تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
1

لورس :مفهوم deviation در متاتریدر چیست؟

  • کد خبر : 2611908
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
لورس :مفهوم deviation در متاتریدر چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ابزاری که برای هشدار، پیش بینی و تایید تحلیل در نمایش قیمت سهم یا حجم معاملات به کار میرود اندیکاتور نام دارد. یکی از اندیکاتورهای مهم، انحراف استاندارد است که از اندیکاتورهای پیش فرض متاتریدر می باشد.
متا تریدر نیز با عنوان یک سکوی معاملات الکترونیکی شناخته می شود که توسط سرویس های خدمات و کارگزاری ها در بازار فارکس منتشر شده است. در واقع متاتریدر نرم افزار معاملاتی است. پلت فرم های معاملاتی در این نرم افزار جمع شده و به یکدیگر وصل می شوند. این نرم افزار معاملاتی را به نام های متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ نیز شناخته می شوند. مفهوم deviation در متاتریدر جهت مشخص کردن میزان پراکندگی یا پخش شدن قیمت ها حول میانگینشان است.
مفهوم deviation در متاتریدر چیست؟ انحراف یا deviation در متاتریدر در معاملات جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، کالا، سهام و انواع شاخص ها استفاده می گردد. اندیکاتور deviation با در نظرگرفتن آخرین حرکات قیمت های یک دارایی، نوسانات این حرکات را در آینده پیش بینی می کند.
به این ترتیب معامله گر متوجه می شود که این نوسانات قیمت در دارایی ایشان، سبب افزایش می شود یا کاهش می یابد. به ع..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ابزاری که برای هشدار، پیش بینی و تایید تحلیل در نمایش قیمت سهم یا حجم معاملات به کار میرود اندیکاتور نام دارد. یکی از اندیکاتورهای مهم، انحراف استاندارد است که از اندیکاتورهای پیش فرض متاتریدر می باشد.

متا تریدر نیز با عنوان یک سکوی معاملات الکترونیکی شناخته می شود که توسط سرویس های خدمات و کارگزاری ها در بازار فارکس منتشر شده است. در واقع متاتریدر نرم افزار معاملاتی است. پلت فرم های معاملاتی در این نرم افزار جمع شده و به یکدیگر وصل می شوند. این نرم افزار معاملاتی را به نام های متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ نیز شناخته می شوند. مفهوم deviation در متاتریدر جهت مشخص کردن میزان پراکندگی یا پخش شدن قیمت ها حول میانگینشان است.

بخوانید  اعلام رسمی شبکه TON به عنوان بلاکچین تلگرام

مفهوم deviation در متاتریدر چیست؟

انحراف یا deviation در متاتریدر در معاملات جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، کالا، سهام و انواع شاخص ها استفاده می گردد. اندیکاتور deviation با در نظرگرفتن آخرین حرکات قیمت های یک دارایی، نوسانات این حرکات را در آینده پیش بینی می کند.

به این ترتیب معامله گر متوجه می شود که این نوسانات قیمت در دارایی ایشان، سبب افزایش می شود یا کاهش می یابد. به عنوان مثال، اگر تغییرات بزرگی در قیمت ها رخ دهد، انحراف استاندارد نیز بسیار بالا خواهد بود که نشان می دهد نوسانات در دارایی ها یا بازار دچار کاهش خواهند شد.

بنابراین مفهوم deviation در فارکس، یک شاخص ضروری و مهم برای اندازه گیری تغییرات در آمارهای اندازه گیری می باشد.

مزایای اندیکاتور deviation در متاتریدر

یافتن بهترین نقاط ورودی در زمان روند قیمت ها به این معنا که چنانچه قیمت نسبت به میانگین خیلی زیاد شود یا کم شود، به لحاظ آماری، به قیمت میانگین خود باز خواهد گشت. بدست آوردن چند PIP در بازار فارکس در جهت یک استراتژی سودمند (اینکار با در نظر گرفتن حرکت ها و موقعیت ها و محاسبه ریسک انجام می پذیرد). خنثی سازی روند یک شکست در زمانی که قیمت ها در یک محدوده قیمتی در حرکت هستند.

بخوانید  انواع سبک ترید در ارز دیجیتال و 4 روش معامله کردن در بازار

نحوه استفاده از انحراف deviation در متاتریدر

برای فعال سازی انحراف استاندارد در متاتریدر، می بایست پس از ورود به منوی insert در بخش اندیکاتورها، وارد گزینه Trend شده و گزینه Standard Deviation را ملاحظه خواهید کرد. چنانچه مقدار این اندیکاتور انحراف استاندارد بیش از حد افزایش یابد، نشان از بی ثباتی بازارخواهد داشت.

بنابراین نتیجه نوسانات قیمت پراکنده تر از میانگین متحرک خواهد بود. این هشداری برای این است که فعالیت شدید در بازار به زودی کاهش می یابد و دچار یک دوره قیمت ثابت خواهد شد. کاهش آن نیز نشان از بازار غیر فعال دارد و مجدداً می توان از پایین ترین حد انحراف استاندارد، حرکت بعدی بازار را پیش بینی کرد.

اندیکاتور Deviation بر روی عدد ۲۰ تنظیم شده است. این عدد در متاتریدرهای ۴ یا ۵ وجود دارد و به این مفهوم است که پلت فرم معاملاتی در نمودار روزانه، انحراف استاندارد ۲۰ روز قبلی را محاسبه می کند. در نتیجه برای استفاده از این ابزار باید این نرم افزار متاتریدر را دانلود کنید. این دانلود هم برای گوشی و هم برای ویندوز امکان پذیر است.

بخوانید  طرح یک سناریوی عجیب: هاوینگ سال آینده تاثیری بر روی قیمت بیت کوین ندارد!

دانلود متاتریدر ۴ برای ویندوز

همانطور که اشاره شد، نرم افزار معاملاتی متاتریدر ۴ در بروکرهای فارکس مورد استفاده قرار میگیرند که ابزار مختلفی از جمله اندیکاتور Deviation نیز از جمله آنها هستند. جهت استفاده از متاتریدر ۴ می بایست یک حساب دمو یا واقعی در یک کارگزاری داشته باشید.

در این صورت می توان از امکانات تحلیلی و معاملاتی این نرم افزار بر روی کامپیوتر یا تلفن همراه استفاده کرد. لازم است بدانید متاتریدر نسخه تحت وب هم دارد که روی مرورگرهای اینترنت مثل کروم یا فایرفاکس عمل می کند. در متاتریدر ۴ امکان تحلیل تکنیکی کامل با امنیت بالاوجود دارد که در آن می توان چندین پنجره با تنظیمات و اندیکاتورهای شخصی به صورت چند زبانه باز کرد.

پس از دانلود متاتریدر ۴ ویندوز، فهرستی کامل از آپشن های ترمینال را دارید و می توانید معامله را شروع کنید. با استفاده از دانلود متاتریدر ۴ می توانید به مفیدترین و قدرتمندترین ابزارهای تحلیلی دسترسی داشته باشید. متاتریدر ۴ برای ویندوز را می توانید پس از بازکردن یک حساب معاملاتی در وب سایت رسمی IFC Markets دانلود کنید.

بخوانید  رویداد TOKEN2049 در سنگاپور، تحت الشعاع همکاری تلگرام با بنیاد TON برگزار شد

حسابی که در IFC Markets باز می کنید می تواند مجازی و یا واقعی باشد. پس از افتتاح حساب، پلتفرم های معاملاتی متاتریدر ۴ را برای ویندوز انتخاب کنید. پس از آن مشخصات حساب ظاهر شده در صفحه نمایش را کپی و ذخیره کنید. در مرحله بعد دانلود کنید. پردازنده ۱GHz سیستم عامل Windows7 و یا بالاتر،۵۱۲ RAM: و فضای ۵۰MB خالی برای دانلود متاتریدر ۴ لازم است.

متاتریدر ۴ آلپاری

یک نرم افزار محبوب برای معامله گران در بازارهای مالی که امکان معامله در بازارهای بین المللی را نیز فراهم می آورد پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ آلپاری (بروکر آلپاری) است. این پلتفرم به طور قابل توجهی توسط معامله گران حرفه ای و مبتدی مورد استفاده قرار میگیرد.

دانلود متاتریدر ۴ آلپاری به دلیل امکانات خیلی خوب و زیادی که در متاتریدر ۴ آلپاری وجود دارد، توصیه میشود. این امکانات شامل گرافیک های قابل تنظیم، ابزارهای تحلیل فنی، معاملات سریع و مدیریت حساب مشتری میباشند. در متاتریدر ۴ آلپاری امکان انجام معامله توسط ربات های اتوماتیک تریدرها در کنار معاملات دستی وجود دارد. مشتریانی که از متاتریدر ۴ آلپاری استفاده می کنند، می توانند حساب های خود را به نسخه های دیگر این پلتفرم وصل کنند.

بخوانید  پیش‌بینی قیمت ریپل در سال ۲۰۲۴

در متاتریدر۴ آلپاری نمودارها قابل تنظیم هستند. حد سود و حد ضرر را می توانید تنظیم کنید. معاملات را با ربات های تریدرهای خودکار انجام می دهید. می توانید با کمک نمودار، معامله انجام دهید. امکان استفاده از اندیکاتورها و اسیلاتورها وجود دارد و ابزار گزارش گیری و آمارگیری نیز در بروکر آلپاری وجود دارند.

دانلود متاتریدر ۴ بروکر آلپاری

برای دانلود متاتریدر ۴ آلپاری حتما باید به وب سایت رسمی متاتریدر مراجعه کنید. تمامی فایلهای مربوط به متاتریدر Alpari وجود دارد. در همینجا نسخه ویندوز متاتریدر ۴ آلپاری وجود دارد که می توانید به راحتی دانلود کنید. در این پلتفرم امکان پشتیبانی آنلاین از طریق واتس آپ و تلگرام نیز وجود دارد.

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها