تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :معرفی پروژه گیت کوین | ۰ تا ۱۰۰ پاسپورت گیت کوین و توکن GTC

  • کد خبر : 2632685
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
لورس :معرفی پروژه گیت کوین | ۰ تا ۱۰۰ پاسپورت گیت کوین و توکن GTC
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تایید هویت در جهان واقعی به روش‌های مختلفی انجام می‌شوند؛ دولت برای افراد مختلف کارت ملی یا شماره شهروندی ایجاد می‌کند و از این طریق تشخیص هویت شهروندان خود را مشخص می‌کنند. پیش از این، روشی برای احراز هویت در جهان دیجیتالی وجود نداشت؛ اما به لطف پروژه گیت کوین و محصول جدید و مبتکرانه‌ی آن یعنی «پاسپورت گیت کوین» (Gitcoin Passport) این وضعیت عوض شده است. پاسپورت دیجیتالی، مجموعه‌ای از داده‌های شخصی، ایمیل، اطلاعات شبکه‌های اجتماعی کاربر و اطلاعات بیومتریک کاربر است. این پاسپورت دیجیتالی برای احراز هویت کاربر در فضاهای مختلف در وب ۳ به کار گرفته می‌شود.
در این مقاله ما به بررسی این می‌پردازیم که پروژه گیت کوین چیست و چگونه کار می‌کند. علاوه بر این بررسی می‌کنیم امتیازدهی پاسپورت گیت کوین چگونه عمل می‌کند. توکن GTC چیست و چه کاربردهایی در فضای ارزهای دیجیتال دارد. برای خرید GTC که توکن بومی پروژه گیت کوین است می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.
معرفی پروژه گیت کوین پروژه گیت کوین یک پروژه غیرمتمرکز و گمنام است که با هدف بسترسازی برای توسعه و گسترش پروژه‌های دیجیتالی ایج..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تایید هویت در جهان واقعی به روش‌های مختلفی انجام می‌شوند؛ دولت برای افراد مختلف کارت ملی یا شماره شهروندی ایجاد می‌کند و از این طریق تشخیص هویت شهروندان خود را مشخص می‌کنند. پیش از این، روشی برای احراز هویت در جهان دیجیتالی وجود نداشت؛ اما به لطف پروژه گیت کوین و محصول جدید و مبتکرانه‌ی آن یعنی «پاسپورت گیت کوین» (Gitcoin Passport) این وضعیت عوض شده است. پاسپورت دیجیتالی، مجموعه‌ای از داده‌های شخصی، ایمیل، اطلاعات شبکه‌های اجتماعی کاربر و اطلاعات بیومتریک کاربر است. این پاسپورت دیجیتالی برای احراز هویت کاربر در فضاهای مختلف در وب ۳ به کار گرفته می‌شود.

در این مقاله ما به بررسی این می‌پردازیم که پروژه گیت کوین چیست و چگونه کار می‌کند. علاوه بر این بررسی می‌کنیم امتیازدهی پاسپورت گیت کوین چگونه عمل می‌کند. توکن GTC چیست و چه کاربردهایی در فضای ارزهای دیجیتال دارد. برای خرید GTC که توکن بومی پروژه گیت کوین است می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

معرفی پروژه گیت کوین

پروژه گیت کوین یک پروژه غیرمتمرکز و گمنام است که با هدف بسترسازی برای توسعه و گسترش پروژه‌های دیجیتالی ایجاد شده است. این پروژه توسعه‌دهندگان، بنیان‌گذاران و کاربران را نیز به هم متصل می‌کند تا بتوانند از طریق همکاری سازنده خدمات مختلف دیجیتالی ارائه کنند. گیت کوین GTC توکن حاکمیتی و بومی شبکه گیت کوین است که برای انجام خدمات مختلف در شبکه گیت کوین استفاده می‌شود.

پروژه گیت کوین با کمک تکنولوژی وب ۳ تلاش می‌کند اینترنت را به صورت عمومی و بدون سانسور در اختیار کاربران قرار دهد. محصولات مختلف این شبکه به صورت کلی با هدف ایجاد فضایی حمایت‌گر و مدیریتی برای برنامه‌های غیرمتمرکز و پروژه‌ها ایجاد شده‌اند. علاوه بر محصول گیت کوین پاسپورت دو محصول دیگر با نام‌های گیت کوین گرانت و گیت کوین اکسپلورر برای پروژه گیت کوین ایجاد شده است.

پروژه گیت کوین پاسپورت، یک پروژه ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد از خدمات مختلف جهان ارزهای دیجیتال و وب ۳ استفاده کنند. پروژه پاسپورت گیت کوین به صورت غیرمتمرکز و خودمختار اطلاعات کاربران را مدیریت می‌کند؛ این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد یک دفتر لجر از تمام اطلاعات و داده‌های کاربران ایجاد کنند؛ علاوه بر این کاربران می‌توانند از این پاسپورت‌ها برای استفاده از خدمات مختلف استفاده کنند. در ادامه مقاله بیشتر در مورد این محصول صحبت خواهیم کرد اما ابتدا به بررسی مختصر دو محصول دیگر پروژه گیت کوین می‌پردازیم.

محصول Gitcoin Grants پروژه گیت کوین

«کمک‌های مالی گیت کوین» (Gitcoin Grants) بخشی از پروژه گیت کوین است که در قالب یک برنامه سه ماهه، کمک‌های مالی و سرمایه‌ها را میان پروژه‌های مختلف شبکه تقسیم می‌کند. این نوع توزیع نقدینگی به جای تمرکز بر بودجه کلی موجود در شبکه، بر نیاز پروژه‌ها به کمک مالی تمرکز می‌کند و از این طریق سعی می‌کند به فرایندهای مختلف در این پروژه‌ها کمک کند. در چند سال گذشته گیت کوین گرانت حدود ۵۰ میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران مختلف دریافت کرده و به پروژه‌های مختلفی تخصیص داده است که در زمینه‌ی دیفای، پاکسازی کره زمین و پروژه‌های منبع باز اختصاص یافته است.

کمک‌های مالی گیت کوین به افراد و تیم‌هایی تعلق می‌گیرد که قصد دارند روی پلتفرم گیت کوین برنامه‌ای منبع باز ایجاد کنند. این کمک‌های مالی بدون نیاز به بازگشت هستند و در عوض به اقتصاد داخلی گیت کوین کمک می‌کنند. برای دریافت این کمک‌ها کافی است وارد صفحه اصلی پروژه گرنت شوید و سپس فرم درخواست را پر کنید.شما می‌توانید نام و اطلاعات برنامه، نام اعضای تیم و دلایلتان برای استحقاق دریافت کمک‌های مالی را بنویسید.

محصول Gitcoin Explorer پروژه گیت کوین

«مرورگر گیت کوین» (Gitcoin Explorer) یک برنامه منبع باز تحت وب است که به کاربران شبکه اجازه می‌دهد برنامه‌های مختلفی که از کمک‌های مالی گیت کوین استفاده می‌کنند را جستجو کرده و بر اساس موضوع فعالیت آن‌ها را پیدا کنند. در این برنامه کاربران می‌توانند تمام اطلاعات پروژه‌های مختلف را بررسی کرده و برای کمک مالی اقدام کنند. اطلاعات مشارکت‌های مالی کاربران نیز در اسناد هر برنامه موجود است.

مرورگر گیت کوین به تمام افرادی که قصد مشارکت در کمک‌های مالی گیت کوین را دارند فرصت بررسی برنامه‌ها را می‌دهد. علاوه بر مرورگر، پرتال پرداخت کمک مالی و سیستم مدیریت منابع و خزانه نیز در این برنامه وجود دارند. در ادامه به بررسی کامل محصول پاسپورت گیت کوین می‌پردازیم که برای تعیین هویت دیجیتال کاربران ارز دیجیتال به خصوص در فعالیت‌هایی چون ایردراپ ارز دیجیتال استفاده می‌شود می‌پردازیم.

معرفی پروژه پاسپورت گیت کوین

پروژه پاسپورت گیت کوین به زبان ساده یک برنامه تایید هویت است که به کاربران مختلف اجازه می‌دهد اطلاعات و اعتبارنامه‌های مختلف خود را جمع‌آوری و مدیریت کرده و بر اساس آن اطلاعات، برای خود یک هویت منحصر به فرد و شهرت مجازی ایجاد کنند. این اعتبارنامه‌ها مانند یک مهر عمل می‌کنند و در فضاهای مختلف مانند گوگل و توییتر و فضاهای وب ۳ مانند Proof of Humanity و BrightID قابل استفاده هستند. با توجه به میزان عدم اعتماد در فضاهای بلاک چین، داشتن اعتبارنامه برای استفاده از وام‌های دیفای، جلوگیری از وقوع حملات سیبل و برنامه‌های وب ۳ اهمیت زیادی دارد.

کاربران مختلف شبکه می‌توانند به لطف اعتبارنامه‌ها میزان قابل اعتماد بودن خود را مشخص کرده و از خدمات ویژه‌ای بهره‌مند شوند. برنامه پاسپورت گیت کوین یک کیت توسعه هم در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد که به آن‌ها اجازه می‌دهد تایید هویت را در برنامه‌های خود ارائه کنند. در این حالت کاربران در معرض یک سیستم امتیازدهی متناسب با پلتفرم قرار می‌گیرند که می‌توانند به لطف دریافت امتیاز بالا در شبکه، پاداش دریافت کنند.

پاسپورت گیت کوین چگونه کار می‌کند؟

پاسپورت گیت کوین با ارائه اعتبارنامه‌های قابل اعتماد که در اصل عبارات رمزنگاری شده هستند، اجازه می‌دهد کاربران هویت خود را در پلتفرم‌های مختلف تایید کنند. پاسپورت گیت کوین با جمع‌اوری و تایید اطلاعات کاربران یک امتیاز به کاربران تخصیص می‌دهد که این امتیاز میزان اعتبار هر کاربر را مشخص می‌‌کند. تمام فرایندهایی که برای دریافت اعتبارنامه در پاسپورت گیت کوین انجام می‌شوند در دو دسته کلی قرار می‌گیرند.

جمع‌آوری اعتبارنامه پاسپورت گیت کوین

مرحله اول فعالیت در پاسپورت گیت کوین، جمع کردن اطلاعات و اعتبارنامه‌های کاربران است. در این مرحله شبکه اطلاعات مورد نظر خود مانند شناسه‌های آنلاین یا گواهی اثبات شخصیت از کاربران دریافت کرده و به بانک اطلاعاتی شبکه منتقل می‌کند. در چنین حالتی کاربر اعتبارنامه خود را در قالب یک عبارت رمزنگاری شده با شبکه به اشتراک می‌گذارد. کاربران برای اینکه بتوانند اطلاعات خود را به پاسپورت منتقل کنند، باید ابتدا وارد صفحه پاسپورت گیت کوین شده و کیف پول خود را از بستر اتریوم به پلتفرم پاسپورت متصل کنند. ادامه این فرایند صرفا تایید اطلاعات جمع‌اوری شده است.

به عنوان مثال، اگر کاربر بخواهد حساب توییتر خود را به عنوان اعتبارنامه در پاسپورت گیت کوین استفاده کند، کاربر می‌تواند آدرس اتریوم خود را در قالب یک توییت منتشر کند. پس از این، کاربر باید لینک توییت خود را داخل برنامه پاسپورت گیت کوین پیست کند. زمانی که کاربر این کار را انجام دهد، اعتبارنامه در صفحه پاسپورت گیت قرار می‌گیرد. وضعیت تایید بودن یا نبودن اعتبارنامه در برنامه پاسپورت گیت کوین مشخص خواهد شد. اگر وضعیت اعتبارنامه تایید شده باشد، بدین معناست که پاسپورت گیت کوین یا گروه ثالثی اعتبارنامه را تایید کرده است. در غیر این صورت اعتبارنامه ارزش واقعی نخواهد داشت.

تایید اعتبارنامه پاسپورت گیت کوین

پس از این‌که اطلاعات کاربر در برنامه جمع‌آوری شود، اعتبارنامه‌ها در فرایند تایید شدن قرار می‌گیرند. همانطور که گفته شد، اعتبارنامه در برنامه پاسپورت گیت کوین بارگذاری خواهد شد. پس از آن که اعتبارنامه در برنامه پاسپورت گیت کوین بارگذاری شود، کاربر می‌تواند انتخاب کند اعتبارنامه‌های خود را برای چه مدت و در اختیار چه پلتفرم‌هایی قرار دهد. در فرایند تایید اعتبارنامه‌ها، برنامه ابتدا خود آن را بررسی کرده و سپس با پلتفرم‌های ثالث چک می‌کند. پس از اینکه اعتبارنامه‌ها تایید شوند؛ بر اساس میزان API به شهرت کاربر افزوده می‌شود.

هر اعتبارنامه به عنوان یک “مهر” شناخته می‌شود. هر یک از مهرها سطح مختلفی از اعتبار و اعتماد را نشان نخواهد داد. بعضی از این مهرها به راحتی به دست می‌آیند و ارزش کمی دارند؛ برای مثال ایمیل یا شماره تلفن. بعضی دیگر از مهرها نیز مثل BrightID یا Proof of Humanity اعتبار بالایی دارد و به دشواری به دست می‌آیند. مهرها بر اساس ارزش‌شان امتیاز انسان بودن کاربر (در مقابل ربات بودن) را مشخص می‌کنند.

UHS امتیازی است که برنامه پاسپورت گیت کوین به میزان شهرت کاربران می‌دهد. با دادن امتیاز، میزان اعتماد و شهرت کاربران مشخص می‌شود. امتیاز در قالب عددی ارائه می‌شود که توسط یک الگوریتم امتیازدهی محاسبه می‌شود. در اکثر موارد امتیاز توسط پاسپورت گیت کوین محاسبه شده و در سایر موارد نیر برای پلتفرم یک سیستم امتیازدهی سفارشی ایجاد می‌شود. این امتیاز ثابت نیست و با کوچک‌ترین تغییر در رفتار کاربر عوض خواهد شد. علاوه بر UHS، توسعه دهندگان نیز می‌توانند براساس نیاز خود، در الگوریتم تغییر ایجاد کنند.

افزایش امتیاز گیت کوین پاسپورت

افزایش امتیاز در پاسپورت گیت کوین

پاسپورت گیت کوین هویت شما را به عنوان یک کاربر مناسب و قابل اعتماد برای شبکه معرفی می‌کند اما داشتن پاسپورت معنای خاصی ندارد و شما باید با انجام دادن چندین نوع فرایند امتیاز خود را افزایش دهید. در واقع این امتیازها هستند که میزان قابل اعتماد بودن هویت شما را برای دیگران آشکار می‌کند. در ادامه به بررسی دلایل نیاز به افزایش امتیاز در پاسپورت گیت کوین می‌پردازیم.

  • افزایش اعتماد: اگر شما بخواهید در شبکه وب ۳ گیت کوین به عنوان یک کاربر قابل اعتماد شناخته شوید، باید امتیاز پاسپورت خود را افزایش دهید. اگر شبکه به شما اعتماد داشته باشد، شما می‌توانید از مزایای مختلف شبکه برای کاربران ویژه بهره‌مند شوید.
  • جلوگیری از حمله سیبل: داشتن امتیاز بالا در شبکه نشان‌دهنده این است که شما یک کاربر قابل اعتماد و واقعی هستید و خطری برای شبکه ندارید. حمله سیبل زمانی اتفاق می‌افتد که چندین کاربر غیر واقعی فرایندهای دموکراتیک شبکه را مختل می‌کنند. داشتن اعتبارنامه‌های پاسپورت گیت کوین به شبکه اجازه می‌دهد به کاربر اعتماد کند.
  • افزایش تاثیر دموکراتیک کاربر: شبکه برای فرایندهای دموکراتیک از کاربران رای‌گیری می‌کند. اگر شما امتیاز پاسپورت بالایی داشته باشید، قدرت و تاثیر دموکراتیک شما را افزایش می‌دهد و به شما اجازه این را می‌دهد که بیشترین تاثیر را در شبکه داشته باشید.
  • دسترسی به ایردراپ و فرصت‌های شبکه: افزایش امتیاز پاسپورت گیت کوین به کاربران فرصت این را می‌دهد تا از گرنت‌ها و ایردراپ‌های شبکه استفاده کنند. هرچه کاربر امتیازهای بیشتری داشته باشد، امکان دسترسی به جوایز و ایردراپ‌ها افزایش پیدا می‌کند. این مورد برای سایر پروژه‌هایی که از گیت کوین برای تایید کاربران استفاده می‌کنند نیز صادق است.

مراحل افزایش امتیاز پاسپورت گیت کوین

در بخش قبل بررسی کردیم که چرا باید کاربران به دنبال افزایش امیتاز پاسپورت گیت کوین خود باشند. در این بخش می‌خواهیم به بررسی مراحل مختلف جهت افزایش امتیاز پاسپورت گیت کوین بپردازیم. افزایش امتیاز پاسپورت گیت کوین بسیار ساده است و برای اکثر کاربران به راحتی قابل انجام است. در ادامه مهمترین مراحل انجام این کار را بررسی می‌کنیم.

تایید حساب کاربری گوگل

یکی از مهمترین و ساده‌ترین کارها برای افزایش امیتاز پاسپورت گیت کوین تایید حساب کاربری گوگل است. برای این‌که بتوانید به سیستم ثابت کنید که ربات نیستید، می‌توانید حساب کاربری گوگل خود را به پاسپورت خود متصل کنید. برای این کار باید مراحل زیر را با دقت دنبال کنید.

  • حساب پاسپورت خود را ایجاد کرده و کیف پول خود را به آن متصل کنید.
  • در بخش My Stamps گزینه گوگل را انتخاب کنید.
  • حساب گوگل مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه Verify را کلیک کنید.
  • در این مرحله، پاسپورت گیت کوین از شما درخواست امضا می‌کند و شما برای امضا کردن، گزینه Sign را در کیف پول خود کلیک کنید.
  • در آخرین مرحله به صفحه پاسپورت برگردید و تایید نهایی را انجام دهید.

تایید حساب کاربری ENS برای افزایش امتیاز پاسپورت گیت کوین

سرویس نام اتریوم یا ‌ENS یک نام کاربری برای کیف پول‌های اتریوم است که مشابه سرویس‌های دامنه اینترنتی برای آدرس‌های بلاک چینی عمل می‌کند. شما می‌توانید از ENS خود به عنوان ادرس جهت ارسال ارز دیجیتال استفاده کنید. دامنه‌های ‌ENS‌ دارای تاریخ انقضا هستند و باید تمدید شوند. بر اساس نظر وبسایت پاسپورت گیت کوین، متصل کردن حساب کاربری به حساب ENS اهمیت زیادی دارد. برای این کار، نیاز است که ابتدا برای کیف پول اتریوم خود یک دامنه ENS خریداری کنید که با خرید اتریوم و مراجعه به وبسایت آن می‌توانید این کار را انجام دهید. پس از انجام این کار مراحل زیر را برای تایید اتصال دنبال کنید.

  • صفحه پاسپورت خود را باز کنید و روی گزینه ENS باز کنید.
  • بعد از اینکه روی ENS کلیک کردید، گزینه Verify را کلیک کنید.
  • شبکه برای تایید ENS از شما درخواست امضا می‌کند. روی گزینه Sign کنید.
  • در نهایت دوباره روی گزینه Verify کلیک کنید تا حساب شما تایید شود.

تایید حساب کاربری Proof of Humanity

«اثبات انسانیت» (Proof of Humanity) یک سیستم اعتماد کاربر در فضای بلاک چین‌ها است. این سیستم خود از روش‌های مختلف استفاده می‌کند تا از حملات مختلف به شبکه‌های بلاک چینی جلوگیری کند. متصل کردن حساب اثبات انسانیت به پاسپورت گیت کوین اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که شما این حساب را ایجاد کرده باشید می‌توانید با مراجعه به صفحه پاسپورت گیت کوین و انجام مراحل زیر حساب کاربری Proof of Humanity را تایید کنید.

  • صفحه پاسپورت گیت کوین خود را باز کنید و روی گزینه Proof of Humanity کلیک کنید.
  • همانند استمپ‌های قبل، روی گزینه کلیک کرده و آن را Verify کنید.
  • با امضا کردن اتصال حساب اثبات انسانیت خود را Verify کنید.

مزایای پروژه گیت کوین

تایید دیگر حساب‌های کاربری

در بخش‌های قبلی نحوه اتصال و تایید چندین حساب کاربری مهم را برای افزایش امتیاز پاسپورت گیت کوین بررسی کردیم اما پروژه گیت کوین از اتصال به تعداد زیادی از حساب‌های کاربری دنیای وب ۲ و وب ۳ برای تایید هویت کاربران پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با اتصال این حساب‌ها به پروژه امتیاز خود را افزایش دهید. داشتن حساب‌های بیشتر به معنای داشتن امتیاز بالاتر در پاسپورت است. از جمله حساب‌های کاربری دیگر قابل قبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • توییتر
  • BrightID
  • گیت هاب
  • دیسکورد
  • فعالیت در شبکه اتریوم

توجه داشته باشید که قبل از تایید این حساب‌ها در گیت کوین باید خود این حساب‌ها را ایجاد کنید یا در پروژه‌هایشان فعالیت داشته باشید و در برخی موارد حتی داشتن حساب کاربری هم قابل قبول نیست و پروژه فعالیت را برای تایید حساب در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال، برای تایید شدن حساب کاربری توییتر باید حداقل ۱۸۰ روز از ساخت حساب کاربری گذشته باشد و هر چه این مقدار بیشتر شود امتیاز بیشتری نصیب کاربر می‌شود. در نهایت شما با اتصال حساب‌های کاربری خود می‌توانید به راحتی امتیاز خود را بالا برده و در راستای اثبات یکتا و انسان بودن خود برای شبکه گیت کوین، قدم بزرگی بردارید.

دریافت POAP برای افزایش امتیاز پاسپورت گیت کوین

«پروتکل‌های اثبات حضور» (Proof of Attendance Protocols) در واقع نشانه‌هایی هستند که به کاربرانی تعلق می‌گیرد که در وقایع مختلف شرکت می‌کنند. POAPها نشان‌دهنده‌ی حضور فعال در شبکه است و به همین دلیل در بالا بردن امتیاز پاسپورت گیت کوین اهمیت دارد. شما با داشتن این نشانه‌ها می‌توانید امتیاز خود را در پروژه گیت کوین بالا ببرید.

شرکت در فعالیت‌های حاکمیتی

شما می‌توانید برای بالا بردن امتیاز خود در شبکه، در رای‌گیری‌های حاکمیتی و مباحثه‌های مختلف شرکت کنید. شرکت کردن شما در این فعالیت‌ها به معنای این است که شما به شبکه اهمیت می‌دهید و در راستای بهبود آن فعالیت می‌کنید. با حضور مستمر در این نوع فعالیت‌ها می‌توانید به راحتی امتیاز خود را افزایش می‌دهد. پروتکل Snapshot در واقع نقش واسطه برای شرکت در رای‌گیر پروژه‌های مختلف را دارد و شما با داشتن یا استیک توکن‌های آن‌ها می‌توانید در رای‌گیری‌های پروژه‌ها شرکت کنید و با اتصال حساب خود به گیت کوین امتیاز خود را افزایش دهید.

توکن GTC چیست؟

ارز دیجیتال GTC یا Gitcoin Token رمز ارز بومی شبکه‌ی گیت کوین است. گیت کوین یک شبکه متمرکز از توسعه‌دهندگان است که از طریق کمک‌های مالی و سرمایه‌گذاری به برنامه نویسان کمک می‌کند پروژه‌های مبنع باز خود را در شبکه ایجاد کنند. این ارز دیجیتال برای شبکه و کاربران اهمیت زیادی دارد. بیایید ایتدا بررسی کنیم ارز دیجیتال GTC دقیقا چگونه کار می‌کند.

ارز دیجیتال GTC چگونه کار می‌کند؟

ارز دیجیتال GTC توکن ERC-20 است و بر اساس استانداردهای بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. این ارز دیجیتال برای دارندگان خود نشانه‌ی حاکمیت است. صاحبان ارز دیجیتال گیت کوین می‌توانند به راحتی در فرایندهای حاکمیتی شرکت کنند و در تصمیم‌گیری‌های توسعه پلتفرم، بودجه و ویژگی‌های شبکه تاثیر داشته باشند. ارز دیجیتال GTC از جهت دیگری سمت و سوی فعالیت‌های شبکه را مشخص می‌کند. داشتن ارز دیجیتال GTC به شبکه اجازه می‌دهد عدم تمرکز خود را حفظ کند.

زمانی که کاربران مختلفی توکن گیت کوین را دریافت کرده یا خریداری می‌کنند، بخشی از حق تصمیم‌گیری حاکمیتی را دریافت می‌کنند و در نتیجه می‌توانند جلوی عدم تمرکز را به خوبی بگیرند. توکن گیت کوین به عنوان ارز اصلی شبکه استفاده می‌شود. پاداش‌ها و هزینه‌های شبکه همگی با استفاده از توکن گیت کوین انجام می‌شوند. کاربرانی که به صورت مستمر در شبکه فعالیت می‌کنند، می‌توانند ایردراپ یا پاداش دریافت کنند. اگر کاربر خدمات خاصی از شبکه دریافت کند هم باید از این ارز دیجیتال به عنوان ارز اصلی استفاده کند.

کاربردهای رمز ارز GTC

پروژه گیت کوین کاربران بسیار زیادی دارد که به دلیل حمایت از پروژه‌های مختلف اکثر آن‌ها فعال هستند. با توجه به اینکه بسیاری از پروژه‌ها نیز به دنبال تعیین هویت غیرمتمرکز کاربران هستند استفاده از پروژه گیت کوین اهمیت زیادی دارد. برای رمز ارز GTC کاربردهای زیادی تعریف شده است که ارزشمندی این توکن برای سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

شرکت کردن در فرایندهای حاکمیتی برای کاربران وابسته به شبکه اهمیت زیادی دارد. بسیاری از این کاربران علاقه دارند برای بهبود شبکه، در تصمیم‌گیری‌ها و گفت و گوها دخیل باشند. توکن GTC به کاربران اجازه می‌دهد تاثیر بالایی در فرایندها داشته باشند. توکن GTC همچنین به عنوان ارز اصلی برای تامین مالی پروژه‌های منبع باز استفاده می‌شود. سرمایه‌گذاری‌های درون شبکه نیز با استفاده از همین ارز دیجیتال انجام می‌شوند.

علاوه بر سرمایه‌گذاری‌ها، فعالیت‌های مالی دیگری نیز وجود دارند که می‌توان با استفاده این ارز دیجیتال انجام داد. اگر به کسب درآمد از طریق ترید یا معامله علاقه دارید، می‌توانید این ارز دیجیتال را ترید کنید. علاوه بر این شما می‌توانید به راحتی ارز دیجیتال گیت کوین را استیک کنید و از استیکینگ ارز دیجیتال GTC سود کسب کنید. راه دیگری برای کسب درآمد یا استفاده از گیت کوین، ایردراپ ارز دیجیتال گیت کوین است. شبکه به ازای عملکرد کاربر، به او پاداش می‌دهد و این پاداش در قالب گیت کوین خواهد بود.

آيا توکن GTC برای سرمایه گذاری مناسب است؟

پروژه گیتکوین یکی از پروژه‌های مهم برای جذب سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ارز دیجیتال است. علاوه بر این، محصول پاسپورت گیت گوین مورد توجه بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال است و انتظار می‌رود در آینده این پروژه نقش اساسی در تعیین و تایید هویت کاربران داشته باشد. کاربردهای تعریف شده برای توکن GTC نیز به نحوی است که تقاضای دائمی برای این پروژه را حفظ می‌کند. تمامی این ویژگی‌ها به همراه احتمال سعودی بودن بازار، نشان می‌دهد که ارز دیجیتال گیتکوین یک رمز ارز مناسب برای سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۴ است.

جمع بندی

پاسپورت گیت کوین یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های وابسته به بلاک چین است که در حال حاضر با سرعت بالایی در حال رشد است. این پروژه در واقع یک ابزار برای تایید و بررسی هویت کاربران شبکه است. پاسپورت گیت کوین با تکیه بر جمع آوری اعتبارنامه‌های مختلف از یکتا بودن کاربران اطمینان حاصل کرده و در نهایت اطمینان حاصل کند که کاربران واقعی شبکه به راحتی از خدمات مختلف در شبکه استفاده کنند.

پاسپورت گیت کوین به لطف داشتن یک الگوریتم دقیق و فعال، مطمئن می‌شود کاربران بر اساس فعالیت‌های خود امتیاز دریافت می‌کنند. علاوه بر داشتن مزایای فراوان برای کاربران، پاسپورت گیت کوین برای شبکه اطمینان حاصل می‌‎کند که کاربران واقعی هستند و خطر حمله سیبل شبکه را تهدید نمی‌کند. با در نظر داشتن پاسپورت گیت کوین، فرایندهای حاکمیتی در شبکه به مراتب شفاف‌تر خواهند بود، زیرا کاربران اعضای جامعه را می‌شناسند و نگران هویت و نیت کاربران نیستند.

پاسپورت گیت کوین بدون از بین بردن ماهیت غیرمتمرکز شبکه، اطمینان حاصل می‌کند کاربران با هویت مشخص در پاسپورت خود در شبکه فعالیت می‌کند. پاسپورت گیت کوین شما به حساب‌های شبکه‌های اجتماعی و بلاک چین شما متصل می‌شوند. شما می‌توانید با داشتن پاسپورت با امتیاز بالا، سرمایه‌ها و کمک‌های مختلف مالی را بر پایه ارز دیجیتال گیت کوین، دریافت کنید.

منبع : رابکس

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها