تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

لورس :معرفی بروکر پاکت آپشن

  • کد خبر : 2597095
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
لورس :معرفی بروکر پاکت آپشن
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :آیا شما هم به دنبال یک بروکر تایید شده و مطمئن برای فعالیت در دنیای فارکس هستید؟ حتما با بروکر پاکت آپشن آشنایی دارید. این بروکر که به عنوان یکی از قوی ترین بروکر های بین المللی فعال در این زمینه شناخته می شود، ویژگی های زیادی داشته […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا شما هم به دنبال یک بروکر تایید شده و مطمئن برای فعالیت در دنیای فارکس هستید؟ حتما با بروکر پاکت آپشن آشنایی دارید. این بروکر که به عنوان یکی از قوی ترین بروکر های بین المللی فعال در این زمینه شناخته می شود، ویژگی های زیادی داشته و شما می توانید خدمات کلی و جامع آن را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. به خاطر داشته باشید که ویژگی های بروکر پاکت آپشن به عنوان مهم ترین دلیل محبوبیت و شهرت این بروکر شناخته شده اند. امروز ما قصد داریم تا مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های کلیدی این بروکر مشهور را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

منبع: https://titrazh.net/بروکر-پاکت-آپشن/

معرفی بروکر پاکت آپشن

کسب درآمد از پاکت آپشن

بررسی ویژگی های بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن یک بروکر اینترنتی و آنلاین به حساب می آید. خدمات کلی و جامع این بروکر به صورت تضمینی ارائه شده و دفتر مرکزی آن هم در جزایر مارشال می باشد. به خاطر داشته باشید که تاریخ شروع فعالیت این بروکر به سال ۲۰۱۷ باز می گردد. در نتیجه، پاکت آپشن یک بروکر تازه وارد بوده و برای موفقیت مسیر طولانی را باید طی کند. شما می توانید سهام های متنوعی را از طریق پاکت آپشن تهیه کنید. انواع جفت ارز، ارز دیجیتال، سهام از جمله مهم ترین مواردی به حساب می آیند که در این بروکر خرید و فروش می شوند. در مورد بروکر الیمپ ترید هم بخوانید.

بخوانید  با مهمترین مشخصه در دنیای دیفای آشنا شویم

جالب است بدانید که به خاطر نداشتن محدودیت سنگین، خیلی از کاربران نسبت به استفاده از این بروکر علاقه زیادی نشان می دهند. پاکت آپشن توسط سازمان IFMRRC رگوله شده است. این سازمان به اندازه مراجعی همچون FCA شهرت و اعتبار ندارد ولی می تواند به عنوان یک سازمان مستقل عمل کند. به خاطر داشته باشید که پاکت آپشن یک بروکر تازه تاسیس به حساب می آید. ولی تا به امروز هیچ گزارشی مربوط به کلاهبرداری این بروکر باینری آپشن ثبت نشده است. در نتیجه، شما با خیال راحت می توانید خدماتش را به کار گیرید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها