تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :معرفی صرافی ارز دیجیتال دوزاری + راهنمای معاملات آسان

  • کد خبر : 2636119
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
لورس :معرفی صرافی ارز دیجیتال دوزاری + راهنمای معاملات آسان
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :معاملات در بازار ارز های دیجیتال به خصوص برای کاربران ایرانی پر از چالش های مختلف است ، جدای از این مسئله که ماهیت بازار های مالی و به خصوص بازار ارز های دیجیتال پیچیده است و پیش بینی قیمت و روند تا حد زیادی نا ممکن است […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

معاملات در بازار ارز های دیجیتال به خصوص برای کاربران ایرانی پر از چالش های مختلف است ، جدای از این مسئله که ماهیت بازار های مالی و به خصوص بازار ارز های دیجیتال پیچیده است و پیش بینی قیمت و روند تا حد زیادی نا ممکن است ، نیاز به یک صرافی معتبر و قابل اطمینان محسوس است .

 

اولین قدم برای برای ورود به معامله و خرید ارز دیجیتال انتخاب بهترین صرافی است ، این انتخاب بایستی با دقت و با بررسی دقیق انجام شود زیرا که نقش بسیار مهمی در سرمایه گذاری و تجربه شما در این بازار دارد.

صرافی ارز دیجیتال دوزاری با ارائه طیف وسیعی از خدمات سعی در ارائه بهترین تجربه معاملاتی کاربران خود را دارد و با ارائه زمینه معامله برای بیش از ۸۰ رمزارز محبوب توانسته است اعتماد کاربران خود را جلب کند ، از دیگر مزایای این پلتفرم معاملاتی می توان به اپلیکیشن صرافی دوزاری ، تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته ، روند ساده احراز هویت ، کارمزد پایین معاملات و کارمزد رایگان برای واریز و برداشت اشاره کرد.

مهم ترین ویژگی های صرافی ارز دیجیتال

معیار های مهم و کلیدی زیادی برای یک صرافی در حوزه ارز های دیجیتال وجود دارد ، در ادامه به بررسی معیار های مهم در انتخاب صرافی دوزاری برای خرید و فروش ارز دیجیتال می پردازیم.

امنیت و تعهد : مسئله امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های یک صرافی برای ایجاد بستری ایده آل برای سرمایه گذاری می باشد ، صرافی ارز دیجیتال دوزاری با استفاده بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا بستری ایمن و قابل اطمینان برای معاملات ارز های دیجیتال را فراهم کرده است.

رابط و تجربه کاربری : تجربه کاربری آسان و در عین حال کاربردی یکی دیگر از ویژگی های یک صرافی خوب است ، صرافی دوزاری با رابط کاربری مشابه صرافی بزرگ و محبوب بایننس توانسته است خدمات خود را بهترین شکل ممکن از طریق پلتفرم وب و همینطور به صورت اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند ارائه دهد.

تنوع و تعداد رمز ارز ها : تعداد و تنوع رمز ارز های یک صرافی یکی دیگر از ویژگی های کلیدی یک صرافی است ، که باعث ایجاد فرصت های متنوع معاملاتی خواهد شد ، صرافی ارز دیجیتال دوزاری با بیش از ارائه ۸۰ کوین محبوب شرایط مناسبی را برای تمامی افراد مهیا کرده است.

تیم پشتیبانی : پشتیبانی ۲۴ ساعته برای احراز و خدماتی مانند واریز و برداشت یکی دیگر از نیاز های هر صرافی ارز دیجیتال می باشد ، مجموعه دوزاری با تیم پشتیبانی حرفه ای خود در تمامی مراحل در کنار شماست.

خدمات و سرویس ها : صرافی دوزاری با ارائه سرویس های معاملاتی و خرید آسان و ویژگی های متنوع فروش بستری مناسب برای معاملات و سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال را ارائه کرده است.

کارمزد : یکی دیگر از معیار های بسیار مهم در انتخاب صرافی ارز دیجیتال مسئله کارمزد می باشد ، مفتخریم که اعلام کنیم صرافی دوزاری کارمزد صفر و رایگان را برای واریز و برداشت ارز های دیجیتال ارائه می کند و همچنین از پایین ترین نرخ کارمزد در میان صرافی های ارز دیجیتال بهره مند است.

احراز هویت در صرافی دوزاری

احراز هویت در صرافی دوزاری

صرافی دوزاری با هدف ارائه بهترین خدمات سه سطح احراز هویت را در پلتفرم معاملاتی خود در نظر گرفته است.

سطح یک احراز هویت :

شما تنها با تایید ایمیل خود می توانید از معامله در تمامی بازار های تتری صرافی دوزاری لذت ببرید و همچنین امکان نامحدود واریز رمز ارز را خواهید داشت و این پایان ماجرا نیست ، شما قادر به برداشت رمز ارز تا سقف ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال یا به عبارتی سه میلیارد ریال هستید ، تمامی این خدمات تنها با تایید ایمیل شما و سطح یک احراز هویت صرافی دوزاری در اختیار شما خواهد بود.

سطح دو احراز هویت :

در این مرحله احراز هویت مقدماتی شما انجام خواهد شد ، کاربر بایستی شماره موبایل و تلفن ثابت و اطلاعات هویتی خود مانند نام و کدملی و همچنین اطلاعات حساب بانکی خود را در صرافی ثبت کند تا به سطح دو احراز هویت ارتقا پیدا کند.

پس از دستیابی به سطح دوم احراز هویت صرافی دوزاری شما امکان معامله در بازار های تتری و تومانی تمامی رمزارز های این پلتفرم معاملاتی را خواهید داشت ، همچنین امکان واریز نامحدود رمز ارز و برداشت رمز ارز تا سقف ۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال یا به عبارتی ۷٫۵ میلیارد ریال را خواهید داشت! همچنین امکان واریز و برداشت تومانی بر اساس قوانین مالی را نیز دارید.

سطح سه احراز هویت :

در این مرحله که به عنوان احراز هویت پیشرفته شما در نظر گرفته می شود بایستی آدرس و سند یا اجاره نامه محل سکونت خود را

در سایت بارگذاری کنید تا از خدمات زیر برخوردار شوید .

پس از رسیدن به مرحله سوم احراز هویت در صرافی دوزاری از معامله در تمامی بازار ها با جفت ارز تتر و تومن و همچنین امکان واریز نامحدود تومان و رمز ارز برخوردار خواهید شد ، همچنین امکان برداشت رمز تا سقف ۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال یا به عبارتی ۳۰ میلیارد ریال و همچنین امکان برداشت تومانی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال را خواهید داشت.

تمامی مراحل احراز هویت در صرافی دوزاری در کمترین زمان ممکن بررسی خواهد شد و حداکثر زمان بررسی وضعیت احراز در سطح دوم و سوم ۲۴ ساعت می باشد .

راهنمای قدم به قدم خرید بیت کوین از صرافی دوزاری

راهنمای معامله در صرافی دوزاری

روند ترید و انجام معاملات در صرافی دوزاری بسیار ساده و مشابه تمامی صرافی های بزرگ دنیاست که در ادامه به مرور آن می پردازیم :

ثبت نام در صرافی دوزاری : قدم اول برای آغاز معامله در صرافی دوزاری ثبت نام در این پلتفرم مالی است ، برای آغاز ثبت نام در صرافی دوزاری تنها به یک ایمیل نیاز دارید تا معاملات خود را آغاز کنید و در ادامه می توانید با ارتقا مراحل احراز هویت به تمامی خدمات این پلتفرم دسترسی پیدا کنید و از کمترین محدودیت های ممکن لذت ببرید.

ورود به صرافی و شروع معامله : پس از ورود به صرافی ارز دیجیتال دوزاری از قسمت کیف پول قادر واریز رمز ارز و یا واریز تومانی هستید ، پس از واریز به کیف پول صرافی دوزاری قادر به معامله ارز مورد نظر خود با جفت ارز های تتر و تومان خواهید بود.

مراحل معامله و تبدیل ارز : پس از واریز در کیف پول صرافی دوزاری ، از قسمت بازار ها و یا تالار معاملات رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و روش های سفارش محدود و یا سفارش سریع اقدام به خرید یا فروش رمز ارز مورد نظر خود کنید ، همچنین میتوانید از قسمت معاملات آسان نیز به خرید و یا فروش ارز های مختلف بپردازید.

برداشت از کیف پول : در صورتی که مایل به برداشت تومانی و یا رمز ارز باشید می توانید از قسمت کیف پول صرافی دوزاری از قسمت دارایی ها موجودی خود را رصد کنید و سپس از قسمت برداشت به برداشت رمز ارز یا تومان بپردازید.

 

راهنمای قدم به قدم خرید بیت کوین از صرافی دوزاری

خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال دوزاری بسیار ساده خواهد بود ، برای خرید بیت کوین مراحل زیر را دنبال کنید :

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال دوزاری و ورود به حساب کاربری قدم اول در خرید بیت کوین خواهد بود.

واریز رمز ارز یا واریز تومانی مرحله دوم برای آغاز معاملات بیت کوین خواهد بود.

انتخاب ارز بیت کوین و ثبت سفارش به شکل معامله پیشرفته یا آسان از طریق صرافی گام سوم و پایانی خرید بیت کوین در صرافی دوزاری است.

پس از خرید بیت کوین قادر هستید که مقدار خریداری شده بیت کوین را به کیف پول خود منتقل کنید و یا آن را در صرافی امن دوزاری نگهداری کنید.

مزیت معامله در صرافی دوزاری

انتخاب صرافی یکی از مهم ترین اقدامات در مسیر سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال است چرا که صرافی ارز دیجیتال به نوعی کیف پول موقت و یا دائمی ما برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت ، میان مدت و یا طولانی مدت خواهد بود ، در نتیجه انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال ایمن و متعهد ایرانی بهترین گزینه برای کاربران ایرانی است ، صرافی دوزاری با معرفی امکانات متنوع و فراهم کردن بستری ایمن برای کاربران توانسته است این نیاز را به خوبی برطرف کند.

از دیگر مزیت های معامله ارز دیجیتال در صرافی دوزاری کارمزد پایین و امکانات متنوع برای افزایش سود کاربران است ، از دیگر مزیت های این صرافی نسبت به رقبای این حوزه می توان به تیم پشتیبانی و محدودیت های بسیار کم با روند ساده ی احراز هویت پرداخت که یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در این حوزه است.

ارز های پرطرفدار برای معامله در صرافی دوزاری

در صرافی ارز دیجیتال دوزاری قادر به معامله بیش از ۸۰ رمز ارز در جفت ارز های تتر و تومان خواهید بود ، از ارز های محبوب و پرطرفدار جهت معامله می توان به بیت کوین (‎Bitcoin ) ، اتریوم (Ethereum) ، بایننس کوین (Binance Coin) ، لایت کوین (Litecoin) ، بیت کوین کش (Bitcoin Cash) و ده ها ارز دیگر اشاره کرد.

همچنین می توان به معامله ارز های محبوب میم کوین مانند شیبا (Shiba )، دوج کوین (Dogecoin) ، بیبی دوج ( ‎Baby Doge )و کیشو اینو ( Kishu Inu) پرداخت .

صرافی ارز دیجیتال دوزاری ارز های مختلفی را در حوزه هایی مانند دیفای ، گیم فای و .. لیست کرده است و در صدد افزایش کوین های لیست شده برای کاربران می باشد ، برای مشاهده لیست آخرین کوین های لیست شده به سایت صرافی ارز دیجیتال دوزاری www.dozari.io مراجعه بفرمایید.

هر آنچه باید در مورد صرافی ارز دیجیتال دوزاری بدانیم

صرافی دوزاری یکی از بهترین صرافی های حال حاضر برای معاملات ارز دیجیتال است که از ویژگی های کلیدی مانند امنیت بالا ، تیم پشتیبانی حرفه ای ، کارمزد صفر واریز و برداشت و کارمزد پایین معاملات برخوردار است و امکانات مناسبی را برای کاربران خود فراهم کرده است.این پلتفرم معاملاتی یکی از بهترین صرافی های ایرانی در حوزه ارز دیجیتال می باشد که کاربران خود را در اولویت قرار داده است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها