تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
0

لورس :موسس DOGE چیز مهمی را نام می برد که به او در ایجاد Dogecoin کمک کرد

  • کد خبر : 2603502
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۴
لورس :موسس DOGE چیز مهمی را نام می برد که به او در ایجاد Dogecoin کمک کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

موسس دوج کوین چیز مهمی را نام می برد که به او در ایجاد Dogecoin کمک کرد به گزارش زوم ارز، بیلی مارکوس، یکی از دو بنیانگذار ارز دیجیتال اصلی Dogecoin، اعتراف کرده است که ۱۰ سال پیش از یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای کمک به ایجاد DOGE استفاده کرده است. اکنون، این رسانه اجتماعی به یک غول جهانی با چشم اندازهای بهتر از قبل تبدیل شده است.
“من در سال ۲۰۱۳ کمی از آن برای ایجاد DOGE استفاده کردم” مارکوس DOGE را به همراه جکسون پالمر ایجاد کرد و در سال ۲۰۱۳ میم کوین را به بازار عرضه کرد. او در نظری به توییت اخیر خود اعتراف کرد که یکی از چیزهایی که به او در ایجاد Dogecoin کمک کرد توییتر بود.
او فقط تا سال ۲۰۲۰ از پلتفرم رسانه اجتماعی که جک دورسی تأسیس کرده بود استفاده می کرد. با این حال، در سال ۲۰۱۳، زمانی که او در DOGE کار می کرد، ظاهراً پست کردن در توییتر به او کمک کرد. به جامعه ارزهای دیجیتال در مورد Dogecoin بگویید.
مارکوس همانطور که اعتراف کرد در سال ۲۰۲۰ یک کاربر فعال توییتر شد. اکنون، زمانی که ایلان ماسک توییتر را در اکتبر ۲۰۲۲ به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد و اخیراً آن را به عنوان برن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

موسس دوج کوین چیز مهمی را نام می برد که به او در ایجاد Dogecoin کمک کرد

به گزارش زوم ارز، بیلی مارکوس، یکی از دو بنیانگذار ارز دیجیتال اصلی Dogecoin، اعتراف کرده است که ۱۰ سال پیش از یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای کمک به ایجاد DOGE استفاده کرده است. اکنون، این رسانه اجتماعی به یک غول جهانی با چشم اندازهای بهتر از قبل تبدیل شده است.

“من در سال ۲۰۱۳ کمی از آن برای ایجاد DOGE استفاده کردم”

مارکوس DOGE را به همراه جکسون پالمر ایجاد کرد و در سال ۲۰۱۳ میم کوین را به بازار عرضه کرد. او در نظری به توییت اخیر خود اعتراف کرد که یکی از چیزهایی که به او در ایجاد Dogecoin کمک کرد توییتر بود.

بخوانید  تحلیل قیمت پپه: آیا می‌توان انتظار رشد ۵۰ درصدی را داشت؟

او فقط تا سال ۲۰۲۰ از پلتفرم رسانه اجتماعی که جک دورسی تأسیس کرده بود استفاده می کرد. با این حال، در سال ۲۰۱۳، زمانی که او در DOGE کار می کرد، ظاهراً پست کردن در توییتر به او کمک کرد. به جامعه ارزهای دیجیتال در مورد Dogecoin بگویید.

مارکوس همانطور که اعتراف کرد در سال ۲۰۲۰ یک کاربر فعال توییتر شد. اکنون، زمانی که ایلان ماسک توییتر را در اکتبر ۲۰۲۲ به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد و اخیراً آن را به عنوان برنامه X تغییر نام داد، شروع به ایجاد تغییرات اساسی در این پلتفرم کرد تا آن را به یک برنامه همه چیز تبدیل کند.

ایلان ماسک با تغییر برند توییتر به X

، اپلیکیشن توییتر را برای سازندگان جذاب‌تر می‌کند.

اول از همه، ماسک یک ویژگی کسب درآمد از طریق اشتراک‌ها به آن اضافه کرد و به سازندگان محتوا این امکان را می‌دهد تا از طریق هزینه‌های ماهانه و همچنین از طریق اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغات با آنها، از طرفداران خود درآمد کسب کنند.

بخوانید  محدوده رازآلود بیت کوین؛ سمفونی حرکات احتمالی آلت کوین‌ها

ماسک همچنین طول پست‌ها را افزایش داده است و ویژگی میکروبلاگینگ توییتر سابق را حذف کرده و گزینه‌ای برای پخش ویدیوهای زنده در برنامه اضافه کرده است. علاوه بر این، او اخیراً اعلام کرد که X هیچ درصدی از درآمد سازندگان را تا زمانی که مبلغ پرداختی به ۱۰۰۰۰۰ دلار افزایش پیدا نکند، حفظ نخواهد کرد. پس از آن، X شروع به کاهش ۱۰٪ از هر برداشت می کند.

تمام این بحث با پست کنایه آمیز مارکوس شروع شد که می گفت “افرادی که از 𝕏 استفاده نمی کنند چه فایده ای دارند؟”

افرادی که استفاده نمی کنند چه فایده ای دارند 𝕏

جامعه کریپتو همچنان منتظر است که آیا ماسک پرداخت‌های DOGE را در توییتر معرفی کند

در یک توییت اخیر (پست X) ماسک تغییرات آتی را در این پلتفرم اعلام کرد که عمدتاً مربوط به ویدیوی زنده (عملکردهای جدید مرتبط با آنها) برای اعضای X Premium است.

جامعه رمزارز مشتاقانه به آن پاسخ داد، از جمله بیلی مارکوس. برخی از کاربران شروع به پرسیدن از ماسک کردند که چه زمانی پرداخت‌های DOGE در برنامه X انجام می‌شود.

بخوانید  دلایل سقوط قیمت بیت‌ کوین در روز گذشته چه بود؟

با وجود اینکه ماسک قبل از خرید این پلتفرم در مورد افزودن DOGE به عنوان یک گزینه پرداخت در توییتر صحبت کرد، با وجود سوالات متعدد کاربران X برای روشن شدن موضع خود در این مورد، در مورد معرفی Dogecoin در X سکوت کرده است.

منبع: u.today

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها