تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :معرفی پوند کوین (PNDC) : رقیب جدید پپه

  • کد خبر : 2612090
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
لورس :معرفی پوند کوین (PNDC) : رقیب جدید پپه
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پوند کوین (PNDC) ارزهای دیجیتال معرفی پوند کوین (PNDC) : رقیب جدید پپه توسط نیما نوبخت – ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ سه کیف پول ارز دیجیتال در یک اقدام قابل توجه، دارایی‌های خود را از پپه (PEPE) به پوند کوین (PNDC)، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز (DEX) تازه راه‌اندازی‌شده پوند (POND) تغییر داده‌اند.
معرفی پوند کوین (PNDC)این کیف پول‌ها مجموعاً ۴۸۷ میلیارد توکن پوند کوین را به قیمت ۶۰۰ اتریوم، معادل تقریباً ۹۶۵۰۰۰ دلار خریداری کردند. این موضوع نتیجه خیره‌کننده‌ای را برای پپه که در حال حاضر با مشکلات اعتماد سرمایه‌گذاران مواجه است، و پوند کوین که در بازار در حال رشد است، به همراه دارد.
صرافی پوند که توسط توکن بومی خود PNDC هدایت می‌شود، در اول سپتامبر با هدف معرفی نوآوری‌ها به فضای صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) راه‌اندازی شد. صرافی غیرمتمرکز پوند ویژگی‌هایی مانند دسترسی ایمن به شبکه‌های نقدینگی عمده و مسیریابی هوشمند چندزنجیره‌ای را ارائه می‌دهد که آن را از پلتفرم‌های موجود متمایز می‌کند.
افزایش ۳۵ درصدی اخیر در قیمت پوند کوین پس از عرضه آن در پولونیکس (Poloniex)، ارزش بازار این ارز دیجیتال را با حجم معاملات ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :
پوند کوین (PNDC)
  • ارزهای دیجیتال

معرفی پوند کوین (PNDC) : رقیب جدید پپه توسط نیما نوبخت –

سه کیف پول ارز دیجیتال در یک اقدام قابل توجه، دارایی‌های خود را از پپه (PEPE) به پوند کوین (PNDC)، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز (DEX) تازه راه‌اندازی‌شده پوند (POND) تغییر داده‌اند.

معرفی پوند کوین (PNDC)

این کیف پول‌ها مجموعاً ۴۸۷ میلیارد توکن پوند کوین را به قیمت ۶۰۰ اتریوم، معادل تقریباً ۹۶۵۰۰۰ دلار خریداری کردند. این موضوع نتیجه خیره‌کننده‌ای را برای پپه که در حال حاضر با مشکلات اعتماد سرمایه‌گذاران مواجه است، و پوند کوین که در بازار در حال رشد است، به همراه دارد.

صرافی پوند که توسط توکن بومی خود PNDC هدایت می‌شود، در اول سپتامبر با هدف معرفی نوآوری‌ها به فضای صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) راه‌اندازی شد. صرافی غیرمتمرکز پوند ویژگی‌هایی مانند دسترسی ایمن به شبکه‌های نقدینگی عمده و مسیریابی هوشمند چندزنجیره‌ای را ارائه می‌دهد که آن را از پلتفرم‌های موجود متمایز می‌کند.

بخوانید  ارسال مدارک محرمانه توسط SEC به دادگاه؛ زنگ خطری برای بایننس؟

افزایش ۳۵ درصدی اخیر در قیمت پوند کوین پس از عرضه آن در پولونیکس (Poloniex)، ارزش بازار این ارز دیجیتال را با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲٫۹۳ میلیون دلاری، به حدود ۴۷٫۵۱ میلیون دلار افزایش داد.

در مقابل، پپه با چالش‌های مداوم در بازیابی اعتماد سرمایه‌گذار دست و پنجه نرم می‌کند. در هفته‌های گذشته، ادعاهایی مبنی بر اینکه توسعه‌دهندگان پپه درگیر فروش توکن‌های PEPE خود بوده‌اند، مطرح شد که منجر به کاهش ۲۰ درصدی ارزش این میم کوین شده است.

شرکت‌های ردیابی داده‌های بلاکچینی نشان داد‌ه‌اند که توسعه‌دهندگان پپه، ۱۶ تریلیون توکن PEPE را جابجا کرده و فروخته‌اند، که به طور قابل توجهی به کاهش ارزش این میم کوین دامن زده است.

علاوه بر این، یک سرمایه‌گذار اولیه اخیراً یک تریلیون توکن پپه را در ازای ۵۳۷ اتریوم، معادل تقریباً ۸۸۵۰۰۰ دلار نقد کرده است که نگرانی‌ها در مورد آینده این توکن را تشدید کرده است. این تحولات، ماهیت پویا و به سرعت در حال تغییر بازار ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند، جایی که احساسات سرمایه‌گذار می‌تواند بر اساس عوامل مختلف به سرعت تغییر کند و ظهور پروژه‌های جدیدی مانند پوند کوین می‌تواند بر توکن‌های موجود مانند پپه تأثیر بگذارد.

بخوانید  10 ارزی که در سال 2019 بهترین عملکرد را داشته‎اند

امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها