تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :میلیونر دوج کوین در ضرر قرار دارد؛ اهداف و روش او برای کسب سود از DOGE چیست؟

  • کد خبر : 2603337
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
لورس :میلیونر دوج کوین در ضرر قرار دارد؛ اهداف و روش او برای کسب سود از DOGE چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

میلیونر دوج کوین در ضرر قرار دارد؛ اهداف و روش او برای کسب سود از DOGE چیست؟ احتمالا تا به حال داستان‌های زیادی را شنیده‌اید که افراد مختلف میلیون‌ها تومان یا میلیون‌ها دلار از سرمایه خود را به راحتی از دست داده‌اند. گلوبر کونتسوتو (Glauber Contessot) یکی از همین افراد است که از ارز دیجیتال دوج کوین پلی ساخت تا از فقر به ثروت برسد اما حالا تقریبا بخش عمده دارایی خود را از دست داده است. او توصیه‌های خوبی در سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال دوج کوین به کاربران داشته است که در این مطلب به آنها پرداخته شده است.
به گزارش والکس و به نفل از decrypt، کونتسوتو ۳۵ ساله و ساکن لاس وگاس که کانال یوتیوب The Dogecoin Millionaire را اداره می‌کند و به عنوان یک تحلیلگر نیز شناخته می‌شود، سال ۲۰۲۰ زمانی که ایلان ماسک از دوج‌کوین حمایت کرد تمام ۲۵۰ هزار دلار پس‌انداز خود را فورا به این رمزارز تبدیل کرد و نتیجه آن را هم دید؛ ارزش دارایی او در یک نقطه از زمان حتی به بیش از ۳ میلیون دلار هم رسید اما حالا دارایی او تنها ۵۰ هزار دلار می‌ارزد! یک سقوط کامل و یک شکست تمام عیار برای کسی که از فرصت‌های خروج..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

میلیونر دوج کوین در ضرر قرار دارد؛ اهداف و روش او برای کسب سود از DOGE چیست؟

احتمالا تا به حال داستان‌های زیادی را شنیده‌اید که افراد مختلف میلیون‌ها تومان یا میلیون‌ها دلار از سرمایه خود را به راحتی از دست داده‌اند. گلوبر کونتسوتو (Glauber Contessot) یکی از همین افراد است که از ارز دیجیتال دوج کوین پلی ساخت تا از فقر به ثروت برسد اما حالا تقریبا بخش عمده دارایی خود را از دست داده است. او توصیه‌های خوبی در سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال دوج کوین به کاربران داشته است که در این مطلب به آنها پرداخته شده است.

به گزارش والکس و به نفل از decrypt، کونتسوتو ۳۵ ساله و ساکن لاس وگاس که کانال یوتیوب The Dogecoin Millionaire را اداره می‌کند و به عنوان یک تحلیلگر نیز شناخته می‌شود، سال ۲۰۲۰ زمانی که ایلان ماسک از دوج‌کوین حمایت کرد تمام ۲۵۰ هزار دلار پس‌انداز خود را فورا به این رمزارز تبدیل کرد و نتیجه آن را هم دید؛ ارزش دارایی او در یک نقطه از زمان حتی به بیش از ۳ میلیون دلار هم رسید اما حالا دارایی او تنها ۵۰ هزار دلار می‌ارزد! یک سقوط کامل و یک شکست تمام عیار برای کسی که از فرصت‌های خروج استفاده نکرد. اکنون برای کونتسوتو تنها ایمانی باقی مانده که نمی‌خواهد آن را از دست بدهد.

بخوانید  رابین هود از ریپل حمایت می‌کند! کاربران چرا نگرانند؟

بیشتر بخوانید: خالق دوج کوین قانون شماره یک سرمایه گذاری خود را فاش کرد

دارایی کونتسوتو از زمانی که قیمت دوج کوین در اوج خود یعنی ۰.۷۳ دلار در می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) بود بیش از ۹۰ درصد کاهش یافته است. او با ناراحتی در پلتفرم X نوشت:

قبلاً ۳ میلیون دلار دوج کوین داشتم اکنون فقط ۵۰ هزار دلار است. چه اتفاقی افتاده است؟

غم و حسرت پایان علاقه کونتسوتو به دوج نیست. او بیش از هر زمان دیگری به این رمزارز اعتقاد دارد و صراحتا می‌گوید که بالاخره دوج کوین به روش پرداخت توییتر تبدیل خواهد شد. او فکر می‌کند که ایلان ماسک در نهایت این‌کار را انجام خواهد داد مخصوصا که حالا ماسک تلاش می‌کند که پلتفرم X را به ابزارهای مبادلات مالی و کریپتویی نیز مجهز کند.

در حال حاضر دوج کوین نهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۹ میلیارد دلاری است اما همچنان صعود آن به صحبت‌های ایلان ماسک بسیار وابسته است. رمزارزی که نسبت به مواضع ماسک شرطی شده و هر اظهارنظری از جانب او شدیدا روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. با این حال هنوز هم افراد زیادی هستند که امیدوارند دوج کوین آن‌ها را ثروتمند کند. کونتسوتو یکی از همین افراد است که می‌گوید قیمت دوج کوین در دوره صعودی بعدی قطعا به ۱ دلار می‌رسد. او اضافه می‌کند که:

بخوانید  سولانا چیست؟ آشنایی با بلاکچین Solana و ارز دیجیتال SOL

نوشته های مشابه

  • میلیونر دوج کوین میلیونر دوج کوین در ضرر قرار دارد؛ اهداف و روش او برای کسب سود از DOGE چیست؟ ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
  • خالق دوج کوین خالق دوج کوین قانون شماره یک سرمایه گذاری و کوین‌های مورد علاقه خود را فاش کرد ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

بازار کریپتو چرخه‌ای است. من با درک این مفهوم وارد آن شدم اما محاسباتم برای اینکه چقدر قیمت سقوط می‌کند اشتباه بود.

وی تاکید کرد:

  • دفعه دیگر، قطعا فروشنده خواهم بود؛ اما تمام دارایی‌ام را نمی‌فروشم.
  • ما (جامعه طرفداران ارز دیجیتال DOGE) همیشه به سمت ۱ دلاری شدن می‌رویم.
  • من می‌خواهم در آینده عادت‌های سالم در بازار کریپتو را نیز بیشتر معرفی کنم و قطعا فروش دارایی و کسب سود (در زمان مناسب) یکی از آنهاست و در این فروش جای شرمندگی وجود ندارد.

اشاره میلیونر دوج کوین به این قضیه است که معمولا طرفداران ارزهای دیجیتال به هولد کردن برای بلند مدت اعتقاد دارند و فروش آن در رالی‌ها و کسب سود از آن، در تناقض با اعتقادات جامعه طرفداران آن نیست.

بخوانید  وی چین (VeChain) چیست؟

ما باید به این نکته توجه کنیم که بازار ارزهای دیجیتال همان‌قدر که می‌تواند پتانسیل صعود داشته باشد درست شبیه سایر بازارهای مالی ممکن است خطراتی را نیز متوجه سرمایه‌گذاران کند. کسب اطلاعات و یادگیری می‌تواند ریسک فعالیت در این بازار را کاهش دهد. اگر اقدام به ترید روزانه می‌کنیم یا اگر با نگاهی بلند مدت وارد بازار رمزارزها می‌شویم باید اصول اولیه و مهم تجارت را هم یاد بگیریم تا ضرر و حسرت تنها عایدی ما نباشد.

برچسب هادوج کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها