تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :معرفی ۵ ابزار هوش مصنوعی برای ترید و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال

  • کد خبر : 2621105
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
لورس :معرفی ۵ ابزار هوش مصنوعی برای ترید و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با ترکیب هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال، فرصت‌ها و چالش‌های زیادی ایجاد شده است. از جمله استراتژی‌های پیشرفته معامله و سرمایه‌گذاری، امنیت و تشخیص کلاهبرداری بهتر، تحلیل‌ها و پیش‌بینی بازار.
ابزارهای هوش مصنوعی ارزهای دیجیتال روزبه‌روز برای تریدرها، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان بلاک‌چین برای مقابله با پیچیدگی‌های این صنعت پویا مهم‌تر می‌شوند.
بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است اما چه ابزارهای هوش مصنوعی مبتنی بر ارز رمزنگاری شده برتری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؟
فهرست مطالب۱٫ Nansen2. Binance Bicasso3. CoinScreener4. Coinrule5. Kryll.ioکلام پایانیسوالات پرتکرار ۱٫ Nansen نانسن یک پلتفرم تحلیل بلاک‌چین نانسن یک پلتفرم تحلیل بلاک‌چین است که با غنی‌سازی داده‌های خام بلاک‌چین با میلیون‌ها تگ کیف پول، به سرمایه‌گذاران بینشی در مورد داده‌های آن‌چین ارائه می‌دهد تا الگوها و روندهای بازار را شناسایی کنند.
نانسن تگ‌هایی به کیف‌پول‌ها اختصاص می‌دهد و آن‌ها را به انواع مختلف مثل نهنگ‌ها، صرافی‌ها و توسعه‌دهندگان دسته‌بندی می‌کند تا کاربران بتوانند خریداران، فروشندگان و فرصت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با ترکیب هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال، فرصت‌ها و چالش‌های زیادی ایجاد شده است. از جمله استراتژی‌های پیشرفته معامله و سرمایه‌گذاری، امنیت و تشخیص کلاهبرداری بهتر، تحلیل‌ها و پیش‌بینی بازار.

ابزارهای هوش مصنوعی ارزهای دیجیتال روزبه‌روز برای تریدرها، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان بلاک‌چین برای مقابله با پیچیدگی‌های این صنعت پویا مهم‌تر می‌شوند.

  • بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است

اما چه ابزارهای هوش مصنوعی مبتنی بر ارز رمزنگاری شده برتری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؟

فهرست مطالب

  • ۱٫ Nansen
  • ۲٫ Binance Bicasso
  • ۳٫ CoinScreener
  • ۴٫ Coinrule
  • ۵٫ Kryll.io
  • کلام پایانی
  • سوالات پرتکرار

۱٫ Nansen

نانسن یک پلتفرم تحلیل بلاک‌چین

نانسن یک پلتفرم تحلیل بلاک‌چین است که با غنی‌سازی داده‌های خام بلاک‌چین با میلیون‌ها تگ کیف پول، به سرمایه‌گذاران بینشی در مورد داده‌های آن‌چین ارائه می‌دهد تا الگوها و روندهای بازار را شناسایی کنند.

نانسن تگ‌هایی به کیف‌پول‌ها اختصاص می‌دهد و آن‌ها را به انواع مختلف مثل نهنگ‌ها، صرافی‌ها و توسعه‌دهندگان دسته‌بندی می‌کند تا کاربران بتوانند خریداران، فروشندگان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را شناسایی کنند.

نانسن فعالیت‌های “پول هوشمند” سرمایه‌گذارانی مانند نهادهای بزرگ و صندوق‌های موفق را ردیابی می‌کند تا کاربران بتوانند فرصت‌های سرمایه‌گذاری را قبل از جلب توجه گسترده شناسایی کنند.

علاوه بر این، نانسن ابزارهای تحلیل بنیادی را ارائه می‌دهد که ارزش توکن را بر اساس عواملی مانند عرضه توکن، توکنومیکس و فعالیت توسعه‌دهندگان ارزیابی می‌کند. نانسن تحلیل NFT از جمله داده‌های فروش NFT، قیمت کف و کمیابی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند NFTهای زیر قیمت را شناسایی کرده و تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری آگاهانه‌ای داشته باشند.

به طور کلی، نانسن یک ابزار قدرتمند برای مبتدیان و تریدرهای پیشرفته است تا تجربه و عملکرد معاملاتی خود را بهبود بخشند. نانسن با ارائه اطلاعات بازار هوشمند، تحلیل تراکنش، داده شبکه اجتماعی و بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان تصمیم‌گیری آگاهانه را برای تریدرها و سرمایه‌گذاران در دنیای پویای ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند.

۲٫ Binance Bicasso

یکاسوی بایننس یک نرم‌افزار تولید NFT
یکاسوی بایننس یک نرم‌افزار تولید NFT

بیکاسوی بایننس یک نرم‌افزار تولید NFT با قابلیت هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر سفارشی ایجاد کنند که می‌توان آن‌ها را به عنوان NFT در بلاکچین BNB بایننس ثبت کرد.

بایننس در ۲۹ مارس ۲۰۲۳ بیکاسو را راه‌اندازی کرد که تا زمان بسته شدن موقت آن به دلیل تقاضای زیاد، برای همه کاربران در دسترس بود. با اینحال می‌توانید در لیست انتظار ثبت نام کنید تا از این ابزار استفاده نمایید.

برای استفاده از بیکاسوی بایننس، باید حساب کاربری بایننس داشته باشید تا بتوانید با ارائه متن یا تصویر، NFT ایجاد کنید. به عنوان مثال، می‌توانید عکس پروفایل خود را به سیستم آپلود کرده و یک سری ایده‌های خلاق ارائه دهید تا الگوریتم تولید تصویر هوش مصنوعی یک اثر هنری دیجیتال جدید خلق کند.

بیکاسو توسط الگوریتم یادگیری عمیقی که روی مجموعه داده‌ای عظیم از تصاویر آموزش دیده است، قدرت می‌گیرد تا بتواند تصاویر جدید و اصیلی مشابه تصاویر موجود در مجموعه داده ایجاد کند.

وقتی از خلاقیت خود راضی شدید، می‌توانید آن را به عنوان NFT ثبت کنید. اولین NFT بیکاسوی شما رایگان است، پس از آن باید هزینه اندکی در توکن BNB بپردازید، اما می‌توانید NFTها را در بازار NFT بایننس معامله کنید. توجه داشته باشید که ممکن است هزینه کارمزد نیز برای انتقال NFT بیکاسو به کیف پول دیگری بپردازید.

۳٫ CoinScreener

وین‌اسکرینر یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای ترید ارز دیجیتال
وین‌اسکرینر یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای ترید ارز دیجیتال

کوین‌اسکرینر یک پلتفرم مبتنی بر وب است که داده‌های به‌روز قیمت ارزهای دیجیتال، ارزش بازار، حجم معاملات و سایر شاخص‌های ضروری بازار را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کوین‌اسکرینر برای کمک به تریدرها و سرمایه‌گذاران در تصمیم‌گیری‌های آگاهانه از طریق ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز در مورد بازار ارز دیجیتال طراحی شده است.

کوین‌اسکرینر ویژگی‌های متنوعی دارد که آن را به ابزاری ضروری تبدیل می‌کند، از جمله داده‌های به‌روز، تحلیل‌های تکنیکال و خبری قابل سفارشی‌سازی.

الگوریتم‌های هوش مصنوعی كوین‌اسکرینر با تحلیل حجم عظیمی از داده‌ها و شناسایی الگوهای ناواضح برای چشم انسان، مزیت رقابتی برای تریدرها فراهم می‌کند. می‌توانید از الگوریتم‌های هوش مصنوعی کوین‌اسکرینر برای توسعه استراتژی‌های معاملاتی مبتنی بر داده‌های تاریخی و روندهای بازار، اتوماسیون معاملات و کاهش ریسک خطای انسانی استفاده کنید.

۴٫ Coinrule

کوین‌رول یک پلتفرم خودکار سازی معاملات
کوین‌رول یک پلتفرم خودکار سازی معاملات

کوین‌رول یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته است که به کاربران امکان می‌دهد سرمایه‌گذاری‌های رمزارز خود را خودکارسازی کنند. این پلتفرم از هوش مصنوعی برای ایجاد قوانین و استراتژی‌های معاملاتی سفارشی کاربران استفاده می‌کند.

ارزش افزوده منحصربه‌فرد آن در ترکیب سادگی و پیچیدگی است. کوین‌رول معامله ارزهای دیجیتال را برای کاربران غیرفنی دسترس‌پذیر می‌کند، اما ویژگی‌های پیشرفته‌ای نیز برای تریدرها حرفه‌ای ارائه می‌دهد. رابط کاربری ساده، ایجاد و مدیریت قانون شهودی و گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده از ویژگی‌های برجسته آن محسوب می‌شود. این پلتفرم روندهای بازار را تحلیل کرده و بر اساس قوانین تعریف شده کاربر، معاملات را اجرا می‌کند تا تریدرها بتوانند در تمام ساعات شبانه‌روز از فرصت‌ها بهره‌برداری کنند.

کوین‌رول از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز از جمله بایننس، کوین‌بیس، اوکی‌اکس، بیت پاندا، کراکن، کوکوین و یونی‌سواپ پشتیبانی می‌کند.

می‌توانید از توانایی‌های هوش مصنوعی کوین‌رول برای تست استراتژی‌های خود در برابر داده‌های تاریخی قیمت استفاده کنید که می‌تواند به اطمینان از اثربخشی آن‌ها کمک کند. علاوه بر این، کوین‌رول ۵۰ استراتژی پیش‌تنظیم شده را در مجموعه ابزارهای محبوب ارائه می‌دهد. این مجموعه ابزارها به کاربران امکان می‌دهد فعالیت‌های معاملاتی خود را در بازار رمزارزها بهینه کنند.

۵٫ Kryll.io

کریل دات آی‌او یک پلتفرم هوش مصنوعی برای خودکارسازی استراتژی‌های معاملاتی
کریل دات آی‌او یک پلتفرم هوش مصنوعی برای خودکارسازی استراتژی‌های معاملاتی

کریل دات آی‌او یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال است که از هوش مصنوعی برای خودکارسازی استراتژی‌های معاملاتی استفاده می‌کند. کریل دات آی‌او با رابط کاربری شهودی و مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌ها می‌تواند بازی معاملات ارزهای دیجیتال شما را ارتقا دهد.

کریل دات آی‌او ویژگی‌های فراوانی دارد که آن را از رقبا متمایز می‌کند. ویرایشگر استراتژی آن که با فناوری WYSIWYT (آنچه می‌بینید همان چیزی است که معامله می‌کنید) قدرت گرفته، به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از رابط ساده درگ و دراپ، استراتژی‌های معاملاتی طراحی کنند.

کریل دات آی‌او امکان بک‌تست استراتژی‌ها را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند استراتژی‌های خود را در برابر داده‌های تاریخی بازار آزمایش کنند. بک‌تست به تریدرها امکان می‌دهد استراتژی‌های خود را قبل از ریسک کردن پول، بهینه‌سازی کنند.

خودکارسازی مبتنی بر هوش مصنوعی کریل دات آی‌او، زمان را آزاد می‌کند تا تریدرها بتوانند روی توسعه استراتژی تمرکز کنند. علاوه بر این، کریل از صرافی‌های محبوب از جمله بایننس، کوین‌بیس، کوکوین، کراکن، کریپتو دات کام، بایننس آمریکا و های‌بی‌تی‌سی پشتیبانی می‌کند.

می‌توانید از توانایی‌های هوش مصنوعی کریل دات آی‌او برای خودکارسازی استراتژی‌های معاملاتی، شناسایی فرصت‌های معاملاتی، بهینه‌سازی عملکرد معاملاتی، کاهش ریسک و به‌روز ماندن با بازار استفاده کنید.

کلام پایانی

ابزارهای تحلیل و بینش بازار با استفاده از هوش مصنوعی، مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند. اما فضای رشد در سایر حوزه‌ها مانند حاکمیت مبتنی بر هوش مصنوعی، امنیت کیف پول، تشخیص کلاهبردرای و مکانیزم‌های اجماع وجود دارد. به زودی شاهد عرضه ابزارهای بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه رمزارزها خواهیم بود!

منبع: MakeUseOf

سوالات پرتکرار

مزایای کلیدی یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی در پلتفرم‌های معاملات رمزارزها چیست؟

یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی در پلتفرم‌های معاملات رمزارز می‌تواند تحلیل پیشرفته داده‌ها، استراتژی‌های معاملاتی خودکار و اقدامات امنیتی بهبود یافته را ارائه دهد.

هوش مصنوعی چگونه سرمایه‌گذاری در رمزارزها را تغییر می‌دهد؟

هوش مصنوعی با ارائه تحلیل‌های پیشرفته، مدل‌سازی پیش‌بینی و خودکارسازی، تصمیم‌گیری آگاهانه را برای سرمایه‌گذاران مبتدی و باتجربه آسان‌تر می‌کند.

نوشته معرفی ۵ ابزار هوش مصنوعی برای ترید و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها