تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

لورس :معرفی ۷ مورد از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳

  • کد خبر : 2598066
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

معرفی ۷ مورد از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ بازار ارزهای دیجیتال در میانه‌ی سال ۲۰۲۳ در گردنه‌ی عبور از بحران دو سال گذشته‌اش قرار دارد. با امید به اوج‌گیری مجدد این صنعت، بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد، کلان و نهادی میان‌مدت و بلندمدت، در حال جستجوی پروژه‌ های برتر ارز دیجیتال ۲۰۲۳ هستند تا در ماه‌ها و سال‌های آینده بتوانند سود مناسبی کسب کنند. پیش‌بینی روند بازار رمزارزها دشوار است و مسلما نمی‌توان گفت همه‌ی آن‌ها آینده یکسانی دارند. کمااینکه در اوج رونق این مارکت در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، برخی دارایی‌ها از گردونه‌ی رقابت خارج شدند. آنچه در‌حقیقت باعث رشد یک رمزارز می‌شود، ارزش ذاتی پلتفرم آن برای کل صنعت است. اعتبار توسعه‌دهنده‌ها، ساختار توزیع توکن یا کوین و اهداف پروژه نیز از عوامل اثرگذار در آینده و قیمت رمزارز بوده و طی انجام تحقیقات باید مدنظر قرار بگیرند.
در این مقاله، هفت مورد از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم. در انتخاب آن‌ها تلاش شده است که بین پروژه‌های جدید و قدیمی، تعادلی برقرار شود.
دی لنس (DeeLance)؛ پلتفرمی برای فریلنسرها در سال‌های اخ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

معرفی ۷ مورد از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳

بازار ارزهای دیجیتال در میانه‌ی سال ۲۰۲۳ در گردنه‌ی عبور از بحران دو سال گذشته‌اش قرار دارد. با امید به اوج‌گیری مجدد این صنعت، بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد، کلان و نهادی میان‌مدت و بلندمدت، در حال جستجوی پروژه‌ های برتر ارز دیجیتال ۲۰۲۳ هستند تا در ماه‌ها و سال‌های آینده بتوانند سود مناسبی کسب کنند. پیش‌بینی روند بازار رمزارزها دشوار است و مسلما نمی‌توان گفت همه‌ی آن‌ها آینده یکسانی دارند. کمااینکه در اوج رونق این مارکت در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، برخی دارایی‌ها از گردونه‌ی رقابت خارج شدند. آنچه در‌حقیقت باعث رشد یک رمزارز می‌شود، ارزش ذاتی پلتفرم آن برای کل صنعت است. اعتبار توسعه‌دهنده‌ها، ساختار توزیع توکن یا کوین و اهداف پروژه نیز از عوامل اثرگذار در آینده و قیمت رمزارز بوده و طی انجام تحقیقات باید مدنظر قرار بگیرند.

بخوانید  لیست‌شدن رمز ارز سایبر کانکت (CYBER) در صرافی پینگی

در این مقاله، هفت مورد از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم. در انتخاب آن‌ها تلاش شده است که بین پروژه‌های جدید و قدیمی، تعادلی برقرار شود.

دی لنس (DeeLance)؛ پلتفرمی برای فریلنسرها

در سال‌های اخیر و به‌ویژه پس از شیوع بیماری کرونا، فرهنگ دورکاری بیش‌ازپیش شناخته و پذیرفته شد. آمارها نشان می‌دهند که تعداد افراد فریلنسر و دیجیتال‌نومدها (Digital Nomads) بیش از هر زمان دیگری است. این افراد، اغلب از سایت‌های واسطه برای پیدا کردن پروژه استفاده می‌کنند.

دی لنس (DeeLance) یک پروژه‌ی جدید ارز دیجیتال با هدف ایجاد بازار وب ۳ برای برقراری ارتباط بین کارفرماها و فریلنسرهاست. آن‌ها می‌توانند بر بستر این شبکه، یکدیگر را پیدا کرده و همکاریشان را شروع کنند. اما دلیل اصلی حضور دیلنس در لیست بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ در بسیاری از وب‌سایت‌ها، غیرمتمرکز بودن آن است. این ویژگی، ارتباط بی‌واسطه‌ی بین طرفین را فراهم کرده و هزینه‌های کمیسیون را برای آن‌ها کاهش می‌دهد.

درحال‌حاضر کارمزد کارفرما و فریلنسر در این پلتفرم به ترتیب دو و ده درصد از دستمزد کل پروژه تعیین شده که نسبت به متوسط سایت‌های دیگر، مقرون‌به‌صرفه‌تر است. همچنین اگر فریلنسر، دستمزد خود را به ارز دیجیتال دریافت کند، کارمزدی از او گرفته نمی‌شود. تیم دیلنس، متشکل از حدودا ۴۰ نفر متخصص بلاکچین و توسعه‌ی وب ۳ است.

بخوانید  راهنمای استفاده از کیف پول سامورایی در معاملات ارز دیجیتال

نوشته های مشابه

  • معرفی ۷ مورد از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
  • ۱۰ ارز دیجیتال برتر برای ترید و سود روزانه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲

برخی از خصوصیات دیلنس

شفافیت اطلاعات در دیلنس، دلیل مهم ما برای قرار دادن آن در لیست پروژه‌ های برتر ارز دیجیتال ۲۰۲۳ است. تمامی داده‌ها درخصوص کارفرما و مجریان پروژه در بلاکچین این شبکه ذخیره شده و برای دیگران قابل‌مشاهده است. همچنین وجوه دریافت‌شده تا زمان پرداخت توافقی در دفترکل به‌صورت امانت نگه داشته می‌شود. دیگر ویژگی مهم DeeLance این است که پروژه‌ها حین تحویل NFT می‌شوند. به‌این‌ترتیب، مالکیت آن‌ها برای همیشه با کارفرما خواهد بود و برخلاف سایت‌های وب ۲ فعلی، ابهامی بابت مالکیت وجود ندارد.

متاورس منحصربفرد دیلنس

آنچه امیدها به DeeLance را به‌شدت افزایش داده، متاورس در حال توسعه‌ی آن است. فریلنسرها می‌توانند توانایی‌ها و خدمات خود را تبلیغ کرده و برای این کار کاراکترهایی به نام آفیسر (Officer) تعریف کنند. شرکت‌ها نیز به همین نسبت، فرصت تبلیغ و فروش محصولات دیجیتال خود را داشته و می‌توانند با مجریان پروژه آشنا شوند.

ارز دیجیتال DLANCE

تمام فعالیت‌های این پلتفرم با ارز دیجیتال DLANCE انجام می‌شوند. این رمزارز که با استاندارد ERC-20 فعالیت می‌کند در زمان نگارش مقاله در میانه‌ی پیش‌فروش ۶ مرحله‌ای خود با قیمت متوسط ۰٫۰۳۰ دلار قرار دارد. این پیش‌فروش با هاردکپ ۶ میلیونی، از طریق وب‌سایت این پروژه انجام شده و شرکت در آن از طریق کیف پول‌های غیرمتمرکز مانند تراست والت و متامسک ممکن است.

بخوانید  معرفی ارز دیجیتال ورلد کوین WLD) World Coin) 

احساسات بازار در مورد DLANCE به شدت مثبت است و همین امر سبب می‌شود آن را یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ با پتانسیل رشد انفجاری بدانیم. این احتمال را سقف عرضه‌ی یک میلیارد توکن آن تقویت می‌کند.

لاو هیت اینو (Love Hate Inu)؛ میم کوین انفجاری احتمالی بعدی

تکرار روند رویایی قیمت بیت کوین توسط میم کوین‌های دوج کوین و شیبا اینو، سبب شده است که همه منتظر میم کوین انفجاری بعدی باشند. همچنین پروژه‌ های برتر ارز دیجیتال ۲۰۲۳ را در میان آن‌ها جستجو کنند. بسیاری از معامله‌گران، لاو هیت اینو (Love Hate Inu) با نشان اختصاری LHINU را دارای چنین پتانسیلی می‌دانند. این ارز دیجیتال در سه ماه پیش‌فروش خود توانست به سقف ۱۰ میلیون دلاری موردنظرش برسد. این توکن بر اساس دوج کوین طراحی شده؛ اما بر خلاف آن کاربردها و ارزش‌های افزوده‌ی قابل‌توجهی دارد.

ویژگی های متمایزکننده لاو هیت اینو

ویژگی اصلی Love Hate Inu که باعث شده بسیاری آن را یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ بدانند، سیستم رای‌گیری این شبکه است. توسعه‌دهنده‌های لاو هیت اینو با دو مکانیزم Stake-to-Earn و Vote-to-Earn امکانی فراهم کرده‌اند تا کاربران برای شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین آن، پاداش ارز دیجیتال دریافت کنند. البته شرکت‌کننده‌ها باید از قبل مقادیری LHINU را به مدت ۳۰ روز استیک کنند. بنابراین تنها اعضای این جامعه می‌توانند از این راه به کسب درآمد بپردازند.

بخوانید  آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به متامسک و بالعکس؛ ارسال و دریافت ارز دیجیتال با متامسک

هدف لاو هیت اینو این است که در‌نهایت به یک پلتفرم مطمئن برای اجرای نظرسنجی‌های توسط شرکت‌ها تبدیل شود. این شرکت‌ها می‌توانند به جای LHINU به اعضای این جامعه در ازای مشارکت، ارزهای بومی خود یا پاداش‌های NFT پرداخت کنند. این شبکه، برای جذاب‌تر کردن نظرسنجی‌ها، راهکارهایی مانند استفاده از کاریکاتور سلبریتی‌ها به‌عنوان مجری نظرسنجی و پخش نتایج در شبکه‌های اجتماعی را در پیش گرفته است. غیرقابل تغییر بودن نتایج نظرسنجی‌ها به‌واسطه‌ی ثبت‌شدن آن‌ها در دفترکل توزیع‌شده مزیت بزرگ دیگر پلتفرم رای‌گیری Love Hate Inu‌ محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال LHINU و دلایل امیدواری به آن

حتی در طول پیش‌فروش هشت مرحله‌ای LHINU، استیک این رمزارز در صرافی‌هایی مانند OKX، SuperEx، Huobi و LBank میسر بود. استقبال این صرافی‌های معتبر، دلیل دیگر انتخاب LHINU برای لیست بهترین پروژه های ارز دیجیتال است. سقف عرضه‌ی این رمزارز ۱۰۰ میلیارد کوین بوده و در زمان نگارش این مقاله، ۰٫۰۰۰۱۲۲۳ دلار قیمت دارد.

فروش ۹۰ درصدی توکن‌ها در پیش‌فروش، امیدها به افزایش قیمت LHINU را بیشتر کرده است. مدیرعامل این شبکه، کارل داوکینز (Karl Dawkins) کهنه‌کار عرصه‌ی میم کوین‌ها و طراح تامادوج (Tamadoge) است. هویت دیگر اعضای تیم توسعه‌ی این پروژه، مانند بسیاری از میم کوین‌های دیگر، مشخص نیست.

بخوانید  رونالدو به برنامه‌ های NFT اشاره می کند

جهانی سبزتر با پروژه اکوترا (Ecoterra)

قطعا برای دغدغه‌مندان محیط زیست اکوترا (Ecoterra) یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ است. پلتفرم وب ۳ این شبکه در ازای زباله‌های قابل‌بازیافت، پاداش‌هایی در قالب ارز دیجیتال پرداخت می‌کند. برای این منظور، کافی است کاربران بارکد روی قوطی پلاستیکی یا فلزی محصولی که خریداری کرده‌اند را اسکن کرده و به همراه عکس رسید بازیافت خود که توسط شرکت‌های مربوط انجام می‌شود، آپلود کنند. مکانیسمی که توسعه‌دهندگان این شبکه، آن را Recycle-to-Earn یا به‌اختصار R2E نام نهاده‌اند. این پروژه، درواقع بستری برای تعامل شرکت‌های صنعت بازیافت و مصرف‌کننده‌هاست.

واضح است که درحال‌حاضر امکان دریافت پاداش به این طریق برای شهروندان ایرانی امکان‌پذیر نیست، اما تریدرها و سرمایه‌گذاران ایرانی می‌توانند با سرمایه‌گذاری روی توکن بومی این شبکه، یعنی ECOTERRA از آن و اهداف زیست‌محیطی حمایت کنند. آنها البته از سود احتمالی رشد قیمت این رمزارز در آینده نیز بهره‌مند خواهند شد.

ارز دیجیتال ECOTERRA

توکن بومی شبکه‌ی اکوترا که بین پروژه‌ های برتر ارز دیجیتال ۲۰۲۳ قرار گرفته، توکن ERC-20‌ است. این ارز هم‌اکنون در مرحله‌ی سوم از پیش‌فروش خود قرار دارد که از طریق کیف پول‌های غیرمتمرکز مانند متامسک و تراست والت، قابل‌ دسترسی است. کل عرضه‌ی ECOTERRA، دو میلیارد است که ۵۰ درصد آن در مراحل ۹ گانه‌ی پیش‌فروش توزیع می‌شوند. در زمان نگارش این مقاله، در مرحله‌ی هفتم پیش‌فروش این رمزارز با قیمت ۰٫۰۰۸۵ دلار هستیم. مرحله‌ی نهم پیش‌فروش نیز با قیمت ۰٫۰۱ دلار به پایان می‌رسد.

بخوانید  ریپل پلتفرم Xpring را بازسازی می‌کند؛ توسعه روزافزون XRP!

کاربردهای توکن اکوترا

ویژگی مهم توکن اکوترا که آن در لیست بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ قرار می‌دهد کاربردی بودن آن است. با این ارز دیجیتال امکان خرید درخت، خرید اعتبار کربن و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های انرژی خورشید متعددی فراهم شده است. این پروژه وعده داده است که از برنامه‌های آموزشی در زمینه انرژی‌های پاک نیز حمایت کند.

اتریوم (Ethereum)؛ دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان

برخلاف پروژه‌های جدید، اتریوم نیازی به معرفی ندارد. دومین بلاک چین و ارز دیجیتال بزرگ جهان، بهترین پلتفرم برای ساخت و اجرای قرارداد هوشمند است. اتریوم در ماه‌های گذشته، رشد قابل‌توجهی از خود نشان داده که بسیاری آن را نتیجه‌ی انتقال موفقیت‌آمیز آن از مکانیزم PoW به PoS‌ می‌دانند. فرآیندی که تحت عنوان مرج (Merge) از مدت‌ها پیش برای آن برنامه‌ریزی شده بود. این رویداد در سال ۲۰۲۲ آغاز و اکنون با آپدیت شانگهای تقریبا به اتمام رسیده است.

انتقال از مکانیسم اجماع اثبات کار به اجماع اثبات سهام، مزایای بسیاری برای اتریوم و پروژه‌هایی که روی آن اجرا می‌شوند داشت؛ کاهش کارمزدها، کاهش مصرف انرژی، مقایس‌پذیری بیشتر و افزایش امنیت و سرعت تراکنش‌ها از مهم‌ترین این مزایا بودند. همه‌ی اینها سبب شده‌اند که تقریبا در همه‌ی بررسی‌ها نام اتریوم را به‌عنوان یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ ببینیم.

در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۳، طی آپدیت شاپلا یا شانگهای، میلیون‌ها استیکر اتر، پس از مدت‌ها توانستند به دارایی‌های اولیه و سودهای خود دسترسی داشته باشند. اجرای این آپدیت، جذابیت استیک توکن را افزایش داده که نویدبخش رشد قیمت آن در ماه‌های آینده است.

بخوانید  شکست: ترون به عنوان دومین بلاک چین بزرگ ظاهر شد

نهایتا با نگاهی به لیست پروژه های برتر ارز دیجیتال ۲۰۲۳، می‌بینیم که بیشتر توکن‌های آنها استاندارد ERC-20‌ دارند. به این معنی که بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده‌اند. چنین حجمی از اعتماد نشان می‌دهد که این شبکه در حال حاضر رهبر توسعه‌ی دنیای ارزهای دیجیتال است. امکان خرید ارز دیجیتال اتر تقریبا در تمامی صرافی‌ها و کیف پول‌های متمرکز و غیرمتمرکز وجود دارد.

ربات ارا (RobotEra)؛ متاورسی ساخته ربات‌ ها

در میان پروژه‌ های برتر ارز دیجیتال ۲۰۲۳، حضور متاورس‌های جدید پررنگ است. ربات ارا (RobotEra) یک متاورس تازه‌نفس با شباهت زیاد به سندباکس و حول سرزمینی به نام تارو (Taro) است. در این دنیای مجازی، گیمرها به ازای ساختن جهان اطراف خود، پاداش‌هایی به شکل ارز دیجیتال می‌گیرند. کاراکترهای آن‌ها در این دنیا ربات هستند و می‌توانند از ربات‌های NFT‌ دیگر نیز در پروژه‌های ساخت‌وساز خود به‌عنوان دستیار کمک بگیرند.

حاکمیت در جامعه ربات ارا

مزیت مهم متاورس ربات ارا به‌عنوان یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ این است که همه‌ی اعضای آن با هر مقدار توکن استیک‌شده‌ی TARO، عضو سازمان DAO نیز می‌شوند. آن‌ها نه‌فقط در ساخت دنیای تارو سهیم هستند؛ بلکه قادرند با مشارکت در رای‌گیری‌ها، مسیر توسعه‌ی آن را نیز تعیین کنند. قدرت هر رای‌دهنده نیز به مقدار دارایی استیک‌شده‌اش بستگی دارد.

توکن پروژه ربات ارا

توکن بومی پروژه RobotEra، تارو (TARO) نام دارد. پاداش‌ها بر اساس این رمزارز پرداخت شده و امکان استخراج آن نیز وجود دارد. درحال‌حاضر، فرصت معامله‌ی توکن در قالب جفت‌ارز با دلار و ارز دیجیتال BNB در پلتفرم بایننس و نیز پنکیک‌سواپ فراهم شده است. با این رمزارز، اقتصاد بازی تقویت شده و امکان خریدوفروش NFT‌ها در بازار داخلی فراهم می‌شود. رمزارز تارو ERC-20 بوده و حداکثر عرضه‌ای برابر با ۱٫۸ میلیارد دارد. این توکن اکنون با قیمت ۰٫۰۲۳ دلار در مرحله‌ی دوم پیش‌فروش خود قرار دارد و توانسته است بیش از ۱٫۲ میلیون دلار، سرمایه جذب کند.

بخوانید  بنیانگذار ویتالیک بوترین، توکن های اتر بیشتری را جابجا می کند

بیت کوین (Bitcoin)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان

حتی در بدترین شرایط و رکود در صنعت ارزهای دیجیتال، بسیاری از متخصصان بازار، بیت کوین را گزینه‌ای عالی برای سرمایه‌گذاری می‌دانستند. حتی اگر این توصیه برای سرمایه‌گذاران خرد صحیح نباشد، قطعا برای سرمایه‌گذاران کلان و نهادی درست است. بیت کوین اولین و ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان محسوب می‌شود. تغییرات قیمت آن بر کل بازار اثرگذار بوده و بسیاری از چهره‌های شناخته‌شده مانند ایلان ماسک (Elon Musk) و رابرت کیاساکی (Robert Kiyosaki)، به آن نظر مثبتی دارند.

علاوه بر این، btc یک دارایی ضد تورمی است که بسیاری از شرکت‌ها از آن برای پوشش یا Hedge‌ کردن، سرمایه‌هایشان استفاده می‌کنند. قیمت این رمزارز از محدوده ۱۶ هزار دلار در نوامبر ۲۲، اکنون به حدود ۲۸ هزار دلار رسیده است. رشدی بسیار مثبت که همه را به تکرار رکورد تاریخی آن، یعنی حدود ۶۵ هزار دلار در سال ۲۰۲۱ امیدوار کرده است. بسیاری از تحلیل‌های ارائه‌شده درخصوص پیش‌بینی قیمت بیت کوین امکان عبور آن از رکورد تاریخی‌اش را نیز بعید نمی‌دانند. از مهم‌ترین نقاط قوت bitcoin که آن را تبدیل به یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ می‌کنند عبارتند از:

  • امنیت بسیار بالا
  • قابلیت استخراج
  • امکان کاربرد به‌عنوان وجه مبادله
  • توسعه‌ی روزافزون کاربردها در پلتفرم‌های مختلف
  • امکان خریدوفروش تقریبا در تمامی صرافی‌ها و کیف پول‌ها
  • در اختیار داشتن بیش از ۴۶ درصد از کل سلطه‌ بازار (Market Dominance)
بخوانید  تایید بیش از ۷۰۳۰۰۰ تراکنش در بلاکچین بیت کوین یک روز، رکوردها را شکست

پالیگان (Polygon)؛ یکی از سریع ترین بلاکچین های جهان

ارزش ذاتی شبکه‌ی پالیگان (Polygon) افزایش مقیاس‌پذیری شبکه‌ی اتریوم است. این راه‌حل لایه دو، توسط برخی از توسعه‌دهنده‌های اصلی اتریوم ایجاد شد تا آن را به یک بلاکچین چندزنجیره‌ای یا Multi Chain‌، تبدیل کند. روندی که با کمک دیگر شبکه‌ها مانند کازماس، Ethereum را هرچه بیشتر به اینترنتی برای بلاکچین تبدیل کرده است. چنین توسعه‌ای باعث افزایش سرعت تراکنش‌ها و اعتبارسنجی‌ها شده است. ویژگی‌هایی که دلیل خوبی برای قرار داشتن این شبکه در لیست بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ هستند.

پالیگان با قابلیت تکمیل ۶۵ هزار تراکنش در ثانیه ازجمله سریع‌ترین بلاک چین‌های جهان است. عددی که برای اتریوم به ۳۰ و برای بیت کوین به پنج می‌رسد. این شبکه، همچنین میزبان ده‌ها هزار برنامه‌ی غیرمتمرکز (dApp) است که برخی از آن‌ها متعلق به شرکت‌های معروفی مانند مانند Meta و Stripe هستند. پالیگان با چارچوب ماژولار SDK خود، ساخت و توسعه این برنامه‌ها را امکان‌پذیر و آسان کرده است.

بخوانید  بنیانگذار ویتالیک بوترین، توکن های اتر بیشتری را جابجا می کند

قیمت ارز دیجیتال بومی پالیگان؛ MATIC از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافته است. روندی که بسیاری از وب‌سایت‌های پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال، معتقد به ادامه‌ی آن هستند. این رمزارز رتبه نهم را در وب‌سایت کوین مارکت کپ در اختیار دارد و نقش مهمی در ایمن‌سازی شبکه‌ی پالیگان و تصمیمات حاکمیتی آن ایفا می‌کند.

سال ۲۰۲۳؛ سال سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

نشانه‌های پایان یافتن زمستان صنعت ارز دیجیتال ماه‌هاست که خود را نشان داده‌اند. قیمت ارزهای دیجیتال اصلی از ابتدای سال ۲۰۲۳، تقریبا همگی افزایش یافته‌اند. بنابراین می‌توان گفت که اکنون زمان مناسبی برای همراه شدن با رالی احتمالی این صنعت در سال‌های آینده خواهد بود.

بااین‌حال در یک بازار گاوی و رقابتی، قطعا همه‌ی پروژه‌ها موفق نخواهند بود. بنابراین لازم است که با انجام تحقیقات لازم و مقایسه‌ی ارزش ذاتی، ویژگی‌های شبکه، برنامه‌های توسعه‌ای، میزان استقبال از پیش‌فروش‌ها و نظرات کارشناسان، مناسب‌ترین گزینه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. به نظر شما بهترین پروژه های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ کدام‌ها هستند؟

برچسب هامتوسط

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها