تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
1

لورس :معرفی deBridge و راهنمای تصویری شرکت در ایردراپ آن!

  • کد خبر : 2638376
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
لورس :معرفی deBridge و راهنمای تصویری شرکت در ایردراپ آن!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاربران برای شرکت در برنامه ایردراپ، می‌توانند با انتقال دارایی‌ها و توجه به هزینه‌های DLN، معرفی دیگران، و همکاری با شرکای deBridge، امتیازات deBridge را کسب کنند.
فهرست مطالبنکات کلیدی مقالهdeBridge چیست؟deBridge از کدام شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند؟سازنده‌های deBridge چه کسانی هستند؟برنامه ایردراپ deBridge چگونه است؟مرحله ۱: دریافت کیف پول Solflare (اختیاری)مرحله ۲: انجام انتقالات بین شبکه‌‌ایمرحله ۳: معرفی دیگرانمرحله ۴: تعامل با شرکای همکار (اختیاری)کلام پایانی نکات کلیدی مقاله پروتکل deBridge یک پروتکل پیام‌رسانی بین شبکه‌‌ای است که بلاک‌چین‌های مختلف را به یکدیگر متصل می‌کند و هم پیام‌های ساده و هم ساختارهای داده‌ای پیچیده را انتقال می‌دهد. در سال ۲۰۲۱، deBridge با موفقیت ۵.۵ میلیون دلار در دور تأمین مالی به رهبری ParaFi Capital جمع‌آوری کرد. با راه‌اندازی برنامه امتیازات deBridge، کاربران می‌توانند با تعامل با پروتکل deBridge، امتیاز کسب کنند تا برای ایردراپ آینده توکن آماده شوند. deBridge چیست؟ deBridge یک لایه تعاملی با عملکرد بالا و امن برای وب ۳ است که انتقالات غیرمتمرکز پیام‌ه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاربران برای شرکت در برنامه ایردراپ، می‌توانند با انتقال دارایی‌ها و توجه به هزینه‌های DLN، معرفی دیگران، و همکاری با شرکای deBridge، امتیازات deBridge را کسب کنند.

فهرست مطالب

  • نکات کلیدی مقاله
  • deBridge چیست؟
  • deBridge از کدام شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند؟
  • سازنده‌های deBridge چه کسانی هستند؟
  • برنامه ایردراپ deBridge چگونه است؟
  • مرحله ۱: دریافت کیف پول Solflare (اختیاری)
  • مرحله ۲: انجام انتقالات بین شبکه‌‌ای
  • مرحله ۳: معرفی دیگران
  • مرحله ۴: تعامل با شرکای همکار (اختیاری)
  • کلام پایانی

نکات کلیدی مقاله

  • پروتکل deBridge یک پروتکل پیام‌رسانی بین شبکه‌‌ای است که بلاک‌چین‌های مختلف را به یکدیگر متصل می‌کند و هم پیام‌های ساده و هم ساختارهای داده‌ای پیچیده را انتقال می‌دهد.
  • در سال ۲۰۲۱، deBridge با موفقیت ۵.۵ میلیون دلار در دور تأمین مالی به رهبری ParaFi Capital جمع‌آوری کرد.
  • با راه‌اندازی برنامه امتیازات deBridge، کاربران می‌توانند با تعامل با پروتکل deBridge، امتیاز کسب کنند تا برای ایردراپ آینده توکن آماده شوند.

deBridge چیست؟

deBridge یک لایه تعاملی با عملکرد بالا و امن برای وب ۳ است که انتقالات غیرمتمرکز پیام‌ها و ارزش‌های دلخواه بین بلاک‌چین‌ها را اجرا می‌کند. اساساً، به عنوان یک پروتکل پیام‌رسانی بین شبکه‌‌ای عمل می‌کند و به کاربران و توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا پیام‌های ساده و ساختارهای داده‌ای پیچیده را بین بلاک‌چین‌های مختلف منتقل کنند.

  • نقشه راه کسب درآمد از طریق ایردراپ ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴

این امر فرصت‌های زیادی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا راه‌حل‌های پیچیده بین شبکه‌‌ای مانند برنامه‌های چند شبکه‌‌ای، وام‌دهی بین شبکه‌‌ای، خدمات داوری خودکار بین شبکه‌‌ای، و بریج‌های NFT را بسازند.

deBridge از کدام شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند؟

deBridge از طیف وسیعی از اکوسیستم‌ها مانند اتریوم، پالیگان، آربیتروم، سولانا، و اپتیمیسم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، deBridge توسط چندین برنامه شامل سیناپس، پروتکل دائمی، شبکه ۱inch، جوپیتر، و Neon EVM استفاده می‌شود.

سازنده‌های deBridge چه کسانی هستند؟

deBridge در ابتدا به عنوان یک پروژه در هکاتون مجازی Chainlink بهار ۲۰۲۱ ارائه شد. deBridge – ساخته شده توسط آناستازیا کونداورووا، الکس اسمیرنوف، و یاروسلاو آرتیوخ – به عنوان برنده جایزه بزرگ معرفی شد و ۸۰۰۰ دلار دریافت کرد. کمی بعد، deBridge با موفقیت ۵.۵ میلیون دلار در دور تأمین مالی به رهبری ParaFi Capital با مشارکت از Animoca Brands، GSR، Crypto.com، IOSG Ventures، و بسیاری دیگر جمع‌آوری کرد. تنها ۱۰ ماه پس از برنده شدن در هکاتون جهانی Chainlink، شبکه اصلی deBridge راه‌اندازی شد.

برنامه ایردراپ deBridge چگونه است؟

در ۹ آوریل ۲۰۲۴ (۲۱ فروردین ۱۴۰۳)، deBridge راه‌اندازی برنامه امتیازات deBridge را به عنوان بخشی از تلاش‌های پروژه برای شناسایی مشارکت‌های کاربران اعلام کرد. حامیان اولیه به صورت پس‌رونده پاداش دریافت می‌کنند، در حالی که کاربران جدیدی که به طور فعال مشارکت می‌کنند، این امتیازات را دریافت خواهند کرد. برنامه امتیازات به ذینفعان، شرکا، همکاران، و کاربران اجازه می‌دهد تا بر اساس ارزش و هزینه‌هایی که به اکوسیستم deBridge ارائه می‌دهند، امتیازات deBridge را کسب کنند. برنامه امتیازات deBridge در زمان راه‌اندازی توکن deBridge به پایان خواهد رسید. بنابراین، هم‌اکنون زمان خوبی است تا شروع به کسب امتیازات deBridge کنید!

لطفاً توجه داشته باشید که در زمان نوشتن این متن، تیم deBridge هیچ اعلامیه رسمی برای زمان اجرای ایردراپ توکن یا معیارهای دقیق واجد شرایط بودن اعلام نکرده است. اقدام با دستورالعمل‌های زیر تضمینی برای دریافت توکن‌های ایردراپ شده نیست.

مرحله ۱: دریافت کیف پول Solflare (اختیاری)

دریافت کیف پول Solflare یک مرحله اختیاری است زیرا برای شرکت در برنامه لازم نیست. با این حال، در نظر بگیرید که کاربران برنامه deBridge که از کیف پول Solflare استفاده می‌کنند، ۱.۱ برابر امتیاز بیشتری دریافت خواهند کرد. اگر تصمیم به ادامه با این مرحله دارید، مطمئن شوید که دارایی‌هایی در شبکه سولانا دارید که بتوانید از آن‌ها برای تأمین مالی این کیف پول استفاده کنید.

ابتدا به وب‌سایت https://solflare.com/ مراجعه کنید و در گوشه بالا و راست روی Access wallet کلیک کنید.

دریافت کیف پول Solflare

سپس گزینه ایجاد کیف پول Solflare جدید را انتخاب کنید.

ایجاد کیف پول Solflare جدید
ایجاد کیف پول Solflare جدید

عبارت بازیابی خود را در جایی امن و آفلاین مانند دفترچه‌ای که با خودکار نوشته‌اید و می‌توانید به طور ایمن نگه دارید، یادداشت کنید. اگر عبارت بازیابی خود را از دست دهید، دسترسی به کیف پول خود را از دست می‌دهید.

ذخیره عبارت بازیابی Solflare
ذخیره عبارت بازیابی Solflare

پس از نوشتن آن، به مرحله بعدی بروید که در آن عبارت بازیابی خود را با تایپ دستی، کلمه به کلمه، تأیید خواهید کرد.

تأیید عبارت بازیابی Solflare
تأیید عبارت بازیابی Solflare

پس از اتمام، کیف پول Solflare شما آماده اتصال به deBridge است.

اتصال کیف پول Solflare به deBridge
اتصال کیف پول Solflare به deBridge

مرحله ۲: انجام انتقالات بین شبکه‌‌ای

انجام انتقالات بین شبکه‌‌ای روش اصلی برای کسب امتیازات deBridge است. هر ۱ دلار پرداخت شده به عنوان هزینه به شما ۱۰۰ امتیاز می‌دهد. هزینه‌هایی که به شما امتیاز می‌دهند، هزینه‌های گاز نیستند بلکه هزینه‌های DLN هستند که به deBridge می‌روند.

به آدرس https://app.debridge.finance/deswap بروید و در گوشه بالا و راست روی اتصال کیف پول کلیک کنید.

کیف پول را به deBridge وصل کنید
کیف پول را به deBridge وصل کنید

انتخاب کنید که کدام کیف پول را می‌خواهید وصل کنید، مانند کیف پول Solflare که به عنوان کیف پول وب در دسترس است.

با این حال، در این مثال ما با MetaMask ادامه خواهیم داد.

کیف پول را به deBridge وصل کنید
کیف پول را به deBridge وصل کنید

در دو تصویر زیر، می‌توانید ببینید که مقدار دارایی‌هایی که انتقال می‌دهید تأثیری بر امتیازات کسب شده شما ندارد. بلکه هزینه DLN است که باید پرداخت کنید.

هنگام برنامه‌ریزی برای تراکنش‌های خود، هزینه‌های گاز در شبکه‌‌های مختلف و همچنین نحوه کسب تقریباً همان تعداد امتیاز با انتقال ۱۰ دلار و ۲۰۰ دلار را در نظر بگیرید.

هزینه‌های گس و امتیازات را بررسی کنید
هزینه‌های گس و امتیازات را بررسی کنید
بررسی هزینه‌های گس و امتیازات ۲
بررسی هزینه‌های گس و امتیازات ۲

مرحله ۳: معرفی دیگران

شما می‌توانید ۲۵٪ از امتیازاتی که توسط رفرال‌های شما به دست آورده‌اند، کسب کنید. به عنوان مثال، اگر رفرال شما ۱۰۰ امتیاز کسب کند، شما ۲۵ امتیاز دریافت می‌کنید.

در گوشه بالا و راست، به بخش Refer بروید. در صفحه Refer، شما همچنین می‌توانید رتبه امتیازات خود، مجموع امتیازات، و امتیازات معرفی را مشاهده کنید.

شما باید یک شبکه‌ را برای تولید لینک معرفی خود انتخاب کنید. کد معرفی توسط قرارداد هوشمند در پالیگان تعیین شده و توسط دیگر شبکه‌‌ها در deBridge از طریق پیام‌رسانی بین شبکه‌‌ای مقداردهی اولیه می‌شود.

معرفی deBridge
معرفی deBridge

روی Generate کلیک کنید تا جزئیات مربوط به مقدار هزینه‌ای که برای لینک دعوت باید پرداخت کنید، مشاهده کنید. در این مثال، ما آن را در Arbitrum تولید کردیم و ۰.۰۰۱ اتریوم به عنوان هزینه پرداخت کردیم. تراکنش را در کیف پول خود تأیید کنید.

Generate لینک دعوت deBridge
Generate لینک دعوت deBridge
درخواست تأیید برای Generate لینک دعوت از کیف پول
درخواست تأیید برای Generate لینک دعوت از کیف پول

پس از تولید لینک شما، می‌توانید آن را کپی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین شما آمار بیشتری در مورد معرفی‌های خود مانند تعداد کل کاربران، حجم معاملات، و امتیازات معرفی جمع‌آوری شده را مشاهده خواهید کرد.

لینک دعوت deBridge را به اشتراک بگذارید
لینک دعوت deBridge را به اشتراک بگذارید

مرحله ۴: تعامل با شرکای همکار (اختیاری)

پروژه‌هایی که زیرساخت بین شبکه‌‌ای deBridge را استفاده کرده‌اند نیز به شما امتیازات deBridge می‌دهند. برخی از مثال‌ها شامل جوپیتر، کیف پول Solflare، Perpetual Protocol و غیره می‌شوند.

توصیه می‌کنیم به حساب اکس deBridge (توییتر) در https://twitter.com/deBridgeFinance نگاه کنید تا ببینید کدام پروژه‌ها از deBridge استفاده می‌کنند و فرصت‌های بیشتری برای کسب امتیاز فراهم می‌آورند. همچنین می‌توانید از طریق https://debridge.finance/blog/ مرور کنید تا اطلاعات بیشتری درباره شرکای متعدد ادغام شده کسب کنید و تصمیم بگیرید با کدام‌یک دیگر از آنها تعامل داشته باشید.

در نظر بگیرید که هر پروژه به شما امکان می‌دهد به روش‌های مختلفی امتیاز کسب کنید. به عنوان مثال، با Zeta Markets شما باید حساب مارجین Zeta خود را ایجاد و دارایی‌ها را به آن منتقل کنید. در همین حال، می‌توانید کیف پول Backpack را ایجاد کنید تا با deBridge متصل شوید و با انتقال دارایی‌های خود امتیاز کسب کنید.

شرکای همکار deBridge
شرکای همکار deBridge

کلام پایانی

پروتکل deBridge یک راه‌حل اتصال است که بلاک‌چین‌های مختلف را به هم متصل می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد با انتقال دارایی‌ها از طریق انتقال دارایی‌های بین شبکه‌‌ای، دارایی‌ها را بریج کنند. داشتن معماری دو لایه که از لایه پروتکل و لایه زیرساخت استفاده می‌کند، تضمین می‌کند که توزیع‌شدگی هم در شبکه‌ و هم خارج از شبکه‌ قابل دسترسی است. اخیراً پروتکل اعلام کرده است که برنامه امتیازات deBridge خود را راه‌اندازی کرده است، که به کاربران فرصتی برای کسب امتیازات برای ایردراپ توکن آینده می‌دهد.

منبع: Coingecko

نوشته معرفی deBridge و راهنمای تصویری شرکت در ایردراپ آن! اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2638376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها