تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :مقامات FED یک افزایش دیگر نرخ را در سال ۲۰۲۳ پیش بینی می کنند. آیا رشد بیت کوین در راه است؟

  • کد خبر : 2619353
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
لورس :مقامات FED یک افزایش دیگر نرخ را در سال ۲۰۲۳ پیش بینی می کنند. آیا رشد بیت کوین در راه است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مقامات FED یک افزایش دیگر نرخ را در سال ۲۰۲۳ پیش بینی می کنند. آیا رشد بیت کوین در راه است؟ به گزارش زوم ارز، اخرین خلاصه پیش بینی های اقتصادی فدرال رزرو ایالات متحده که در اوایل این هفته منتشر شد، بینش های ارزشمندی را در مورد چشم انداز بانک مرکزی در مورد نرخ های بهره و اقتصاد کلی ارائه می دهد. بر اساس این پیش بینی ها، مقامات فدرال رزرو همچنان تمایل دارند تا قبل از پایان سال جاری یک افزایش دیگر نرخ بهره را اجرا کنند.
پیش‌بینی افزایش نرخ بهره گزارش اخیر نشان داد که پیش‌بینی میانه بانک مرکزی نشان می‌دهد که نرخ وجوه فدرال احتمالاً تا پایان امسال به ۵.۶ درصد خواهد رسید که منعکس‌کننده پیش‌بینی ژوئن است. .
این نشان می‌دهد که اکثر اعضای کمیته سیاست‌گذاری فدرال رزرو معتقدند که افزایش یک چهارم واحدی اضافی در نرخ بهره ضروری خواهد بود، که به طور بالقوه تعیین شده است. در جلسات نوامبر یا دسامبر اجرا شد.
با نگاهی به سال ۲۰۲۴، نمودار نقطه‌ای که نمایانگر دیدگاه‌های تک تک اعضا در مورد چشم‌انداز نرخ است، نشان می‌دهد که کاهش دو ربع‌ای نرخ ممکن است در افق باشد. پیش‌بینی متوسط ​​برای سال ۲۰۲۴ نرخ وجوه ف..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مقامات FED یک افزایش دیگر نرخ را در سال ۲۰۲۳ پیش بینی می کنند. آیا رشد بیت کوین در راه است؟

به گزارش زوم ارز، اخرین خلاصه پیش بینی های اقتصادی فدرال رزرو ایالات متحده که در اوایل این هفته منتشر شد، بینش های ارزشمندی را در مورد چشم انداز بانک مرکزی در مورد نرخ های بهره و اقتصاد کلی ارائه می دهد. بر اساس این پیش بینی ها، مقامات فدرال رزرو همچنان تمایل دارند تا قبل از پایان سال جاری یک افزایش دیگر نرخ بهره را اجرا کنند.

پیش‌بینی افزایش نرخ بهره

گزارش اخیر نشان داد که پیش‌بینی میانه بانک مرکزی نشان می‌دهد که نرخ وجوه فدرال احتمالاً تا پایان امسال به ۵.۶ درصد خواهد رسید که منعکس‌کننده پیش‌بینی ژوئن است. .

این نشان می‌دهد که اکثر اعضای کمیته سیاست‌گذاری فدرال رزرو معتقدند که افزایش یک چهارم واحدی اضافی در نرخ بهره ضروری خواهد بود، که به طور بالقوه تعیین شده است. در جلسات نوامبر یا دسامبر اجرا شد.

با نگاهی به سال ۲۰۲۴، نمودار نقطه‌ای که نمایانگر دیدگاه‌های تک تک اعضا در مورد چشم‌انداز نرخ است، نشان می‌دهد که کاهش دو ربع‌ای نرخ ممکن است در افق باشد. پیش‌بینی متوسط ​​برای سال ۲۰۲۴ نرخ وجوه فدرال را ۵.۱ درصد نشان می‌دهد، که افزایش قابل‌توجهی نسبت به پیش‌بینی ۴.۶ درصدی در ژوئن است که نشان‌دهنده کاهش انتظار کاهش نرخ است.

کاهش کاهش نرخ پیش‌بینی‌شده برای سال ۲۰۲۴ یک تغییر قابل توجه در این به‌روزرسانی است. به گفته اندرو پترسون، اقتصاددان ارشد ونگارد، این تغییر، همراه با انتظارات رشد خوش‌بینانه‌تر و پیش‌بینی‌های بهبود بیکاری، نشان می‌دهد که فدرال رزرو به طور فزاینده‌ای نسبت به توانایی خود برای حرکت در یک «فرود نرم» اطمینان دارد.

این بدان معناست که بانک مرکزی معتقد است اقتصاد می‌تواند برای مدت طولانی‌تری در برابر نرخ‌های بهره بالاتر مقاومت کند، بدون اینکه اختلالات قابل توجهی را تجربه کند.

تاثیر بالقوه افزایش نرخ بر بیت کوین

بیت کوین (BTC)، که اغلب به آن “طلای دیجیتال” می گویند، به عنوان پوششی در برابر نوسانات بازار مالی سنتی توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

یک دینامیک جالب در سال‌های اخیر پدیدار شده است که ارزش بیت‌کوین تمایل دارد رابطه معکوس با نرخ‌های بهره تعیین‌شده توسط بانک‌های مرکزی نشان دهد. وقتی نرخ بهره پایین است، سرمایه گذاران اغلب به دنبال بازدهی بالاتر به دارایی های جایگزین مانند بیت کوین روی می آورند.

از آنجایی که فدرال رزرو از افزایش احتمالی نرخ بهره خبر می دهد، پویایی این رابطه ممکن است تغییر کند. افزایش نرخ بهره دارایی‌های سنتی بهره‌دار را برای سرمایه‌گذاران جذاب‌تر می‌کند.

با این حال، یکی از جنبه های کلیدی بیت کوین که می تواند اثرات افزایش نرخ بهره را کاهش دهد، وضعیت آن به عنوان یک دارایی محافظت کننده و پناهگاه امن است. در زمان عدم اطمینان اقتصادی، بیت کوین اغلب به عنوان یک پناهگاه دیجیتال برای سرمایه گذارانی تلقی می شود که به دنبال محافظت از ثروت خود در برابر تورم یا بی ثباتی مالی هستند.

انتظار می‌رود این مشخصه بدون توجه به نوسانات نرخ‌های بهره دست نخورده باقی بماند و ممکن است مبنایی برای افزایش روند صعودی جدید در قیمت بیت‌کوین باشد.

منبع: coingape.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها