تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :معرفی Uniswap V4 و انتظار نهنگ‌ها برای موج صعودی

  • کد خبر : 2608623
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با وجود معرفی Uniswap V4، قیمت یونی‌سواپ همچنان نزولی است. با این حال، سرمایه‌گذاران بزرگ بیشتری در حال خرید هستند و سطوح حمایتی مهم حاکی از افزایش احتمالی قیمت است.
خلاصه‌ی خبر Uniswap V4 نحوه ایجاد نقدینگی و نحوه معامله‌ی توکن‌ها در بلاک‌چین را تغییر می‌دهد. در ماه اوت، معیار احساسات UNI به بالاترین حد ماهانه‌ رسید که منعکس‌کننده‌ی این تغییر است. نهنگ‌های صرافی‌های بزرگ در دو هفته‌ی گذشته در حال جمع‌آوری توکن‌های UNI بوده‌اند که نشان‌دهنده‌ی افزایش اعتماد بازار است. معرفی Uniswap V4 در ۱ سپتامبر ۲۰۲۳، Uniswap از Uniswap V4 رونمایی کرد که نویدبخش ویژگی‌های جدید و انعطاف‌پذیری بیشتر بود. پس از حجم معاملات موفقیت‌آمیز ۱٫۵ تریلیون دلاری Uniswap V3، این نسخه‌ی جدید ویژگی‌ها و انعطاف‌پذیری بیشتری را به ارمغان می‌آورد. هدف Uniswap V4 انقلابی در ایجاد نقدینگی و معامله‌ی توکن با نقدینگی قابل برنامه‌ریزی و معرفی پلاگین‌هایی به نام هوک است.
ادامه‌ی روند نزولی UNI با وجود معرفی Uniswap V4 با وجود هیجانی که پیرامون Uniswap V4 وجود دارد، قیمت UNI از ماه آگوست روندی نزولی داشته است. در حال حاضر U..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با وجود معرفی Uniswap V4، قیمت یونی‌سواپ همچنان نزولی است. با این حال، سرمایه‌گذاران بزرگ بیشتری در حال خرید هستند و سطوح حمایتی مهم حاکی از افزایش احتمالی قیمت است.

خلاصه‌ی خبر

  • Uniswap V4 نحوه ایجاد نقدینگی و نحوه معامله‌ی توکن‌ها در بلاک‌چین را تغییر می‌دهد.
  • در ماه اوت، معیار احساسات UNI به بالاترین حد ماهانه‌ رسید که منعکس‌کننده‌ی این تغییر است.
  • نهنگ‌های صرافی‌های بزرگ در دو هفته‌ی گذشته در حال جمع‌آوری توکن‌های UNI بوده‌اند که نشان‌دهنده‌ی افزایش اعتماد بازار است.

معرفی Uniswap V4

در ۱ سپتامبر ۲۰۲۳، Uniswap از Uniswap V4 رونمایی کرد که نویدبخش ویژگی‌های جدید و انعطاف‌پذیری بیشتر بود. پس از حجم معاملات موفقیت‌آمیز ۱٫۵ تریلیون دلاری Uniswap V3، این نسخه‌ی جدید ویژگی‌ها و انعطاف‌پذیری بیشتری را به ارمغان می‌آورد. هدف Uniswap V4 انقلابی در ایجاد نقدینگی و معامله‌ی توکن با نقدینگی قابل برنامه‌ریزی و معرفی پلاگین‌هایی به نام هوک است.

ادامه‌ی روند نزولی UNI با وجود معرفی Uniswap V4

با وجود هیجانی که پیرامون Uniswap V4 وجود دارد، قیمت UNI از ماه آگوست روندی نزولی داشته است. در حال حاضر UNI با قیمت ۴٫۳۶ دلار معامله می شود که نزدیک به سطوح اشباع فروش است. منطقه‌ی حمایت و اشباع ۴ دلار، که باعث افزایش ۵۰ درصدی در ژوئن شد، ممکن است نقش مهمی در معکوس کردن این روند داشته باشد.

سیگنال‌های صعودی و فعالیت نهنگ‌ها

در حالی که قیمت UNI روندی کاهشی داشته، احساسات صعودی همچنان پا بر جاست. در ماه اوت، معیار احساسات وزنی به اوج ماهانه‌ی جدیدی رسید. علاوه بر این، نهنگ‌های صرافی‌ها در دو هفته‌ی گذشته به جمع‌آوری UNI مشغول بوده‌اند که نشان‌دهنده‌ی اعتماد رو به رشد بازار است. این تحولات پتانسیل تجدید حیات صعودی را در آینده‌ی نزدیک نشان می‌دهد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها