تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :مهم‌ترین خبرهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال – ۹ مهر تا ۱۶ مهر

  • کد خبر : 2622270
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
لورس :مهم‌ترین خبرهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال – ۹ مهر تا ۱۶ مهر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مهم‌ترین خبرهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال – ۹ مهر تا ۱۶ مهر هفته گذشته خبرها و اتفاقات مهمی در بازار ارزهای دیجیتال روی داد که هر فعال اکوسیستم، باید به دقت آن‌ها را رصد کرده باشد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که فرصت این را ندارید تا اخبار را لحظه‌ای پیگیری کنید، این مطلب برای شما آماده شده است.
فاش شدن اسرار تکان‌دهنده توسط هم دانشگاهی سم بنکمن
گری وانگ، دوست بنکمن در دانشگاه MIT، علیه او شهادت داد و اعتراف کرد که در یک طرح کلاهبرداری چند میلیارد دلاری مشارکت داشته است. دادستان‌ها ادعا می‌کنند که بنکمن انتقال میلیاردها دلار از وجوه مشتریان FTX به هج فاند آلامدا ریسرچ را سازماندهی کرده است. شهادت وانگ و دیگر شاهدان؛ ادعاهای بنکمن مبنی بر دخالت جزئی را به چالش می‌کشد.
جنجال پیرامون ممنوع شدن پست‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در اینستاگرام

شکایات گروه‌های مصرف‌کننده اروپایی بر چندین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی فشار وارد کرده است و در این بین، اینستاگرام پست‌های بیت کوین و ارزهای دیجیتال را به دلیل حفاظت از کامیونتی ممنوع می‌کند. نگرانی‌های مربوط به کلاهبرداری‌های کریپتویی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مهم‌ترین خبرهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال – ۹ مهر تا ۱۶ مهر

هفته گذشته خبرها و اتفاقات مهمی در بازار ارزهای دیجیتال روی داد که هر فعال اکوسیستم، باید به دقت آن‌ها را رصد کرده باشد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که فرصت این را ندارید تا اخبار را لحظه‌ای پیگیری کنید، این مطلب برای شما آماده شده است.

فاش شدن اسرار تکان‌دهنده توسط هم دانشگاهی سم بنکمن

گری وانگ، دوست بنکمن در دانشگاه MIT، علیه او شهادت داد و اعتراف کرد که در یک طرح کلاهبرداری چند میلیارد دلاری مشارکت داشته است. دادستان‌ها ادعا می‌کنند که بنکمن انتقال میلیاردها دلار از وجوه مشتریان FTX به هج فاند آلامدا ریسرچ را سازماندهی کرده است. شهادت وانگ و دیگر شاهدان؛ ادعاهای بنکمن مبنی بر دخالت جزئی را به چالش می‌کشد.

جنجال پیرامون ممنوع شدن پست‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در اینستاگرام

شکایات گروه‌های مصرف‌کننده اروپایی بر چندین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی فشار وارد کرده است و در این بین، اینستاگرام پست‌های بیت کوین و ارزهای دیجیتال را به دلیل حفاظت از کامیونتی ممنوع می‌کند. نگرانی‌های مربوط به کلاهبرداری‌های کریپتویی، تدابیر سخت‌گیرانه‌تری را در زمینه محتوایی ایجاد کرده است.

ارزش کل قفل شده در SUI به ۳۶٫۸۲ میلیون دلار رسید

ارزش کل قفل شده (TVL) در سویی به رکورد ۳۶٫۸۲ میلیون دلار رسیده است. Turbos Finance رشد چشمگیر ۱۵۲ درصدی TVL هفتگی را تجربه کرد. پروتکل NAVI شاهد رشد ماهانه ۹۳٫۲۹٪ بود، در حالی که Cetus با ۱۲٫۱ میلیون دلار در TVL در این بخش پیشرو است.

انتشار توکن StarkNet تا ۱۵ آوریل سال آینده به تعویق افتاد

StarkWare انتشار توکن StarkNet را تا آوریل ۲۰۲۴ به تعویق انداخت. این تاخیر بر مشارکت کنندگان اصلی و کارمندان تأثیر می گذارد، نه بر عموم. StarkWare به کار بر روی مقیاس پذیری بلاک چین اتریوم با شبکه آزمایشی StarkNet Quantum Leap ادامه می دهد.

هک ۲۰۰,۰۰۰ دلاری Galxe

هک 200,000 دلاری Galxe

وب‌سایت پروژه برای رفع مشکلات DNS در حال حاضر آفلاین شده است و به کاربران در مورد معاملات کیف پول هشدار داده شد.

راه‌اندازی ای‌تی‌اف اتریوم گری‌اسکیل با درخواست جدید

گری‌اسکیل، بزرگ‌ترین مدیر دارایی دیجیتال جهان، درخواستی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای تبدیل Grayscale Ethereum Trust (ETHE) به یک ETF اتریوم ارسال کرده است.

شبکه اصلی Immutable در دسامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی خواهد شد

راه‌اندازی شبکه اصلی ماشین مجازی اتریوم اثبات دانش صفر Immutable در دسامبر تا ژانویه راه‌اندازی خواهد شد و به دنبال آن، ادغام zk-prover در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

اخراج کارمندان توسط یوگا لبز و تغییر استراتژی

Yuga Labs قصد دارد که کارمندان خود را اخراج و تغییراتی در جهت بازسازی پلتفرم web3 و استراتژی Otherside، ایجاد کند.

دامنه بایننس بریتانیا برای مطابقت با قوانین FCA از ۸ اکتبر تغییر می‌کند

بایننس، یک صرافی پیشرو در ارزهای دیجیتال، در اقدامی پیشگیرانه برای پایبندی به قوانین مالی، دامنه جدیدی که به طور خاص برای کاربران بریتانیایی طراحی شده است را معرفی کرد.

پروتکل اجتماعی Stars Arena هک شد، خسارت ۳ میلیون دلاری

استارز آرنا قربانی یک هک پروتکل اجتماعی قابل توجهی شد که نتیجه آن تقریباً ۳ میلیون دلار ضرر بود.

کاهش ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها به ۱۲۳٫۸ میلیارد دلار

ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها در ماه سپتامبر به ۱۲۳٫۸ میلیارد دلار کاهش یافت که پایین‌ترین رقم از سال ۲۰۲۱ است. حجم معاملات استیبل‌کوین‌ها با ۲۸٫۴ درصد کاهش به ۳۳۱ میلیارد دلار رسید که پایین‌ترین رقم در دو سال گذشته است. تتر (USDT) با ۶۷٫۳ درصد از حجم بازار در این بخش تسلط دارد.

Circle CCTP اکنون روی شبکه آزمایشی base فعال است

Circle CCTP در شبکه آزمایشی Base راه‌اندازی شد که انتقال USDC بدون مجوز را ارائه می‌دهد و امکان انتقال امن USDC را بین بلاک چین‌ها فراهم می‌کند.

حجم معاملات ای‌تی‌اف فیوچرز اتریوم به ۲ میلیون دلار نزدیک شد

ای‌تی‌اف‌های فیوچرز اتریوم که توسط ProShares، VanEck و Bitwise راه‌اندازی شد، در اولین روز معاملاتی، مجموعاً به ۱٫۹۲ میلیون دلار در حجم معاملات رسیدند.

پل بیت کوین در کازماس توسعه می‌یابد

مهم‌ترین خبرهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال – 9 مهر تا 16 مهر

پل غیرمتمرکز و غیرحضانتی Nomic، به زودی دسترسی به بیت کوین را برای همه افراد در اکوسیستم کازماس ممکن می‌کند. امروز در Cosmoverse، مهم‌ترین کنفرانس شبکه کازماس، بنیاد Nomic DAO این به‌روزرسانی را اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622270

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها