoArt است. این برنامه بستری را برای ایجاد NFT‌های سفارشی در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع می‌توانید عکس خاصی را در این برنامه قرار دهید و پس از اعمال فیلترهای خاص، آواتار NFT ایجاد شده در اختیار شما قرار گیرد. از آنجایی که امکان ساخت آواتار nft با استفاده از گوشی نیز وجود دارد، می‌توانید از این ابزار برای خود استفاده کنید.

بخوانید  گران‌قیمت‌ترین دامنه‌های ارز دیجیتال کدام‌ها هستند؟

ساخت NFT با استفاده از برنامه NiftyKit

راه‌های زیادی برای ایجاد آواتار NFT وجود دارد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند آواتارهای NFT را از طریق وب سایت ایجاد کنند. یکی از بهترین وب سایت‌هایی که می‌توانید برای ساخت nft استفاده کنید NiftyKit است. در واقع این سایت یک پلتفرم بدون کدنویسی است. پس از ایجاد NFT خود در این صفحه، می‌توانید آن را در پلتفرم بفروشید.

اگر NFT را در این وب سایت ایجاد کنید، این توکن را می‌توان در شبکه‌های Polygon و Ethereum قرار داد. ذکر این نکته ضروری است که این سایت دارای هزینه اشتراک است و باید هزینه ماهیانه ۱۰ دلار را در نظر بگیرید.

خوشبختانه، ایجاد آواتار در این سایت نیازی به برنامه نویسی ندارد، بنابراین همه کاربران می‌توانند از این ویژگی خاص بهره مند شوند. اگر بتوانید برنامه ریزی درستی برای تولید NFT داشته باشید، مطمئناً می‌توانید آن را با قیمت مناسب بفروشید.

معرفی برنامه تبدیل عکس به NFT + مناسب گوشی و کامپیوتر

ایجاد یک آواتار NFT با Appy Pie

اگر به فکر ساخت nft بدون کدنویسی هستید، قطعا باید بهترین گزینه‌ها را در این فضا بررسی کنید. برنامه Appy Pie یکی از گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود که به شما امکان ایجاد بهترین آواتارها را می‌دهد. با کمک این برنامه می‌توانید شخصیت‌های متفاوت و منحصر به فردی بسازید. یکی از جذاب ترین ویژگی‌های Appy Pie این است که می‌توانید یک سلفی بگیرید و آن را به یک آواتار nft تبدیل کنید.

بخوانید  آدرس شبکه BSC در تراست ولت چیست؟ + توضیحات کامل

البته فراموش نکنید که آواتار شما به یک کارتون تبدیل می‌شود. شما می‌توانید از این NFT در بازی‌های Metaverse استفاده و استقرار دهید. نکته جالب این است که در برنامه Appy Pie می‌توانید قسمت‌های مختلف صورت خود مانند چشم‌ها، ابروها، بینی و لب‌های خود را مطابق با سلیقه شخصی خود شخصی سازی کنید.

تبدیل عکس به NFT در Avatar Maker

خوشبختانه ابزارهای مختلفی برای ایجاد و تبدیل عکس به NFT وجود دارد که هر کدام ویژگی‌هایی دارند. یکی از بهترین برنامه‌ها برای ایجاد آواتار، Avatar Maker است. شما به راحتی می‌توانید آواتار خود را در این پلتفرم ایجاد کنید. نکته جالب این است که با این سایت می‌توانید بیش از ۲۰ مدل چهره و لباس را انتخاب کرده و در آواتار خود استفاده کنید.

با توجه به اینکه سلیقه هر فرد در ساخت آواتار NFT متفاوت است، می‌توانید بنا به نظر شخصی خود یک آواتار زیبا بسازید و از آن استفاده کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه امکان افزودن متن به آواتار مورد نظر شما است. در واقع، شما می‌توانید متنی را که ترجیح می‌دهید به آواتار خود اضافه کنید تا جذاب تر شود. خوشبختانه در این برنامه دست شما برای ساختن nft باز است و می‌توانید آنچه را که می‌خواهید اضافه کنید.

بخوانید   کاربرد های هوش مصنوعی در ترید ارز دیجیتال

با Cartoonify آواتارهای کارتونی بسازید

اگر می‌خواهید به طور مستقل یک آواتار nft ایجاد کنید، باید مهارت‌های برنامه نویسی داشته باشید که بسیاری از افراد آن را ندارند. به همین دلیل باید از برنامه‌های تبدیل عکس به NFT استفاده کنید. برنامه Cartoonify یکی از مواردی است که به شما در ایجاد انواع آواتارهای کارتونی کمک می‌کند. برای این کار می‌توانید از عکس‌های خود یا سایر عناصر موجود در گالری خود استفاده کرده و آواتار دلخواه خود را ایجاد کنید.

یکی از ویژگی‌هایی که در این برنامه به چشم می‌خورد این است که در سبک‌های مختلف عرضه می‌شود. از بین این سبک‌ها می‌توانید بهترین را برای خود انتخاب و استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک تصویر پس زمینه به NFT مورد نظر خود اضافه کنید که آن را زیباتر می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب در این برنامه، انواع استیکر است. گزینه‌ای برای افزودن این استیکرها به NFT مورد نظر شما وجود دارد که می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی آن داشته باشد. با توجه به ویژگی‌های برتر Cartoonify بهتر است برای اطمینان از کیفیت بالای آن یک بار از آن استفاده کنید.

بخوانید  راهنمای جامع طرز تهیه ژله با پودر ژله آماده

معرفی برنامه تبدیل عکس به NFT + مناسب گوشی و کامپیوتر

با Portrait Illustration Maker پرتره ایجاد کنید

برخی از افراد از ایجاد پرتره لذت می‌برند و به دنبال راهی مناسب برای انجام آن هستند. برنامه Portrait Illustration Maker می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و یک پرتره زیبا و جذاب برای شما بسازد. نکته مثبت این برنامه این است که رابط کاربری آن بسیار ساده بوده و کاربر درگیر پیچیدگی‌های مختلف نمی‌شود. در واقع این شما هستید که طراحی پرتره را ایجاد می‌کنید و زیبایی آن را دو چندان خواهید کرد.

شما می‌توانید انواع تصاویر را در این برنامه به یک NFT تبدیل کنید و آنها را در پلتفرم‌هایی مانند اوپن سی بفروشید. همانطور که فرآیند ایجاد NFT را طی می‌کنید، این گزینه را خواهید داشت که چهره خود یا چهره شخص دیگری را به طرح اضافه کنید. همچنین امکان افزودن واترمارک نیز در این برنامه در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن بهره ببرید. در صورت تمایل می‌توانید از افکت‌های بسیار جذاب تری در ساز آواتار استفاده کنید.

بخوانید  سیاست پولی و تاثیر آن بر ارزهای دیجیتال

تبدیل عکس به NFT با Manifold Studio

یکی دیگر از برنامه‌های خوب که می‌توان برای ایجاد آواتار NFT استفاده کرد Manifold Studio است. این برنامه ساخت NFT بیشتر برای ایجاد قراردادهای هوشمند در ایجاد NFT شناخته شده است. تمامی افراد مبتدی و حرفه‌ای در این زمینه می‌توانند از این پلتفرم جذاب برای خود استفاده کنند. نکته جالب اینجاست که ایجاد قراردادهای هوشمند نیاز به کدنویسی ندارد و در اسرع وقت انجام خواهد شد.

خوشبختانه در این برنامه برای ایجاد nft نیازی به پرداخت هزینه نیست و امکانات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. کیفیت توکن‌های منحصربفرد ساخته شده در این برنامه بسیار بالاست و به این ترتیب طرح‌های فوق العاده‌ای ساخته می‌شود.

می‌توانید عکس‌های زیادی را در این برنامه آپلود کنید و پس از ویرایش کامل به صورت NFT دریافت کنید. بیشتر آواتارهای NFT ایجاد شده با این برنامه در بازارهای NFT معامله می‌شوند.

با Doppelme آواتارهای ساده در ان اف تی بسازید

اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را برای ایجاد آواتار صرف کنید، بهتر است از برنامه Doppelme استفاده کنید. وقتی این برنامه را باز می‌کنید با انواع شخصیت‌های کارتونی ساده روبرو می‌شوید. می‌توانید آواتارهای موجود در این برنامه را بررسی کرده و یکی از آنها را انتخاب کنید. ایجاد nft با استفاده از این روش زمانبری نیست و در عرض چند دقیقه یک آواتار nft خواهید داشت. اکنون می‌توانید از این NFT در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

بخوانید  شاخص خرده فروشی یا retail sales و تاثیر آن بر بازار فارکس

همچنین بازی‌های متاورسی در این زمینه بسیار مطرح هستند. پروژه‌های Sandbox و Decentraland به عنوان پیشگامان در این زمینه شناخته می‌شوند، بنابراین اینگونه می‌توانید محیط Metaverse را تجربه کنید. بر این اساس برای ورود به این پلتفرم‌ها می‌توانید آواتار خود را با راهکار ذکر شده بسازید. تجربه حضور در دنیای متاورس به شما می‌آموزد که این فناوری آینده است. همانطور که قبلا ذکر شد، Doppelme برای ایجاد آواتارهای ساده استفاده می‌شود. اگر قصد دارید از برنامه‌های حرفه‌ای تری استفاده کنید، بهتر است از برنامه‌های معرفی شده دیگر دیدن کنید.

معرفی برنامه تبدیل عکس به NFT + مناسب گوشی و کامپیوتر

تبدیل عکس به NFT با برنامه NinjaFT

اگر آیفون دارید، بهتر است از اپلیکیشن NinjaFT برای ایجاد آواتار NFT استفاده کنید. در قسمت کتابخانه این برنامه انواع الگوها را مشاهده خواهید کرد. خوشبختانه صدها قالب مختلف در این برنامه گنجانده شده است تا بتوانید از آن برای ایجاد آواتار NFT خود استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که بازاری در آن ایجاد شده است که خرید و فروش NFT در این حوزه انجام می‌شود.

بخوانید  بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آپدیت شهریور ۱۴۰۲

حتی اگر در این زمینه خوش شانس باشید، باز هم می‌توانید NFT رایگان برنده شوید. نکته مهمی که در مورد این اپلیکیشن باید بدانید این است که فقط برخی از قالب‌ها رایگان و بقیه بسته هستند. بنابراین برای دسترسی به تمامی این قالب‌ها باید یک اشتراک ویژه خریداری کنید. با توجه به اینکه ساخت nft با این اپلیکیشن به سرعت انجام می‌شود، بهتر است کاربران آیفون به نحو احسن از آن استفاده کنند.

چه نوع عکس‌هایی برای تبدیل شدن به NFT مناسب هستند؟

برای تبدیل عکس به NFT بهتر است عکس شما خاص باشد. این عکس می‌تواند تصویری از طراحی شخصی شما باشد که ساعت‌ها روی آن کار کرده‌اید یا لحظه‌ای جذاب که ساعت‌ها برای عکاسی آن صبر کرده‌اید و در نهایت موفق به ثبت آن شده‌اید.

همچنین ممکن است تصویر مورد نظر شما حاصل همکاری شما و یک طراح یا نقاش عکس دیجیتالی باشد که سبک خاص و جذابی دارد. همچنین می‌توانید یک تصویر موجود را بازیابی کرده و آن را به سبکی جدید و خاص دوباره ترسیم کنید و برای فروش قرار دهید. توجه داشته باشید که هرچه عکس‌ها و ایده‌های شما خاص‌تر باشد، احتمال فروش آن‌ها با قیمت بالاتری بیشتر می‌شود. .

بخوانید  با خرید و فروش بیت کوین، جایزه ببر!

تبدیل عکس به NFT و کسب درآمد

NFT یک مفهوم مهم در دنیای ارزهای دیجیتال است که مفهوم دارایی جدیدی را معرفی کرد. بسیاری از مردم دوست دارند آواتارهای مختلفی را به عنوان NFT بسازند و آنها را بفروشند. در حال حاضر برای ورود به پلتفرم‌های متاورس به آواتارهای NFT نیز نیاز دارید. با توجه به اینکه در این مقاله به برنامه‌های اصلی ساخت آواتارها و تبدیل عکس به NFT اشاره شده است، حتما از آنها به شکلی خاص استفاده کنید و آواتارهای منحصر به فردی بسازید.

Aron groups

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615341

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها