تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :مقامات اسرائیلی در تلاش برای توقیف میلیون‌ها رمزارز مرتبط با حماس هستند

  • کد خبر : 2625329
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
لورس :مقامات اسرائیلی در تلاش برای توقیف میلیون‌ها رمزارز مرتبط با حماس هستند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مقامات اسرائیلی در تلاش برای توقیف میلیون‌ها رمزارز مرتبط با حماس هستند به گزارش فایننشال تایمز، مقامات اسرائیلی دستور مسدود کردن صدها حساب ارزهای دیجیتال و توقیف میلیون‌ها دلار دارایی را به منظور اختلال در سرازیر شدن پول به سوی حماس صادر کرده‌اند. این تلاش‌ها، عمدتاً حساب‌های ارزهای دیجیتال در بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، را هدف قرار می‌دهد.
از زمان شروع مناقشه حماس و اسرائیل در ۷ اکتبر، بیش از ۱۰۰ حساب در بایننس بسته شده است و مقامات به دنبال اطلاعات در مورد حدود ۲۰۰ حساب دیگر هستند که بیشتر آنها در بایننس فعالیت دارند.
تتر ۳۲ آدرس مرتبط با حماس را مسدود کرد علاوه بر این، تتر، استیبل کوین محبوب در بازار کریپتو، اعلام کرد که ۳۲ آدرس حاوی بیش از ۸۷۳,۰۰۰ دلار را مسدود کرده که به جنگ در اسرائیل و اوکراین مرتبط است. با این حال جزئیات دقیقی از زمان مسدود شدن این حساب‌ها و توزیع دارایی‌ها بین دو کشور فاش نشده است.
مقامات اسرائیلی از ۷ اکتبر حدود ۱۵۰ طرح کمک مالی مرتبط با حماس و سایر گروه‌ها را شناسایی کرده‌اند. نیروی پلیس اسرائیل تأیید کرد که چندین حساب مورد استفاده بر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مقامات اسرائیلی در تلاش برای توقیف میلیون‌ها رمزارز مرتبط با حماس هستند

به گزارش فایننشال تایمز، مقامات اسرائیلی دستور مسدود کردن صدها حساب ارزهای دیجیتال و توقیف میلیون‌ها دلار دارایی را به منظور اختلال در سرازیر شدن پول به سوی حماس صادر کرده‌اند. این تلاش‌ها، عمدتاً حساب‌های ارزهای دیجیتال در بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، را هدف قرار می‌دهد.

از زمان شروع مناقشه حماس و اسرائیل در ۷ اکتبر، بیش از ۱۰۰ حساب در بایننس بسته شده است و مقامات به دنبال اطلاعات در مورد حدود ۲۰۰ حساب دیگر هستند که بیشتر آنها در بایننس فعالیت دارند.

تتر ۳۲ آدرس مرتبط با حماس را مسدود کرد

علاوه بر این، تتر، استیبل کوین محبوب در بازار کریپتو، اعلام کرد که ۳۲ آدرس حاوی بیش از ۸۷۳,۰۰۰ دلار را مسدود کرده که به جنگ در اسرائیل و اوکراین مرتبط است. با این حال جزئیات دقیقی از زمان مسدود شدن این حساب‌ها و توزیع دارایی‌ها بین دو کشور فاش نشده است.

مقامات اسرائیلی از ۷ اکتبر حدود ۱۵۰ طرح کمک مالی مرتبط با حماس و سایر گروه‌ها را شناسایی کرده‌اند. نیروی پلیس اسرائیل تأیید کرد که چندین حساب مورد استفاده برای جمع‌آوری کمک‌های مالی حماس را مسدود کرده است، اما در مورد اقدامات انجام شده علیه بایننس اظهارنظری نکرد.

مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت‌پین

Please leave this field empty.

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

نهاد CFTC ادعا می‌کند که بایننس از معاملات مرتبط با حماس آگاه بوده است

در ماه مارس، شکایتی از سوی کمیسیون معاملات آتی کالا مطرح شد که ادعا می‌کرد مدیران ارشد بایننس اطلاعاتی در مورد معاملات حماس در سال ۲۰۱۹ دریافت کرده‌اند.

مقامات اسرائیلی مدتی است حساب‌های ارزهای دیجیتال مظنون به ارتباط با تامین مالی حماس را زیر نظر دارند و این تلاش‌ها از زمان درگیری اخیر تشدید شده است. مقیاس این اقدامات، به ویژه در مورد بایننس، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. از سال ۲۰۲۱، مقامات اسرائیلی بیش از میلیون‌ها حساب کریپتویی را که مشکوک به ارتباط با حماس و دیگران هستند، توقیف کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها